eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Malowanie elewacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 80 ul. Aspekt 48

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-26

Ogłoszenie nr 100815 - 2017 z dnia 2017-06-26 r.

Warszawa: Malowanie elewacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 80 ul. Aspekt 48
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 502218-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany, krajowy numer identyfikacyjny 1525966300043, ul. ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 022 37 33 333, faks 022 37 33 382, e-mail bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bielany .waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Malowanie elewacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 80 ul. Aspekt 48

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UD-III-WZP.271.23.2017.MMA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ robót budowlanych dotyczących malowania elewacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 80 ul. Aspekt 48 w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. malowanie elewacji budynku szkoły wraz z robotami przygotowawczymi oraz montaż dodatkowego oświetlenia zewnętrznego budynku. Roboty budowlane w ujęciu wynikającym z Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych ( Dz.U. z 2016 poz. 1125): 45.44 - Malowanie i szklenie (malowanie fasad budynków), 45.31 - Wykonywanie instalacji elektrycznych (przewodów elektrycznych oraz osprzętu), Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany 3 kwietnia 2017 r. przez mgr inż. Izabellę Krawczyk, (stanowiący załącznik nr 1 do Ogłoszenia) oraz wzór umowy zamieszczony w sekcji IV - pkt 4) Ogłoszenia (stanowiący także załącznik nr 2 do Ogłoszenia). W ramach realizacji przedmiotu zamówienia niezbędne jest: Wykonanie projektu wykonawczego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń wraz z wykonaniem robót budowlano - montażowych oraz przeprowadzenie wszystkich niezbędnych odbiorów. Zakres robót nie wpływa na dostępność dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający na etapie odbioru robót wymaga: a) katr technicznych oraz Atesty Higieniczne wbudowanych materiałów. b) instrukcji obsługi i konserwacji (w języku polskim) W celu uzyskania rezultatu, o którym mowa powyżej, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego obejmującej: a) wykonanie projektów wykonawczych w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; b) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 (Dz.U.2013.1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; c) wykonanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu realizacji przedmiotu Umowy 2) Uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania i odbioru całości zadania; 3) Pełnienie nadzoru autorskiego; 4) Wykonanie kompletnych robót budowlano-montażowych na podstawie wykonanych projektów oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (przy założeniu prowadzenia robót w czynnej placówce oświatowej) związanych z: a) malowaniem elewacji zespołu budynków Szkoły Podstawowej z przygotowaniem, zmyciem i oczyszczeniem powierzchni ścian (bez cokołów); b) montażem dodatkowych opraw oświetlenia zewnętrznego budynku dydaktycznego wraz z robotami towarzyszącymi. Parametry techniczne: Po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia budynki nie zmieniają swoich dotychczasowych funkcji, nie zmieniają swojej kubatury, jak również nie zostanie zmienione zagospodarowanie terenu wokół budynków. Budynek sali gimnastycznej i zaplecza sportowego przylega do budynku dydaktycznego od strony południowej i połączony jest z częścią dydaktyczną łącznikiem. Część sportowa połączona jest z budynkiem biblioteki za pomocą drugiego łącznika. Budynek główny, dydaktyczny jest budynkiem podpiwniczonym, o trzech kondygnacjach nadziemnych, sala gimnastyczna, łączniki i zaplecze sportowe to budynki jednokondygnacyjne, niepodpiwniczone. Budynek biblioteki - o jednej kondygnacji nadziemnej, częściowo podpiwniczony. W 2002 r. budynki szkoły zostały poddane termomodernizacji - ściany zewnętrzne są ocieplone płytami styropianowymi i pokryte cienkowarstwową wyprawą elewacyjną. 2. Zamawiający wymaga stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych w okresie realizacji robót budowlanych, skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionej/ych (pod pojęciem "zatrudnionej/ych" należy rozumieć nowo zatrudnionych pracowników, jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę - w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu Pracy (Dz. U. 2016 poz. 1666z późn. zm.) pracowników do wykonywania czynności w realizacji zamówienia: o roboty malarskie elewacji wraz z robotami przygotowującymi, o montaż okablowania i opraw oświetlenia zewnętrznego. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których powa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Ogłoszenia oraz zamieszczonym równocześnie w sekcji IV - pkt 4) Ogłoszenia. Termin realizacji zamówienia:od zawarcia umowy do 25.08.2017 roku, z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie wykonywania prac budowlanych nastąpi nie wcześniej niż w dniu 19.06.2017 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45442110-1
Dodatkowe kody CPV: 45443000-3, 45453000-7, 45311000-0, 71221000-3,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Licytacja elektroniczna

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT85591.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert20
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KATARZYNA PERKOWSKA LIMAK FIRMA BUDOWLANO-HANDLOWA , biuro-limak@wp.pl, ul. Stanisława Konarskiego 1 lok. 023, 01-355, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 82999.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 82999.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 104276.93
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.