eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Wielkopolska › Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią do hokeja na trawie przy ul. Sportowej 12 w Środzie Wielkopolskiej .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-14

Środa Wielkopolska: Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią do hokeja na trawie przy ul. Sportowej 12 w Środzie Wielkopolskiej .
Numer ogłoszenia: 100915 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Środzie Wlkp., ul. Ignacego Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 061 2867700, fax 061 2867702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sroda.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią do hokeja na trawie przy ul. Sportowej 12 w Środzie Wielkopolskiej ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty rozbiórkowe w obrębie boiska, wykonanie boiska, drenażu pod boiskiem, sieci kanalizacji deszczowej, instalacji nawadniającej, studni spustowej do wody, przyłącza wodociągowego (od studni głębinowej do budynku gospodarczego-pomieszczenie pomp), ogrodzenia, budynku gospodarczego i terenów zielonych wokół boiska: - powierzchnia boiska do hokeja - 6.412,00 m2 - powierzchnia trawy syntetycznej - 5.941,00 m2 - budynek gospodarczy o wym. 12,00m x 5,00m - ogrodzenie boiska - 317,4 m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 50.000 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od wykonawców uczestniczących w przetargu: - spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655), tj. a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców wymaganych warunków oraz inne dokumenty wymagane w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, c) formularz ofertowy - wg wzoru do SIWZ zał. nr 1, d) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru do SIWZ zał. nr 2, e) komplet oświadczeń - wg wzoru do SIWZ zał. nr 3, f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru do SIWZ zał. nr 4, (należy podać min. 1 max. 5 zrealizowanych przedsięwzięć o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł ). g) zaakceptowany projekt umowy - wg wzoru do SIWZ zał. nr 5. h) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót- zał. nr 6 do SIWZ. i) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ubezpieczenie powinno być ważne do dnia zakończenia realizacji zamówienia. j)pełnomocnictwo w oryginale do podpisywania oferty lub kserokopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza (pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestrowym); k) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - jeśli dotyczy (np. spółka cywilna, konsorcjum).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sroda.wlkp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski 63-000 Środa Wielkopolska ul. Daszyńskiego 5, pokój nr 217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski 63-000 Środa Wielkopolska ul. Daszyńskiego 5, pokój nr 214 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 03.07.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.