eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nidzica › Ewidencja dróg gminnych - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-13

Nidzica: Ewidencja dróg gminnych - II etap
Numer ogłoszenia: 100876 - 2007; data zamieszczenia: 13.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nidzica, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6252504, fax 089 6252170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://nidzica-um.bip-wm.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ewidencja dróg gminnych - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie II etapu ewidencji dróg gminnych Gminy Nidzica. W zakres zamówienia wchodzi: 1. Aktualizacja posiadanego systemu referencyjnego w formie elektronicznej. Aktualizacji podlegają: - punkty referencyjne - numeracja odcinków dróg - przebieg dróg - kierunki przebiegu dróg - pikietaż na drogach - mapa interaktywna sieci drogowej Aktualizacja mapy interaktywnej będzie polegać na podłączeniu (jako kolejnej warstwy) numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków, którą dostarczy Zamawiający. System referencyjny i mapa interaktywna zostaną zaktualizowane i przekazane w formie plików aktualizacyjnych do bazy danych zgodnej z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem. 2.Wykonanie stabilizacji i udokumentowania punktów węzłowych. W ramach stabilizacji punktu węzłowego należy: - zlokalizować i wyznaczyć w terenie punkt referencyjny - zastabilizować punkt trzpieniem stalowym i oznaczyć farbą (tylko na drogachnależących do Zamawiającego na pozostałych punkt oznaczyć farbą lub wykorzystać istniejącą stabilizację). Po wykonaniu stabilizacji punktu należy: - wykonać domiary do obiektów stałych - określić współrzędne punktu referencyjnego w układzie współrzędnych ,,1992, z dokładnością wektora X, Y poniżej 1m - wykonać zdjęcia cyfrowe dla każdego wlotu na skrzyżowanie; zdjęcia muszą być dostarczone zamawiającemu w formie elektronicznej. - wykonać szkic sytuacyjny z uwidocznieniem: - usytuowania punktu referencyjnego - przecinających się w tym punkcie dróg - wykonanych domiarów do stałych obiektów topograficznych - określonych współrzędnych punktu referencyjnego - dostarczyć szkice w wersji elektronicznej, w dwóch formatach: w formacie DWG (AutoCad) w formacie PCX - opracowaną dokumentację skrzyżowań ( szkice + zdjęcia) zamieścić w posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniu. W przypadku, gdy punkt referencyjny zlokalizowano na skrzyżowaniu będącym w administracji Zamawiającego należy dodatkowo wyznaczyć i uwidocznić na szkicu: - strefę skrzyżowania - ponumerowane elementy powierzchniowe - odległość od wyznaczonej strefy skrzyżowania do punktu referencyjnego. Niezbędne jest wykonanie bezpośrednich pomiarów terenowych strefy skrzyżowania w celu uzyskania informacji o powierzchni poszczególnych jego elementów. Wyniki pomiarów (powierzchnie, rodzaj nawierzchni i długości elementów) należy przekazać w formie bazy danych zgodnej z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem. Dane zamieścić w formie elektronicznej tabeli 11 książki drogi. Szkic strefy skrzyżowania należy wykonać w oparciu o współrzędne lokalne bezpośredniego pomiaru terenowego. Wykaz współrzędnych należy dostarczyć w formacie arkusza kalkulacyjnego. 3.Wykonanie pomiaru długości i geometrii dróg. 1) współrzędne należy wyznaczać w punktach na osi drogi. Oś drogi wyznaczać będzie linia pomiaru, która przebiegać ma: - na drogach jednojezdniowych, po środku jezdni, pomiędzy jej krawędziami; w przypadku istnienia namalowanej środkowej linii dzielącej, linia ta jest uznawana za linię pomiarową, - na drogach dwujezdniowych na lewej krawędzi skrajnego lewego pasa ruchu prawej jezdni, zgodnie z kierunkiem drogi, - na łącznicach tak jak na drogach jednojezdniowych, - na skrzyżowaniach w formie ronda - w osi jezdni głównej. 2) punkty na osi drogi mierzone ze średnią częstotliwością nie mniejszą niż jeden punkt, co 8 metrów. 3) współrzędne należy określić w państwowym układzie współrzędnych 1992 z dokładnością pomiaru poniżej 1 m. 4) na podstawie współrzędnych osi drogi uzyskanych w wyniku pomiaru należy obliczyć następujące parametry geometryczne trasy drogi: łuki poziome: - promień łuku z dokładnością do 10 m, - charakterystyka łuku (skręcający w prawo / w lewo), - długość łuku z dokładnością : - do 10m dla promienia poniżej 100 R i poniżej lub równe 300 R - do 20m dla promienia poniżej 300 R i poniżej lub równe 1000 R - do 50m dla promienia poniżej1000 R i poniżej lub równe 2000 R - do 100m dla promienia powyzej 2000 R w obrębie danego odcinka referencyjnego, - całkowita długość łuku z dokładnością do 10 m w przypadku łuków wykraczających poza obręb jednego odcinka międzywęzłowego, - usytuowanie łuku poprzez podanie kilometraża lokalnego w odniesieniu do danego odcinka międzywęzłowego, - usytuowanie łuku w odniesieniu do całej drogi poprzez podanie numeru odcinka międzywęzłowego oraz kilometraża lokalnego początku łuku i numeru odcinka międzywęzłowego oraz kilometraża lokalnego końca łuku w przypadku łuków wykraczających poza obręb jednego odcinka międzywęzłowego; format przekazania danych: plik.xls odcinki proste: - długość odcinka prostego w obrębie danego odcinka międzywęzłowego, - całkowita długość odcinka prostego pomiędzy dwoma łukami poziomymi w przypadku odcinków prostych wykraczających poza obręb jednego odcinka międzywęzłowego, - usytuowanie odcinka prostego poprzez podanie kilometraża lokalnego w odniesieniu do danego odcinka międzywęzłowego, - usytuowanie odcinka prostego w odniesieniu do całej drogi poprzez podanie numeru odcinka międzywęzłowego oraz kilometraża lokalnego początku prostej i numeru odcinka międzywęzłowego oraz kilometraża lokalnego końca prostej w przypadku odcinków prostych wykraczających poza obręb jednego odcinka międzywęzłowego; format przekazania danych: plik.xls Dane o łukach poziomych i odcinkach prostych muszą być zamieszczone w posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniu. 4. Wykonanie inwentaryzacji dróg wg wykazu (wykaz dróg stanowi zał. Nr 2 do SIWZ). Inwentaryzacja drogi : - inwentaryzacja w korytarzu drogi w zakresie: o kolumny z zakresu 2-4, 6-30, 32-34 , 36 i 38-40 tabeli 8 książki drogi o kolumny z zakresu 2-4 , 8-13 tabeli 9 książki drogi o kolumny z zakresu 2-4, 5-17 tabeli 10 książki drogi - wyniki pomiarów i obliczeń należy przekazać w formie bazy danych zgodnej z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem; w szczególności wymagana jest możliwość bezpośredniego wykorzystania przekazanych danych do generowania graficznego planu liniowego i książki drogi Inwentaryzacji podlega zebranie następujących informacji - inwentaryzacja parametrów technicznych drogi: o parametry elementów korytarza drogi (lokalizacja, szerokość, długość, powierzchnia i rodzaj nawierzchni) o informacje o skrzyżowaniach (lokalizacja, rodzaj, długość, zabezpieczenie/droga) o informacje o obiektach mostowych (lokalizacja, rodzaj obiektu) o informacje o skrajniach (lokalizacja, rodzaj obiektu, szerokość, wysokość) inwentaryzacja zagospodarowania dróg o informacje o zjazdach (lokalizacja, rodzaj, nawierzchnia, szerokość) o informacje o obiektach przydrożnych (lokalizacja, rodzaj obiektu) inwentaryzacja wyposażenia dróg o informacje o oznakowaniu poziomym o informacje o oznakowaniu pionowym o informacje o barierach i ekranach o informacje o oświetleniu o informacje o sygnalizacji 5. Wykonanie dokumentacji fotograficznej dróg. - dokumentację fotograficzną należy wykonać w dowiązaniu do systemu referencyjnego, w formie cyfrowych zdjęć sekwencyjnych z interwałem wynoszącym 5m - zdjęcia należy wykonać przynajmniej z czterech kamer jednocześnie: o widok do przodu o widok do przodu / prawa strona drogi o widok do przodu / lewa strona drogi o widok do tyłu - zdjęcia należy wykonać przy zachowaniu następującego warunków: o zgodnie z kierunkiem przebiegu drogi (rosnącej kilometracji) o pozycje kamer względem drogi (wysokość, kąt nachylenia) i ich parametry muszą być stałe dla wszystkich wykonanych zdjęć - minimalna rozdzielczość zdjęć to 1280x960 - w czasie realizacji zdjęć należy wykonać odpowiednie pomiary, celem wyskalowania obrazu dla funkcji do pomiaru szerokości i wysokości elementów - wykonane zdjęcia należy przekazać Zamawiającemu na nośnikach typu DVD w formacie zgodnym z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem, które powinno umożliwiać bezpośrednie wykorzystanie zdjęć do wykonywania pomiarów szerokości i wysokości elementów widocznych na zdjęciach - nośniki ze zdjęciami muszą również zawierać oprogramowanie narzędziowe, uruchamiane automatycznie po włożeniu nośnika do napędu (bez wcześniejszej instalacji), umożliwiające ich przeglądanie oraz wykonywanie pomiarów elementów widocznych na zdjęciach; wymagana jest możliwość przeglądania zdjęć w dwóch trybach: o standardowe przeglądanie: automatyczne wyszukanie i prezentacja zdjęć dla wskazanego przez użytkownika pikietaża i wybranych kamer o odtwarzanie ciągłe: automatyczna zmiana wyświetlanych zdjęć dla wybranego odcinka drogi, zgodnie z kierunkiem tej drogi; użytkownik w takim trybie pracy wybiera odcinek, kamery i pikietaż, od którego następuje odtwarzanie ciągłe - wraz z dokumentacją fotograficzną należy dostarczyć odpowiednie oprogramowanie narzędziowe, które umożliwi przeglądanie zdjęć w oparciu o system referencyjny i kilometraż; wymagana jest jednoczesna prezentacja dla użytkownika następujących informacji dotyczących miejsca wykonania przeglądanych aktualnie zdjęć (bez względu na tryb przeglądania): o pikietaż lokalny (długość od początku odcinka) o pikietaż drogi (długość w ramach własności zarządcy) o kilometraż globalny - wszystkie nośniki (DVD) należy dostarczyć z etykietami zawierającymi informacje o ich zawartości 6. Wykonanie dynamicznego pomiaru równości dróg na sieci dróg gminnych. - dynamiczny pomiar równości drogi wykonywany w sposób umożliwiający ocenę komfortu jazdy dla pojazdu do 3,5 tony - wyniki badania mają odzwierciedlać komfort jazdy z maksymalną dopuszczalną na danym odcinku prędkością lub mniejszą jeżeli wynika to z panujących na drodze warunków - wartości dla wyników końcowych powinny być w przedziale: od -25g do +25g (g - przyspieszenie ziemskie) - dane zebrane w terenie należy odpowiednio przetworzyć i przekazać Zleceniodawcy w dwóch formatach: - format bazy danych ze szczegółowymi informacjami z pomiarów: - droga - węzeł początkowy i węzeł końcowy odcinka - pikietaż odcinka - wartość przyspieszenia pionowego - format umożliwiający analizę danych z poziomu systemu SIBView 5 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawia: -Specyfikacja techniczna (załącznik Nr 1 do SIWZ) - Projekt umowy wraz z wykazem dróg gminnych ( załącznik Nr 2 do SIWZ) Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości powyżej 14.000 EUR,a poniżej wartości 211.000 EUR ustalonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objetych niniejszym zamówieniem zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustway Prawo zamówien publicznych 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - wykonawca winien dysponować personelem posiadającym uprawnienia do wykonywania zamówienia; - wykonawca winien wykonać w okresie ostatnich 3 lat (licząc do dnia wyznaczonego na otwarcie ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 opracowania ewidencji dróg w zakresie: a/ aktualizacja posiadanego systemu referencyjnego w formie elektronicznej; b/ wykonanie stabilizacji i udokumentowania punktów węzłowych; c/ wykonanie pomiaru długości i geometrii dróg; d/ wykonanie inwentaryzacji dróg wg wykazu; e/ wykonanie dokumentacji fotograficznej dróg; f/ wykonanie dynamicznego pomiaru równości dróg 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie, według formuły Spełnia-Niespełnia, wyłącznie na podstawie analizy dokumentów wymaganych przez zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie: A/ warunku z art.22 ust 1 pkt 1 i art. 22 ust. 1 pkt 4: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania sporządzone wg wzoru stanowiącego zał. nr 3.2. do SIWZ-wystawione lub sporządzone przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru algo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej-jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej-wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; B. warunku z art. 22 ust.1 pkt 2: 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności (sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 3.3 do SIWZ)-sporządzony przed upływem terminu składania ofert 4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat ewidencji gróg, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością opracowanie ewidencji dróg stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (sporzadzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 3.4 do SIWZ ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że ewidencje dróg wymienione do spełnienia warunku zostały wykonane należycie (np. referencje, opinie, protokoły odbioru itp.) C. warunku z art. 22 ust.1 pkt 3: 5. oświadczenie wymienione w pkt.A 1. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt.A, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt.A, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty sporządzone w języku obcym inne niż określone w pkt.B są również składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. III.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia, a oferta taka spełniać musi następujące wymagania: 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a takie pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upełnomocnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców (Partnerów Konsorcjum). Dokument winien zawierać: nazwę postępowania do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania, wskazywać pełnomocnika, wyliczać wszystkich Wykonawców, którzy ubiegają się o to zamówienie, dokument winien być podpisany przez wszystkich Wykonawców. 2.W odniesieniu do warunków postawionych przez Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami oraz załączy oddzielnie dokumenty wymagane w pkt.A. Potencjał ekonomiczny, kadrowy i techniczny oraz doświadczenie wykonaców ubiegających się o udzielenie zamówienia razem muszą spełnić pkt.B i C.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nidzica-um.bip-wm.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, pokój nr 3 w poniedziałki w godzinach 8:00 - 16:od wtorku do piątku w godzinach 7:30 :15:30.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, pokój nr 19 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Miejsce oraz termin otwarcia ofert. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko- mazurskie, Polska, pokój nr 5 w dniu 25.06.2007r. o godz. 12:00 Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są: - w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Kazimierz Mular, Urząd Miejski, 13-100 Nidzica, Plac Wolności 1, ( pokój nr 3) tel. 089 625 25 04 fax. nr 089 625-21-70, e-mail: um_ti@nidzica.pl - w sprawach formalno-prawnych: Anna Romanik tel. (0-89) 625 -25 - 04 pokój nr 3 fax ( 089) 625-21-70 w dniach pracy Urzędu tj. w poniedziałek w godz. 8.00 - 16.00, od wtorku do piątku w godz. 7.30 - 15.30; adres: Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica . Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami 1. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje podpisane przez osoby uprawomocnione do składania podpisów, lub poświadczone za zgodność, zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. 2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą teleksu, telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie (nadana tego samego dnia lub następnego dnia w placówce pocztowej operatora publicznego) potwierdzona pisemnie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.