eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Budowa międzygminnego schroniska dla bezdomnych zwierząt

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-30

Leszno: Budowa międzygminnego schroniska dla bezdomnych zwierząt
Numer ogłoszenia: 100737 - 2011; data zamieszczenia: 30.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62163 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 65 5298100, faks 65 5298131.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa międzygminnego schroniska dla bezdomnych zwierząt.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa międzygminnego schroniska dla bezdomnych zwierząt podzielonego na trzy części funkcjonalne: a) pierwsza to: część administracyjno - socjalno - weterynaryjna. Składać się będzie z kompleksu złożonych odpowiednio 16 kontenerów podzielonych na poszczególne części funkcjonalne takie jak: kontener administracyjno - biurowy ze stróżówką, kontener socjalny dla pracowników obsługi schroniska, kontener weterynaryjny, kontener kuchenny, kontener dla kotów oraz niezbędne kontenery techniczne, gospodarcze i kwarantanny oraz izolacji psów. b) drugą część kompleksu schroniska stanowić będą boksy dla psów. Będą usytuowane w trzech rzędach po 32 boksy w każdym rzędzie. Łącznie zlokalizowanych będzie 96 boksów dla psów. c) trzecia część to pozostały teren schroniska stanowiący tereny utwardzone, dojazdy, dojścia oraz ogrodzone tereny zielone będące wybiegami dla psów lub innych zwierząt. Cały teren schroniska ma być ogrodzony płotem betonowym do wysokości 2,0 m. Wjazd na teren poprzez bramę przesuwną - dla samochodów obsługi technicznej i wejście przez furtkę. 2. Zestawienie powierzchni schroniska: 1. powierzchnia projektowanego schroniska - 6 650 m 2, w tym: a) powierzchnia utwardzona pod boksy dla psów - 1 166 m 2 b) powierzchnia dróg utwardzonych - 742,9 m 2 c) powierzchnia dojść i ścieżek - 553,0 m 2 d) powierzchnia bud. kontenerowych oraz pom. tech. - 424,4 m 2 e) powierzchnia miejsc postojowych - 145,8 m 2 f) powierzchnia zieleni - 3 617,9 m 2 Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. CPV: 45.21.24.12-7; 45.22.36.00-2; 3. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót. Wymienione dokumentacje są załącznikami niniejszej SIWZ i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego www.bip.leszno.pl oraz są dostępne w biurze prowadzącego postępowanie (ul. Wałowa 5 64 - 100 Leszno, II piętro pok. 17). 4. Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 ze zmianami). 5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych oraz elementów wyposażenia równoważnych opisywanym w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia techniczne i elementy wyposażenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału, urządzenia technicznego lub elementu wyposażenia, to charakteryzujące tak opisany materiał, urządzenie techniczne lub element wyposażenia parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. 8. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1) organizację i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecza budowy w tym: wykonanie dróg tymczasowych i montażowych, przyłącza wodociągowego i elektrycznego na czas budowy. Ustanowienie kierownika budowy, kierowników robót oraz wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126). 2) obsługę geodezyjną, wykonanie dokumentacji powykonawczej budowlanej i geodezyjnej, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów i badań w tym badań czynników szkodliwych dla zdrowia wydzielanych przez materiały budowlane, urządzenia i elementy wyposażenia w pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt ludzi i/lub przechowywanie żywności oraz odbiorów; 3) właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót oraz ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, 4) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, 9. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 5 letniej gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. 10. Pominięcie jakiejkolwiek pozycji z kosztorysu ofertowego przy wycenie i nie ujęcie jej w cenie ofertowej nie może stanowić podstawy żądania dodatkowego wynagrodzenia z powyższego tytułu, a prace wymienienie w tej pozycji będą podlegały wykonaniu w ramach ceny ofertowej. 11. W przypadku, gdy termin ważności polisy, o której mowa w rozdziale 6 ust. 1 pkt 3 ppkt d) upływa przed terminem zakończenia robót objętych niniejszym zamówieniem, wówczas wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy przed upływem ważności polisy poprzedniej. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót z dniem upływu ważności polisy i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy do czasu przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy. 12. Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy. Za ewentualne opóźnienia w przekazaniu placu budowy wynikłe z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego wybranemu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość etapowego fakturowania wykonanych robót na podstawie faktur częściowych wystawianych przez Wykonawcę nie częściej niż raz w miesiącu. Łączna wartość faktur częściowych nie może przekroczyć 75 % wartości zamówienia. Podstawą wystawienia faktury częściowej jest kosztorys powykonawczy i protokół odbioru wykonanych robót. 14. Odbioru końcowego przedmiotu zamówienia dokona Zamawiający i wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele w obecności Wykonawcy, kierownika budowy, kierowników robót, projektanta i inspektorów nadzoru inwestorskiego, w ciągu 14 dni od daty pisemnego zgłoszenia ich do odbioru, przy czym zgłoszenie to musi być potwierdzone przez inspektorów nadzoru inwestorskiego, iż roboty zostały wykonane zgodnie z dokumentacją budowy i umową oraz bez wad. Do zgłoszenia zakończenia robót Wykonawca załącza dokumenty wymagane ustawami i wydanymi na ich podstawie przepisami wykonawczymi. 15. Brak wymaganych dokumentów lub też brak potwierdzenia przez inspektorów nadzoru inwestorskiego, że przedmiot zamówienia został wykonany zgodnie z dokumentacją budowy i umową oraz bez wad spowoduje nie przystąpienie przez Zamawiającego do odbioru końcowego. 16. Podstawą wystawienia faktury końcowej jest podpisany przez Zamawiającego i wyznaczonych przez niego przedstawicieli w obecności projektanta, inspektorów nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy, kierowników robót i Wykonawcy protokół końcowego odbioru przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.24.12-7, 45.22.36.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instalatorstwo Sanitarne, Ogrzewcze i Gazowe Stanisław Krysiak, ul. Sobieskiego 2A, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1829130,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1783700,53

  • Oferta z najniższą ceną: 1783700,53 / Oferta z najwyższą ceną: 2345473,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.