eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Utrzymanie czystości i porządku wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych w obiektach Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej w Poznaniu i Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-30

Warszawa: Utrzymanie czystości i porządku wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych w obiektach Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej w Poznaniu i Krakowie
Numer ogłoszenia: 100782 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej , ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 574 62 44, faks 22 574 63 59.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służby żeglugi powietrznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych w obiektach Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej w Poznaniu i Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. CZĘŚĆ 1 - utrzymanie czystości i porządku wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych w obiekcie Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej (PAŻP) w Poznaniu. 1.2. CZĘŚĆ 2 - utrzymanie czystości i porządku wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych w obiekcie PAŻP w Krakowie. 2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dla każdej części zamówienia - znajduje się w załącznikach do SIWZ: nr 1a (dla Części 1) i 1b (dla Części 2). 3. Zamawiający oświadcza, iż nie zamierza zwoływać zebrań Wykonawców. Zamawiający przewiduje wizję lokalną, która odbędzie się dla poszczególnych części - lokalizacji według zgłoszeń Wykonawców. Osoba do kontaktu ze strony PAŻP w sprawie wejścia na teren obiektów: Emilia Ryszkowska, fax (+48 22 574 63 59/79), e-mail zp@pansa.pl. W celu uczestnictwa w wizji lokalnej Wykonawca musi najpóźniej na 1 dzień roboczy przed planowanym terminem wizji lokalnej przesłać na ww. fax lub adres mailowy listę osób wraz z nr dowodów osobistych oraz markę i model samochodu wraz z podaniem jego numeru rejestracyjnego w celu przygotowania odpowiednich przepustek do wejścia na teren wizji lokalnej. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w jednej lub większej liczbie z poniższych części, zgodnie z poniższym podziałem i w poniższych lokalizacjach: a) część 1: utrzymanie czystości i porządku wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych w obiekcie PAŻP w Poznaniu: - ul. Bukowska 285, Poznań (teren Portu Lotniczego Poznań-Ławica), b) część 2: utrzymanie czystości i porządku wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych w obiekcie PAŻP w Krakowie: - ul. Leśna 69, Kraków-Zabierzów, - ul. Medweckiego 1, Kraków-Balice, (teren Jednostki Wojskowej 1155)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.40.00-7, 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) dla części 1 (Poznań): 3.000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), b) dla części 2 (Kraków): 1.000 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje: 1. dla części 1: utrzymanie czystości i porządku wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych w obiekcie Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej w Poznaniu: co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu/wykonywaniu usług odpowiadających charakterowi niniejszej części zamówienia, tzn. sprzątaniu pomieszczeń i terenów zewnętrznych o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 3000 m2 (trzy tysiące m2) każda z usług; 2. dla części 2: utrzymanie czystości i porządku wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych w obiekcie PAŻP w Krakowie: co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu/wykonywaniu usług odpowiadających charakterowi niniejszej części zamówienia, tzn. sprzątaniu pomieszczeń i terenów zewnętrznych o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 2000 m2 (dwa tysiące m2) każda z usług. 3. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 1 powyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje następującym sprzętem do sprzątania w ilości nie mniejszej niż: 1. dla części 1 (Poznań): a) Wózek serwisowy z akcesoriami do sprzątania - 2 szt.; b) Wózek dwukomorowy z wyciskarką - 2 szt.; c) Odkurzacz przemysłowy - 2 szt.; d) Odkurzacz piorący do czyszczenia wykładzin dywanowych - 1 szt.; e) Maszyna czyszcząco-myjąca - 1 szt.; f) Kosiarka do przycinania żywopłotu - 1 szt.; g) Zestaw ręczny do bieżącego mycia okien (teleskop o długości minimum 3 m) - 2 szt.; h) Kosiarka spalinowa - 1 szt.; i) Podkaszarka spalinowa - 1 szt. 2. dla części 2 (Kraków): a) Wózek serwisowy z akcesoriami do sprzątania - 2 szt.; b) Wózek dwukomorowy z wyciskarką - 2 szt.; c) Odkurzacz przemysłowy - 2 szt.; d) Odkurzacz piorący do czyszczenia wykładzin dywanowych - 1 szt.; e) Maszyna czyszcząco-myjąca - 1 szt.; f) Szorowarka do czyszczenia podłoży betonowych i terakot - 1 szt.; g) Zestaw ręczny do bieżącego mycia okien (teleskop o długości minimum 3 m) - 2 szt.; h) Kosiarka spalinowa - 1 szt.; i) Kosiarka do przycinania żywopłotu - 1 szt.; j) Podkaszarka spalinowa - 1 szt. 3. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże spełnianie warunku odpowiednio dla danej części.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na podstawie przedstawienia w ofercie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 1. dla części 1: utrzymanie czystości i porządku wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych w obiekcie Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej w Poznaniu: 100.000 PLN (sto tysięcy złotych), 2. dla części 2: utrzymanie czystości i porządku wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych w obiekcie PAŻP w Krakowie: 50.000 PLN (pięćdziesiąt tysięcy złotych). 3. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 1 powyżej. UWAGA: W przypadku podania wartości polisy w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy: 1. nastąpi okresowy brak zgody zarządzającego portem lotniczym na wykonywanie usług, 2. nastąpi okresowy brak zgody zarządzającego ruchem lotniczym w PAŻP na wykonywanie usług, 3. w skutek waloryzacji cen w okresie realizacji zamówienia na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, nie wcześniej niż raz w kwartale w oparciu o kwartalny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych GUS z pierwszym dniem miesiąca po miesiącu ogłoszenia wskaźnika w Monitorze Polskim. 4. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 5. zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak: wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne etc.; 6. konieczność wprowadzenia zmian będzie dotyczyć treści w dokumencie o charakterze informacyjno - instrukcyjnym, niezbędnym dla sprawnej realizacji umowy w szczególności: zmian osób uprawnionych do kontaktów, zmian osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonów, faksu, poczty elektronicznej, etc. 7. nastąpiła zmiana podwykonawcy na podwykonawcę, który wykaże się spełnianiem warunków, które pierwotnie zostały nałożone przez wykonawcę na podwykonawcę w tej części spełniania warunków udziału w postępowaniu, 8. W przypadku konieczności zmiany zakresu prac, wynikającej z czasowej niemożności udostępnienia przez Zamawiającego Wykonawcy, którejkolwiek części obiektu wymienionej w załączniku nr 1 do Istotnych Postanowień lub innych zmian organizacyjnych Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pansa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Budynku Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej 02-284 Warszawa, Al. Krakowska 4/6 pok. 209 - Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2012 godzina 13:00, miejsce: w Budynku Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej 02-284 Warszawa, Al. Krakowska 4/6 pok. 007 - Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości i porządku wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych w obiekcie PAŻP w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Utrzymanie czystości i porządku wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych w obiekcie PAŻP w Poznaniu. 2. Zamówienie realizowane będzie w okresie od 01.05.2012 r. do 31.10.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.40.00-7, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie czystości i porządku wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych w obiekcie PAŻP w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Utrzymanie czystości i porządku wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych w obiekcie PAŻP w Poznaniu. 2. Zamówienie realizowane będzie w okresie od 01.11.2012 r. do 31.10.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.40.00-7, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.