eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asystenta rodziny w ramach realizowanego przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie projektu systemowego pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-05

Krotoszyn: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asystenta rodziny w ramach realizowanego przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie projektu systemowego pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 100757 - 2013; data zamieszczenia: 05.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175870 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie, ul. Kobylińska 10a, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 62 7253668, faks 62 7253668.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asystenta rodziny w ramach realizowanego przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie projektu systemowego pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asystenta rodziny w ramach realizowanego przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie projektu systemowego pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej tj. świadczenie usług asystenta rodziny dla 6 osób/rodzin na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1. Świadczenie usług asystenta rodziny odbywać się będzie: - na rzecz 6 osób/rodzin zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn w miejscu ich zamieszkania /Miasto i Gmina Krotoszyn/, a także w innych lokalizacjach uzgodnionych z daną osobą/rodziną i pracownikiem socjalnym /w tym w szczególności: urzędy, instytucje publiczne, zakłady opieki zdrowotnej, instytucje kultury, sportowe i inne/, - w dniach od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 8:00 do 20:00, przy czym liczba godzin świadczenia usług w danym dniu uzależniona będzie od potrzeb danej osoby/rodziny, diagnozy postawionej przez asystenta rodziny, planu pracy z daną osobą/rodziną, - w wymiarze średnio 60 godzin zegarowych miesięcznie dla wszystkich osób/rodzin w okresie obowiązywania umowy do niniejszego postepowania, tj. 480 godzin zegarowych łącznie. 2. Świadczenie usług asystenta rodziny polegać będzie w szczególności poprzez: 1) Ustalenie pierwszorazowego wspólnego wejścia z pracownikiem socjalnym do wytypowanych do współpracy osób/rodzin w pierwszym tygodniu realizacji zadania. 2) Zdiagnozowanie sytuacji osoby/rodziny oraz opracowanie diagnozy oddzielnie dla każdej osoby/rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości osoby/rodziny oraz jej uzupełnianie w zależności od potrzeb i indywidualnej sytuacji rodziny przy współpracy z pracownikiem socjalnym. 3) Opracowanie i realizację Planu pracy asystenta rodziny z osobą/rodziną we współpracy z osobą/ członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym /oddzielenie dla każdej osoby/rodziny/, określającego w szczególności propozycje działań mających na celu przezwyciężenie trudnych sytuacji życiowych, czas realizacji oraz przewidywane efekty, jego modyfikowanie i uzupełnianie w zależności od potrzeb i sytuacji osoby/rodziny. 4) Dostarczenie Planu pracy asystenta rodziny z osobą/rodziną do Biura Projektu po pierwszym miesiącu realizacji zadania, nie później niż do 7 dnia kalendarzowego miesiąca Koordynatorowi Projektu - Pani Lidii Pawłowskiej. 5) Współpracę i utrzymanie osobistego kontaktu z rodzinami wskazanymi przez Zamawiającego, 6) Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, 7) Udzielanie pomocy osobom/rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, 8) Udzielanie pomocy osobom/rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych, 9) Udzielanie pomocy osobom/rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, 10) Wspieranie aktywności społecznej osoby/rodziny, 11) Motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, 12) Udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej, 13) Motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, 14) Udzielanie wsparcia dzieciom a w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych, 15) Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin, 16) Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci, 17) Monitorowanie funkcjonowania osoby/rodziny po zakończeniu pracy z osobą/rodziną, 18) Sporządzanie na wniosek sądu, opinii o osobie/rodzinie i jej członkach, 19) Współpracę z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny, 20) Współpracę z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie /Dz. U. Nr 180, poz. 1493, z późn. zm./, lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną, 21) Powiadomienie na piśmie lub telefonicznie Zamawiającego o rezygnacji lub braku współpracy z asystentem rodziny wskazanej do współpracy osoby/rodziny -najpóźniej następnego dnia od zaistnienia tego faktu, 22) Ścisłą współpracę z pracownikami socjalnymi w zakresie: a) zapoznania się z sytuacją osoby/rodziny na wstępie realizacji zadania, b) zapoznania się z dokumentacją dotyczącą osoby/rodziny, c) informowania pracownika socjalnego o podejmowanych działaniach i pojawiających się problemach np. inicjowanie powołania grupy roboczej w sytuacjach pojawiających się trudności w kontakcie z osobą/ rodziną, inicjowanie powołania zespołu problemowego/ zadaniowego; korzystanie ze specjalistów itp. 23) Prowadzenie miesięcznej Karty opisu czynności asystenta rodziny, oddzielnie dla każdej osoby/rodziny z każdego spotkania, będącej potwierdzeniem wykonania zadania, informacji z działań faktycznie podejmowanych przez prowadzoną osobę/rodzinę i asystenta rodziny oraz dostarczenia ich nie później jednak niż do 5 dnia kalendarzowego po zakończonym miesiącu Pani Lidii Pawłowskiej - Koordynator Projektu. 24) Prowadzenie okresowej oceny sytuacji osoby/rodziny raz na kwartał oddzielnie dla każdej osoby/rodziny i ich dostarczenie oceny w wersji papierowej i elektronicznej za okres i w terminach: - za okres od V-VII 2013 r. w terminie do 5 sierpnia 2013 r., - za okres VIII -X 2013 r. -w terminie do 5 listopada 2013 r., - za okres od XI-XII 2013 r. w terminie do 23 grudnia 2013 r. Pani Lidii Pawłowskiej - Koordynator Projektu. 25) Sporządzenie sprawozdania końcowego oddzielnie dla każdej osoby/rodziny z realizacji zadania i przekazanie go w wersji papierowej i elektronicznej nie później jednak niż do 23 grudnia 2013 roku Pani Lidii Pawłowskiej - Koordynator Projektu. 3. Pozostałe ustalenia istotne do przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający przekaże asystentowi rodziny - Wykonawcy listę osób / rodzin objętych wsparciem. 2) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /jt. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm./. W tym celu Zamawiający upoważni Wykonawcę, zgodnie z art. 37 powyżej ustawy do przetwarzania danych osobowych uczestników Projektu Szansa na lepsze życie, objętych asystą rodzinną. Oraz zobowiąże go zachowania w tajemnicy danych osobowych, do których uzyska dostęp w związku z wykonaniem zamówienia. 3) Wykonawcy nie przysługuje zwrot kosztów przejazdu do miejsca wykonywania przez niego usług asystenta rodziny ani nie jest on doliczony do czasu pracy asystenta. 4) Zamawiający nie zapewnia telefonu komórkowego Wykonawcy, ani zwrotu kosztów rozmów telefonicznych wykonanych w celu realizacji zamówienia. 5) Zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach POKL kwalifikowanie wydatków poniesionych na wynagrodzenie osoby zaangażowanej do projektu na podstawie umowy cywilnoprawnej, która jest jednocześnie pracownikiem Beneficjenta zatrudnionym na podstawie stosunku pracy, jest możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności gdy charakter zadań wyklucza możliwość ich realizacji w ramach stosunku pracy tzn. nie zachodzi konflikt interesów lub nie zachodzi podwójne finansowanie. 6) Wydatki związane z zatrudnieniem osoby zaangażowanej w realizację zadań w więcej niż jednym projekcie są kwalifikowane: - o ile obciążenie z tego wynikające nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych danej osobie, - łączne zaangażowanie w realizację zadań we wszystkich projektach nie przekracza 240 godzin miesięcznie oraz osoba ta: - prowadzi ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów, z wyłączeniem przypadku, gdy osoba ta wykonuje prace w ramach kilku projektów na podstawie jednego stosunku pracy i przekazuje Beneficjentowi ewidencję czasu pracy w odniesieniu do okresu wykonywania zadań w ramach projektu Beneficjenta. 7) Świadczenie usług asystenta rodziny nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn. 8) Asystent rodziny nie może prowadzić postępowań z zakresu świadczeń realizowanych przez Miasto i Gminę Krotoszyn. 9) Asystent rodziny w swojej pracy nie będzie mógł w okresie obowiązywania umowy do niniejszego postępowania wykonywać wobec rodziny objętej asystą innych funkcji, a mianowicie funkcji pedagoga, kuratora sądowego, nauczyciela, wychowawcy, psychoterapeuty. 10) Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określa umowa, stanowiąca Załącznik Nr 6 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.30.00.00 - Usługi pracy społecznej i podobnej 85.31.00.00 - Usługi pracy społecznej 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia dotyczy projektu pn. Szansa Na Lepsze Życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Iwona Narożniak, ul. Jarosława Stryczyńskiego 41, 63-750 Sulmierzyce, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16833,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22281,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.