eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępice › Remont stropu kościoła parafialnego p.w. NMP Królowej Polski w Budowie Gm. Dębnica Kaszubska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-13

Kępice: Remont stropu kościoła parafialnego p.w. NMP Królowej Polski w Budowie Gm. Dębnica Kaszubska
Numer ogłoszenia: 100920 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55636 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępice, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, woj. pomorskie, tel. 059 8576621, faks 059 8576624.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont stropu kościoła parafialnego p.w. NMP Królowej Polski w Budowie Gm. Dębnica Kaszubska.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje konserwację stropu kościoła parafialnego w Budowie, dz. 225, zgodnie z projektem budowlanym oraz programem prac konserwatorskich. 2. Wymiary stropu: długość 23,21 m, szerokość 9,00 m, powierzchnia 20,889 dcm2 3. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia stanowi Projekt budowlany wraz z programem prac konserwatorskich - załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej: a) przywrócenie do stanu pierwotnego terenu po zakończeniu prac, b) odszkodowania za wyrządzone szkody dla osób fizycznych i prawnych, c) koszty organizacji placu budowy, w tym i dostawy potrzebnych mediów na potrzeby prowadzenia prac, po uzyskaniu wcześniej warunków ich dostawy od użytkowników sieci, d) bieżącego usuwania na swój koszt wszelkich urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów i innych nieczystości stałych, e) inne roboty w ramach ryzyka wykonawcy, nie ujęte w projekcie budowlanym oraz wszelkie uzgodnienia, badania, dokumenty, potrzebne do odbioru. 5. Zamawiający uznaje, że każdy wykonawca przeanalizuje zakres robót do wykonania wynikający z projektu budowlanego i z własnego doświadczenia co uwzględni w proponowanej przez siebie cenie ofertowej. 6. Przewiduje się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w następujących przypadkach: a) zmiana terminu realizacji robót w przypadku: - konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej - przestojów i opóźnień niezawinionych przez Wykonawcę, - działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, - wprowadzenia robót zamiennych, które ze względu na technologię wykonania w znacznym stopniu wpływają na terminową realizację przedmiotu umowy, - wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych. W ww. przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalają nowe terminy realizacji, z tym że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. b) zmiana osób nadzorujących ze strony zamawiającego, c) zmiana kierownika budowy ze strony wykonawcy, d) ustawowa zmiana podatku VAT e) zmiana wartości przedmiotu umowy z tytułu wprowadzenia robót zamiennych i rozliczeń powykonawczych, 7. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia zgodnie z art. 67 ust 1 pkt. 6 Ustawy PZP. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w zakresie ustalonych robót; roboty wykazane w projekcie budowlanym lub w SIWZ, które nie będą realizowane lub będą wykonywane w części, ich wartości, obniżą wartość umowy w oparciu o składniki cenotwórcze wykazane przez Wykonawcę w swojej ofercie. 10. Istnieje możliwość wykonania robót lub prac zamiennych uprzednio zgłoszonych przez kierownika budowy i zaakceptowanych przez inspektora nadzoru i Zamawiającego, przy czym wartość umowy nie może ulec zwiększeniu. 11. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych (o parametrach równoważnych lub wyższych). Wykonawca poprzez zaoferowanie materiałów równoważnych, zapewnia, iż ich zastosowanie nie spowoduje obniżenia jakości przedmiotu zamówienia, oraz że są to materiały o parametrach i właściwościach nie gorszych niż zaproponowane w projekcie budowlany. Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach znaki towarowe i nazwy są przykładowe. W przypadku materiałów i urządzeń równoważnych muszą to być materiały i urządzenia dopuszczone do użytku na terenie UE. 12. W związku z faktem, iż prace remontowo budowlane prowadzone będą w obiekcie sakralnym, Zamawiający wymaga aby Wykonawca realizował przedmiot zamówienia w takich godzinach aby nie zakłócały one ustalonego toku prowadzonych w nim nabożeństw..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.23.61 - Roboty budowlane w zakresie kościołów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Osi Priorytetowej 8. Lokalna infrastruktura podstawowa 8.1.2 Lokalna infrastruktura wspierająca rozwój gospodarczy..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków S.A w Warszawie, Oddział Gdańsk, ul. Miałki Szlak 59, 80-717 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142671,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 118387,50

  • Oferta z najniższą ceną: 118387,50 / Oferta z najwyższą ceną: 191880,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.