Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-22
Kraków: USŁUGA KONSERWACJI I UTRZYMANIA W GOTOWOŚCI I SPRAWNOŚCI TECHNICZNO - EKSPLOATACYJNEJ DŹWIGÓW OSOBOWYCH, TOWAROWO - OSOBOWYCH ORAZ SUWNIC.
Numer ogłoszenia: 100650 - 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 64 68 502, faks 12 64 68 930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szpital sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA KONSERWACJI I UTRZYMANIA W GOTOWOŚCI I SPRAWNOŚCI TECHNICZNO - EKSPLOATACYJNEJ DŹWIGÓW OSOBOWYCH, TOWAROWO - OSOBOWYCH ORAZ SUWNIC..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie w gotowości i sprawności techniczno-eksploatacyjnej dźwigów osobowych, towarowo-osobowych oraz suwnic, wyszczególnionych w poniższej tabeli: Lp. Adres dźwigu /ilość przystanków/ Typ dźwigu /udźwig - kg/ Numer fabryczny Numer ewidencyjny ROK budowy 1. Szpital segm. B-2 /15/ OTIS MOD -szpitalny /1600/ D8SD1057/1 N3112031476 2007 2. Szpital segm. B-2 /15/ OTIS MOD -szpitalny /1600/ D8SD1058/2 N3112031477 2007 3. Szpital segm. B-2 /15/ OTIS MOD -szpitalny /1600/ D8SD1059/3 N3112031485 2007 4. Szpital segm. B-2 /15/ OTIS MOD -szpitalny /1600/ D8SD1060/4 N3112031478 2007 5. Szpital segm. B-2 /15/ OTIS MOD -szpitalny /1600/ D8SD1061/5 N3112031431 2007 6. Szpital segm. B-2 /15/ OTIS MOD -szpitalny /1600/ D8SD1062/6 N3112031410 2007 7. Szpital segm. B-2 /15/ OTIS MOD -szpitalny /1600/ D8SD1063/7 N3112031411 2007 8. Szpital segm. B-2 /15/ OTIS MOD -szpitalny /1600/ D8SD1064/8 N3112031412 2007 9. Szpital Kuchnia - Pralnia /2/ OTIS MGE - tow.osob. /1000/ 51030/802 N3112000802 1985 10. Szpital Kuchnia - Pralnia /2/ OTIS MGE - tow.osob. /1000/ 51031/803 N3112000803 1985 11. Szpital Kuchnia - Pralnia /2/ OTIS MGE - tow.osob. /1000/ 51028/800 311200800 1985 12. Szpital segm. A-1 /4/ PPD - towarowy - mały / 160/ 55891/051 311201051 1991 13. Szpital segm. A-2 /4/ OTIS MGE - tow.osob. /1000/ 53047/025 311201025 1987 14. Szpital segm. B-6 /5/ GEN2 PREMIER GA13928W /1000/ D8KEG302 N3112034086 2012 15. Szpital segm. B-2 platforma /2/ DELTA ALTECH /225/ SP3184 N3012000617 2010 16. Szpital zewnętrzna panorama /2/ GeN2 GB 08923 D /630/ D8NE7600 N3112032532 2009 17. Szpital segm. B-2 suwnica IPER maszynownia /2000/ 37150 N3312000544 1980 18. Szpital segm. B-2 suwnica IPER maszynownia /2000/ 37149 N3312000543 1980 2. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: a) wykonanie bieżących przeglądów i czynności konserwacyjno-naprawczych dźwigów szpitalnych nie rzadziej niż raz w miesiącu, b) utrzymanie dźwigów szpitalnych w sprawności technicznej tj. w ruchu, c) w przypadku wystąpienia wypadków nagłych, w których zagrożone jest życie lub zdrowie ludzi, w tym m. in. zacięcie ludzi w dźwigu, przesłania w miejsce użytkowania dźwigu pogotowia technicznego w ciągu 1 godziny od zgłoszenia, d) wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych, e) inne prace, które są lub będą stanowiły część konserwacji dźwigów szpitalnych, a których przeprowadzenie będzie wynikało z zaleceń Urzędu Dozoru Technicznego lub z przepisów powszechnie obowiązujących - wykaz, wymagania i opis czynności, określony szczegółowo jest w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Oferty nie posiadające pełnego zakresy przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 5. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3...
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE WYMAGA
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeśli zapewni o posiadaniu wymaganych dokumentów wymaganych do prawidłowego realizowania niniejszej umowy. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a), a także w oparciu o złożone dokumenty, o których mowa w pkt IX ppkt 1 lit. b).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeśli zapewni o posiadaniu wiedzy i doświadczenia wymaganych do prawidłowego realizowania niniejszej umowy. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a), a także w oparciu o złożone dokumenty, o których mowa w pkt IX ppkt 1 lit. c).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt. IX ppkt 1 lit. a).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt. IX ppkt 1 lit. a).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt. IX ppkt 1 lit. a).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
4. Dokumenty składające się na ofertę: a) Formularz Ofertowy według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji b) Załącznik nr 1 - wypełniony i podpisany (szczegółowa oferta cenowa wraz z zakresem czynności i wymaganiami tam się znajdującymi). W przypadku nie dołączenia do oferty szczegółowej oferty cenowej, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu (wymienione w pkt. IX Specyfikacji), d) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 11 lit. b), e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013r. Nr 907, z późn. zm.) Usługobiorca dopuszcza zmiany umowy po jej zawarciu w przypadku zaistnienia okoliczności, gdy: a) zmiana ta jest korzystna dla Usługobiorcy, b) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Usługobiorcy i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert. d) Usługobiorca przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartych w umowie w zakresie zmian podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku, zmiany ceny brutto towaru w przypadku zmiany stawki VAT, danych teleadresowych stron zapisanych w umowie. 4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ust. 3 jest nieważna. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia postanowień umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności..
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalrydygier.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Dziennik Podawczy Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, pokój 238..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa wyrobów piekarskich dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych I
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Usługa sekwencjonowania transkryptomu ludzkiego (mRNA) w 156 próbkach całkowitego RNA, metodą NGS wraz z analizą danych i wsparciem bioinformatycznym, w ramach programu "IDUB" dla UJ CM w Krakowie.
- Roboty budowlane i nasadzeń zieleni, w ramach doposażenia ogródka jordanowskiego przy ul. Ćwiklińskiej, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych, w tym przypraw i mrożonek dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Demontaż, zakup, dostawa oraz montaż urządzeń dźwigowych w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce w ramach zadania pod nazwą "Wymiana urządzeń dźwigowych(...)
- Konserwacja dźwigów znajdujących się w budynkach administrowanych przez Biuro Gospodarczo-Logistyczne Uniwersytetu Warszawskiego
- Modernizacja dźwigów w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
- Wyk.bieżących usług remontowych w tym konserwacyjnych usuwania i zabezpieczania awarii oraz wyk.czynnośći usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji sanitarnych na terenie 4 ADM-ów w budynkach administrowanych przez ZGN Mokotów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.