eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na usługi serwisowe samochodów służbowych eksploatowanych przez Warmińsko-Mazurskiego Oddział Regionalny ARiMR w Olsztynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-30

Olsztyn: Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na usługi serwisowe samochodów służbowych eksploatowanych przez Warmińsko-Mazurskiego Oddział Regionalny ARiMR w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 100922 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny , ul. Św. Wojciecha 2, 10-038 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5210920, faks 89 5229825.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.arimr.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na usługi serwisowe samochodów służbowych eksploatowanych przez Warmińsko-Mazurskiego Oddział Regionalny ARiMR w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Na przedmiot zamówień, które będą udzielane na podstawie umowy ramowej, składa się obsługa serwisowa samochodów służbowych eksploatowanych przez zamawiającego, obejmująca: 1) Usługi wykonania okresowych przeglądów gwarancyjnych/pogwarancyjnych samochodów (w zależności od modelu i typu samochodu). 2) Usługi napraw samochodów wynikłych podczas przeglądów, wskutek awarii lub innych zdarzeń. 3) Usługi wymiany/montażu części w samochodach w przypadkach innych niż w punktach 1 i 2. 4) Usługi wymiany/uzupełnienia materiałów eksploatacyjnych w samochodach w przypadkach innych niż w punktach 1 i 2. 5) Usługi blacharsko-lakiernicze. 6) Usługi przechowywania kół i opon. 2. W ramach świadczonych usług serwisowych, jak i poza nimi, wykonawca będzie dostarczał części i materiały eksploatacyjne do samochodów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów 50.11.60.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 19.50.00.00 - Guma i tworzywa sztuczne 24.90.00.00 - Produkty chemiczne wysokowartościowe i różne 44.80.00.00 - Farby, lakiery i mastyksy 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zawarcie umowy ramowej mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Dysponują lub będą dysponowali warsztatem naprawczym i serwisowym samochodów znajdującym się w granicach administracyjnych miasta Olsztyna. 2) Dysponują lub będą dysponowali przynajmniej trzema stanowiskami serwisowymi samochodów. 3) Dysponują lub będą dysponowali przynajmniej trzema podnośnikami samochodów, w tym dwoma kolumnowymi. 4) Dysponują lub będą dysponowali oprzyrządowaniem do serwisowania samochodów: testerem usterek samochodów (zestawem diagnostycznym komputerów pokładowych samochodów), analizatorem spalin samochodowych, urządzeniem do kontroli zbieżności kół i kątów pochylenia sworznia zwrotnicy samochodu, urządzeniem do sprawdzania i uzupełniania czynnika klimatyzacji, oraz komorą lakierniczą.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zawarcie umowy ramowej mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Dysponują lub będą dysponowali przynajmniej trzema mechanikami samochodowymi, w tym blacharzem-lakiernikiem. 2) Dysponują lub będą dysponowali przynajmniej jednym mechanikiem-elektrykiem samochodowym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o poleganiu przez wykonawcę na zasobach innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Godziny pracy serwisu - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy oraz warunki tych zmian zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.arimr.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Olsztyn, ul. Św. Wojciecha 2/12 (IV piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Olsztyn, ul. Św. Wojciecha 2/4 (I piętro, kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.