eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Odśnieżanie dróg na terenie gminy Lubań w okresie zimowym 2011/2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-11

Lubań: Odśnieżanie dróg na terenie gminy Lubań w okresie zimowym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 10095 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 285687 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubań, ul. Dąbrowskiego 18, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6465920, faks 075 612 68 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg na terenie gminy Lubań w okresie zimowym 2011/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na odśnieżaniu dróg znajdujących na terenie gminy Lubań, w okresie zimowym 2011/2012 . Drogi będą utrzymane w V standardzie zimowego utrzymania dróg określonym w zarządzrniu nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z 1994 r. tj.jezdnie będą odśnieżane, w miejscach zasp odśnieżany będzie co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek w odstępach co 300m na odcinkach prostych oraz na zakrętach na całej ich długości. Odśnieżanie będzie miało charakter doraźny, tzn. rozpoczynane będzie najpóźniej do 1 godz. od chwili ustania obfitych opadów śniegu, aż do chwili osiągnięcia przejezdności dróg. Ponadto w przypadku wystąpienia intensywnych, długotrwałych opadów śniegu, zawiei i zamieci Wykonawca zobowiązany będzie do odśnieżania dróg od godz. 4.00 i od godz. 14.00, w celu zapewnienia przejezdności dróg. Odśnieżanie dróg rozpoczynane będzie na ustne bądź telefoniczne zlecenie pracownika Zamawiającego lub sołtysa danej miejscowości. Wezwanie do rozpoczęcia odśnieżania może nastąpić w ciągu całej doby i w każdy dzień tygodnia, w zależności od warunków pogodowych i drogowych. Wykonawca będzie musiał rozpocząć pracę w ciągu jednej godziny od zlecenia , aby w miarę szybko usunąć skutki opadów i przywrócić prawidłową komunikację drogową oraz nie dopuścić do zajeżdżenia grubszej pokrywy śniegu. Wykonawca będzie zgłaszał sołtysowi godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy , natomiast sołtys będzie potwierdzał na karcie drogowej czas pracy sprzętu na ich terenie. Dojazdy do miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia nie są wliczane do czasu pracy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Nawojów Śląski, Nawojów Łuzycki, Radogoszcz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU ADAM usługi Pogrzebowe Adam Dubaniewicz, Floriańska 3, 59-620 Gryfów Śląski, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28100,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 107,01

  • Oferta z najniższą ceną: 107,01 / Oferta z najwyższą ceną: 150,12

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Radostów Dolny, Radostów Średni, Radostów Górny, Uniegoszcz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tomasz Kot, Spóldzielcza 6/24, 59-800 Lubań, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28772,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Mściszów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Moczydlak, Mściszów 5a, 59-800 Lubań, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12008,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 140,00

  • Oferta z najniższą ceną: 140,00 / Oferta z najwyższą ceną: 140,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.