eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży ze Zgorzelca w okresie wakacyjnym lato 2007

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-06-13

Zgorzelec: Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży ze Zgorzelca w okresie wakacyjnym lato 2007
Numer ogłoszenia: 100972 - 2007; data zamieszczenia: 13.06.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 21654 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, ul. Domańskiego, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 75 7756600; 7759939, fax 075 7759923; 7756421.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży ze Zgorzelca w okresie wakacyjnym lato 2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie na terenie kraju kolonii dla ok. 180 osób w okresie wakacji 2007 r. w miejscowości nadmorskiej, w 4 turnusach 14 dniowych. Z zachowaniem terminu realizacji od dnia 02.07.2007 r. do dnia 31.08.2007 r. włącznie, z zastrzeżeniem iż 4 turnusy nie mogą być realizowane w jednym terminie, tzn. realizacja kolejnego turnusu nie może odbyć się przed zakończeniem turnusu poprzedniego. Każdy turnus rozpoczyna się obiadem w pierwszym dniu pobytu i kończy obiadem w ostatnim dniu pobytu + suchy prowiant na drogę powrotną. Zakwaterowanie: a. W ośrodku wypoczynkowym, budynek murowany (Zamawiający zastrzega sobie, iż nie może to być budynek szkolny lub hala sportowa) b. Ośrodek ogrodzony, usytuowany z dala od dróg o dużym natężeniu ruchu, w odległości nie większej niż 500 m od linii brzegowej morza c. Na terenie ośrodka wypoczynkowego powinna znajdować się: - Sala telewizyjna, wyposażona w TV, video lub DVD - Sala dyskotekowa ze sprzętem dyskotekowym - Na terenie ośrodka winien znajdować się telefon na kartę magnetyczną - ogólnie dostępny - Świetlica (wyposażona w gry planszowe, układanki, książki itp.) lub sala gimnastyczna z podstawowym wyposażeniem do prowadzenia zajęć z dziećmi na wypadek nie sprzyjających warunków pogodowych. - Boiska sportowe: do piłki nożnej, koszykowej z dobrze utrzymaną nawierzchnią - Stoły do tenisa stołowego - Krąg ogniskowy z ławeczkami do siedzenia - Sprzęt sportowy (np. piłki do gier zespołowych, paletki służące do gry rekreacyjnej itp.) - Plac zabaw dla dzieci (huśtawki, zjeżdżalnie) - Izolatka oddzielnie dla dziewcząt i chłopców d. Uczestnicy powinni być zakwaterowani w jednym budynku, w pokojach 3,4,5 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym. Pokoje dla kadry pedagogicznej 1 - 2 osobowe. - Wyposażenie pokoi standardowe sprzęt niezniszczony; - tapczaniki, szafy z półkami i wieszakami, szafki i lampki nocne, stoliki, krzesła - Pościel niezniszczona - Ściany, sufity, podłogi oraz okna czyste, pomalowane, - Łazienki czyste, ze sprawnym wyposażeniem, - Ciepła woda dostępna przez całą dobę, - Utrzymanie w czystości przez cały czas trwania każdego turnusu: pomieszczeń sanitarnych,, korytarzy, schodów Wyżywienie a. Całodzienne, obejmujące 4 posiłki tj.: śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację. Chleb, masło, dżem, herbata oraz napoje dostępne na korytarzu przed stołówką b. Posiłki urozmaicone z owocami, przystawkami i napojami, przy dziennym wsadzie do kotła dla jednej osoby min. 25 zł c. Stołówka, kuchnia winna znajdować się na terenie ośrodka i powinna zmieścić całą grupę w jednej turze Program rekreacyjno-sportowy a. Zorganizowanie min. dwóch wycieczek np. autokarową i morską b. Ognisko z pieczeniem kiełbasek - min. 2 razy c. Zajęcia sportowe i rozrywkowe ( np. konkursy i zawody sportowe z nagrodami, piesze wycieczki itp.) d. Zorganizowanie min. 4 dyskotek w każdym turnusie e. Plażowanie i kąpiele morskie - pod nadzorem ratownika Opieka medyczna Zabezpieczenie stałej opieki medycznej - pielęgniarka na terenie ośrodka, lekarz na wezwanie personelu. Podstawowe lekarstwa zapewnia Wykonawca na własny koszt. W przypadku choroby uczestnika kolonii wymagana jest izolatka oddzielnie dla chłopców i dziewcząt. Opieka ratownika Zabezpieczenie opieki ratownika uczestnikom kolonii w czasie kąpieli morskich Kadra pedagogiczna Wykwalifikowana kadra pedagogiczna (1 wychowawca na 15 dzieci) zdolna do zrealizowania zamówienia, w tym 1 wychowawca na każdym turnusie wyznaczony przez Zamawiającego ( pobyt oraz wynagrodzenie za pracę opiekuna ze strony Zamawiającego oraz ze strony Wykonawcy pokrywa Wykonawca) Transport 1. Transport autokarowy zabezpiecza Wykonawca w obie strony (godziny odjazdu i przyjazdu uczestników kolonii zostaną ustalone przez Wykonawcę - uwzględniając, że każdy turnus rozpoczyna się obiadem w pierwszym dniu pobytu i kończy obiadem w ostatnim dniu pobytu ) 2. Autokar winien być wyposażony w klimatyzację, video, toaletę, regulowane fotele itp. 3. Sprawny technicznie, posiadający w dniu wyjazdu wszystkie aktualne dokumenty wymagane do przewozów pasażerów 4. W przypadku awarii autokaru lub innych nie przewidzianych zdarzeń należy podstawić inny sprawny autokar w ciągu 2 godzin Ubezpieczenie Ubezpieczenie uczestników kolonii od następstw nieszczęśliwych wypadków na okres trwania kolonii oraz w czasie przejazdu ponosi Wykonawca. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu potwierdzenie ubezpieczenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci Kod CPV wg słownika 2008: 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 108000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polski Czerwony Krzyż Zarząd Rejonowy w Zgorzelcu, Czachowskiego 1A, 59-900 Zgorzelec, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 108000
  • Oferta z najniższą ceną: 108000 / oferta z najwyższą ceną: 108000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.