Ogłoszenie z dnia 2007-06-13
Warszawa: Wykonanie udrożnienia przewodów kominowych oraz okresowej kontroli wraz z wydaniem opinii stanu technicznego sprawności przewodów kominowych (dymowych, wentylacyjnych, spalinowych) i urządzeń pomocniczo-technicznych, drabin, włazów w obiektach KSP.
Nr sprawy WZP-958/07/67/N
Numer ogłoszenia: 100796 - 2007; data zamieszczenia: 13.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6038608. 6037691, fax 022 6037642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamowienia.policja.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie udrożnienia przewodów kominowych oraz okresowej kontroli wraz z wydaniem opinii stanu technicznego sprawności przewodów kominowych (dymowych, wentylacyjnych, spalinowych) i urządzeń pomocniczo-technicznych, drabin, włazów w obiektach KSP. Nr sprawy WZP-958/07/67/N.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie udrożnienia przewodów kominowych oraz okresowej kontroli wraz z wydaniem opinii stanu technicznego sprawności przewodów kominowych (dymowych, wentylacyjnych, spalinowych) i urządzeń pomocniczo-technicznych, drabin, włazów w obiektach KSP. Zakres zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: A) Okresowej kontroli stanu technicznego, w tym: a.1 wykonania szkicu dachu w dowolnej skali z podstawowymi wymiarami, zaznaczonymi stronami świata i przyjętą numeracją kominów. a.2 rozrysowania kanałów wentylacyjnych na kominie z danymi: -numeracja kanału połączona z numeracją kominów, -wymiary kanału wentylacyjnego, oraz rodzaj materiału, z jakiego jest wykonany, -oznaczenie wentylowanego pomieszczenia, -długość kanału, -oznaczenie drożności kanału, -określenie stanu technicznego kanału wentylacyjnego. a.3 w przypadku braku wylotów kominowych, bądź ciągu wentylacyjnego - propozycja rozwiązania problemu B) wydania opinii kominiarskiej (w 2 egzemplarzach) zawierającej informacje, o których w pkt A) przewodów kominowych (spalinowych, wentylacyjnych, spalinowych) urządzeń pomocniczo-technicznych, drabin i włazów dla danego obiektu będącej wynikiem wykonania zlecenia przeglądu - potwierdzony przez kierownika obiektu oraz sporządzenie zestawienia zbiorczego wszystkich nieprawidłowości z podziałem na poszczególne obiekty. C) wykonania udrożnienia przewodów kominowych, tj.: c.1. Zakres prac: -usunięcie przyczyn niedrożności i wywóz nieczystości z przewodów, -doprowadzenie pomieszczeń do stanu przed rozpoczęciem usługi, -wydanie opinii kominiarskiej zgodnie z wymaganiami ujętymi w pkt. A, odbiór usługi odbędzie się na podstawie wypełnionego i podpisanego Protokołu Odbioru.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 2.780,00zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 3. b.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. c.Jeżeli Wykonawca w określonym terminie nie złoży oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy, Zamawiający wezwie Wykonawców do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty: a.podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oferta musi zawierać następujące dokumenty: a)Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych, również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Zamawiający wymaga wskazania w wykazie minimum jedną usługę w zakresie przedmiotu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto. b)dokumentów potwierdzających, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie c)Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności d)Dokument potwierdzający uprawnienia do pracy na wysokości dla osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w ppkt 2 lit. c) - aktualny na dzień otwarcia ofert a w przypadku gdy okres ważności dokumentu upływa w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do złożenia do Zamawiającego aktualnego dokumentu w terminie nie przekraczającym 7 dni roboczych przed upływem terminu ważności pierwotnie złożonego dokumentu. e)Dokument potwierdzający kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim - minimum 1 osoba, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (DZ. U. 2006r nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) dla osoby wskazanej w wykazie, o którym mowa w ppkt.2 lit c) - aktualny na dzień otwarcia ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.policja.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pismnie (odpłatnie) po złożeniu wniosku o przesłanie SIWZ na nr faxu 022 6037642 i dokonaniu wpłaty na konto Zamawiającego 4910100056561391500000 cena za SIWZ 67,50.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2007 godzina 12:00, miejsce: Komenda Stołeczna Policji ul. Nowolipie 2 00-150 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa akcesoriów do sprzętu muzycznego dla potrzeb Orkiestry Reprezentacyjnej Wojska Polskiego będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Stary Kostrzyń poprzez remont zastawki w km 1+220 oraz w km 2+170 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
- Zakup i dostawa wyposażenia części laboratoryjnej / zabiegowej dla potrzeb Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w PIM MSWiA
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie): ciek Goczałkowicki w km 0+820-4+019, m. Goczałkowice-Zdrój, gm. Goczałkowice-Zdrój (rozmiar rzeczowy: 3,199 km)
- remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (5 lokali).
- "Usługa druku książek i czasopisma - 6 części"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie napraw i usuwania awarii teletechnicznych i niskoprądowych w nieruchomościach budynkowych i na terenach będących 100% własnością m.st. Warszawy oraz zarządzanych przez ZGN (...)
- Konserwacja systemów ochrony pożarowej i ochrony mienia oraz oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach SGGW w Warszawie przez okres 12 miesięcy
- Wymiana instalacji klimatyzacji w budynku A V, VI, VII p. w Oddziale Okręgowym NBP w Olsztynie.
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Prace konserwacyjne elektryczne, wymiana instalacji elektrycznych w lokalach oraz drobne prace remontowe elektryczne w budynkach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.