eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Polkowice: DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH
Numer ogłoszenia: 100761 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice , Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę i montaż słupów ogłoszeniowych, tablic informacyjnych gablot stojących i gablot wiszących. Przewiduje się możliwość składania ofert częściowych: Część 1 - dostawa i montaż słupów ogłoszeniowych oraz tablic informacyjnych: a) dostawa i montaż 4 słupów ogłoszeniowych (2 słupy z daszkiem w kolorze czerwonym montowane we wsi Sobin, 2 słupy z daszkiem w kolorze zielonym montowane na terenie miasta). b) dostawa i montaż 2 tablic informacyjnych (montaż na wsiach gminy). Część 2 - dostawa i montaż gablot stojących i wiszących: a) dostawa i montaż 21 gablot stojących (montaż na wsiach gminy Polkowice), b) dostawa i montaż 4 gablot wiszących (montaż 2 szt. na wsiach i 2 szt. na terenie miasta). Zamawiający wymaga aby na każde urządzenie i jego montaż Wykonawca udzielił minimum 12 - miesięcznej gwarancji jakości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia i projekcie umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.70 - Tablice ogłoszeń 34.92.84.10 - Słupy ogłoszeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, - wykażą wykonanie co najmniej trzech zadań o podobnym charakterze do przedmiotu niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania - z zakresu dostawy i montażu urządzeń komunalnych w szczególności dostawy i montażu słupów ogłoszeniowych, gablot, tablic informacyjnych itp., o łącznej wartości brutto minimum: dla części 1 - 20.000 zł; dla części 2 - 50.000 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług (np. referencje), - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu i wymogów specyfikacji: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, d) wykaz co najmniej trzech zadań o podobnym charakterze do przedmiotu niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania - z zakresu dostawy i montażu urządzeń komunalnych - w szczególności dostawy i montażu słupów ogłoszeniowych, gablot, tablic informacyjnych itp., o łącznej wartości brutto minimum: dla części 1 - 20.000 zł; dla części 2 - 50.000 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług (np. referencje), e) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 12.2 a, b muszą być złożone przez każdy podmiot. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż słupów ogłoszeniowych oraz tablic informacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części 1 zamówienia jest : a) dostawa i montaż 4 słupów ogłoszeniowych (2 słupy z daszkiem w kolorze czerwonym montowane we wsi Sobin, 2 słupy z daszkiem w kolorze zielonym montowane na terenie miasta). c) dostawa i montaż 2 tablic informacyjnych (montaż na wsiach gminy). Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.70-3, 34.92.84.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż gablot stojących i wiszących.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części 2 zamówienia jest: a) dostawa i montaż 21 gablot stojących (montaż na wsiach gminy Polkowice), b) dostawa i montaż 4 gablot wiszących (montaż 2 szt. na wsiach i 2 szt. na terenie miasta). Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.70-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.