eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › DOSTAWA PAPIERU, MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-06-13

Białystok: DOSTAWA PAPIERU, MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Numer ogłoszenia: 100779 - 2007; data zamieszczenia: 13.06.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 20855 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza, 15-003 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6773137, fax 085 6772842.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PAPIERU, MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa papieru, materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych w ofertach częściowych: Zadanie nr 1 - dostawa materiałów papierniczych (papier kserograficzny formatu A4 w ilości 12700 ryz, papier składanka komputerowa o formacie 210 x 12 x 1 /op. - 2000 arkuszy/ w ilości 17 opakowań, papier składanka komputerowa o formacie 240 x 12 x (1+2) /op. - 600 składanek/ w ilości 60 opakowań, papier składanka komputerowa o formacie 360 x 12 x 1 /op. - 2000 arkuszy/ w ilości 80 opakowań, papier składanka komputerowa o formacie 240 x 12 x 1 /op. - 2000 arkuszy/ w ilości 10 opakowań) Zadanie nr 2 - dostawa materiałów biurowych (długopis w ilości 4320 szt., wkład do długopisu w ilości 5050 szt., kalendarz biurowy stojący w ilości 1800 szt., kalka w ilości 240 op., koszulka do segr. w ilości 497 op., segregator w ilości 1933 szt., skoroszyt w ilości 17040 szt., koperta różne rozmiary w ilości 480540 szt., teczka tekturowa wiązana w ilości 39650 szt., nici lniane w ilości 498 szt, zeszyt A4 w ilości 1230 szt., klej biurowy w ilości 2150 szt., dziurkacz w ilości 230 szt., skorowidzA4 w ilości 365 szt., taśma celofanowa 24x20 w ilości 3540 szt. oraz innych wyrobów biurowych) Zadanie nr 3 - dostawa wkładów drukujących, kaset, tonerów do kserokopiarek (toner do kserokopiarki w ilości 568 szt., kaseta do maszyn w ilości 212 szt., korektor w ilości 404 szt., matryca RISO FR-A3 w ilości 4 szt.) Zadanie nr 4 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów oraz nośniki informacji (bęben do drukarek różnych typów w ilości 52 szt., kaseta z taśmą barwiącą do drukarek różnych typów w ilości 459 szt., toner do drukarek różnych marek w ilości 797 szt., tusz do drukarek różnych marek w ilości 1635 szt., toner do faksów różnych marek w ilości 232 szt., kalka do faksu KX-FA55A ilości 2 szt., bęben do faksów różnych marek w ilości 18 szt., nośniki informacji w postaci: CD-R, CD-RW, DVD-R, DVD-RW, dyskietek w łącznej ilości 15232 szt.) Wartość szacunkowa zamówienia: 573009,62 PLN

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 21.11.00.00 - Masa papiernicza Kod CPV wg słownika 2008: 03.46.00.00 - Masa papiernicza Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące Oryginalny kod CPV: 30.21.73.40 - CD-ROMy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.80 - CD-ROM-y .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 399043,63 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa materiałów papierniczych.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma PARTNER Wojciech Piotrowski, ul. 27-Lipca 24, 15-182 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 109517.75
  • Oferta z najniższą ceną: 109517.75 / oferta z najwyższą ceną: 123693.03
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO PLUS Ewa i Krzysztof Jatek Sp.j., ul. Hetmańska 10, 15-727 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 53610.48
  • Oferta z najniższą ceną: 53610.48 / oferta z najwyższą ceną: 58813.10
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa wkładów drukujących, kaset, tonerów do kserokopiarek.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRAFIX K. Olszewska-Piotrowska, M. Tyrała Sp.j., ul. Al. 1000-lecia P.P. 8, 15-111 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 18191.47
  • Oferta z najniższą ceną: 18191.47 / oferta z najwyższą ceną: 32779.74
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów oraz nośniki informacji.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRAFIX K. Olszewska-Piotrowska, M. Tyrała Sp.j., ul. Al. 1000-lecia P.P. 8, 15-111 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 217723.93
  • Oferta z najniższą ceną: 217723.93 / oferta z najwyższą ceną: 310187.53
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.