Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-14
Miastków Kościelny: Modernizacja ulicy Górnej w miejscowości Miastków Kościelny
Numer ogłoszenia: 100802 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miastków Kościelny, Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny, woj. mazowieckie, tel. 025 7511286 w. 32, fax 025 7544007.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastkowkoscielny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ulicy Górnej w miejscowości Miastków Kościelny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja ulicy Górnej w miejscowości Miastków Kościelny Zakres prac: - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym. - Wykonanie koryta mechanicznie na poszerzeniach wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża w gr. kat. III, gł. koryta 45 cm z zał. i wywiezieniem urobku na odl. do 1 km. - Wykonanie warstwy odsączającej z piasku, na poszerzeniach, gr. w-wy 25 cm. - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie, w-wa górna, gr. w-wy 20 cm. - Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym. - Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie. - Skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8, w-wa wiążąca, gr. w-wy 3 cm, KR-2. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/8, w-wa ścieralna, gr. w-wy 3 cm, KR-2. - Oczyszczenie rowów z namułu gł. 30 cm z profilowaniem skarp rowu z zał. i wywiezieniem urobku na odl. do 5 km. - Uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym (kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie) śr. gr. 10 cm. - Mechaniczne profilowanie poboczy wraz z zagęszczeniem. - Ustawienie słupków z rur stalowych o średnicy 50 mm wraz z wykonaniem i zasypaniem dołu z ubiciem. - Przymocowanie do gotowych słupków tarcz znaków drogowych odblaskowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1. złożą właściwą i właściwie podpisana ofertę, 2. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielanie zamówienia,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. ofertę (załącznik nr 1), 2. oświadczenie w sprawie spełniania przez oferenta warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2), 3. kosztorys ofertowy sporządzony na druku, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. wykaz co najmniej jednej wykonanej w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana z należytą starannością (należy załączyć referencje), 7. wykaz zatrudnionych pracowników niezbędnych do wykonania zamówienia, 8. podpisany projekt umowy i parafowane wszystkie strony umowy (załącznik 5). 9. dane dotyczące podwykonawców z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i zakresu powierzonych im części zamówienia (jeśli oferent przewiduje zatrudnienie podwykonawców),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastkowkoscielny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Miastkowie Kościelnym, 08-420 Miastków Kościelny, ul. Rynek 6 pokój nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy w Miastkowie Kościelnym, 08-420 Miastków Kościelny, ul. Rynek 6 pokój nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa gm. dróg publicznych oraz wew., położonych w miejscowości Żeszczynka w ramach operacji: "Scalanie gruntów obrębu Żeszczynka, gm. Sosnówka, pow. bialski, woj. lubelskie" (II post.)
- Bezpieczne przejścia na terenie miasta Łodzi w ramach realizacji projektów Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego, Edycja 2023/2024, w systemie zaprojektuj i wybuduj - 2 części
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 757 w m. Kiełczyna" - Przebudowa DW 757 odc. Gorzków-Przyborowice od km 20+220 do km 20+720 dł. 0,500 km
- Remont drogi wojewódzkiej nr 739 na odcinku od km 6+170 do km 6+930 w miejscowości Piwonin, gmina Sobienie - Jeziory, powiat otwocki, województwo mazowieckie - nr postępowania 113/24
- "Przebudowa drogi Strzebielewo-Kurcewo i Dolice-Bralęcin w Gminie Dolice"
- Przebudowa i modernizacja dróg w Gminie Niedźwiedź - II etap
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.