eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Remont kuchni w Szkole Podstawowej nr 2 w Milanówku



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Milanówek: Remont kuchni w Szkole Podstawowej nr 2 w Milanówku
Numer ogłoszenia: 100637 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Armii Krajowej , ul. Literacka 20, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 0-22 758 34 85, faks 0-22 758 34 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola2milanowek.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kuchni w Szkole Podstawowej nr 2 w Milanówku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kuchni, stołówki i zaplecza kuchennego w Szkole Podstawowej nr 2 w Milanówku przy ulicy Literackiej 20 wraz z wyposażeniem kuchni i zaplecza w sprzęt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.22.05 - 45.33.22.05 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 5.000,00 PLN. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: a) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 wymienionej ustawy oraz spełniają wymagania określone w SIWZ. b) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień, c) Wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat wykonali minimum 1 pracę zbliżoną zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia i przedstawią dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Za prace zbliżoną zakresem Zamawiający uzna remont, budowę lub przebudowę kuchni wraz z zapleczem gastronomicznym na obiektach użyteczności publicznej d) Dysponują lub będą dysponować osobami/osobą posiadającymi wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami w branży budowlanej i będącymi członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. e) Dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania ww. prac. f) Zapewnią nadzór nad wykonywanymi robotami przez osobę posiadającą niezbędne uprawnienia, g) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, posiadają dokument ubezpieczenia deliktowego na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. h) Zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w SIWZ i załączonym projekcie umowy, i) Udzielą 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane prace j) Do oferty załączą oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 6 i 12 SIWZ k) Przedstawią harmonogram rzeczowo-finansowy l) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy, ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Spółka cywilna nie jest przedsiębiorcą natomiast wspólnicy spółki cywilnej w ramach wykonywanej przez nich działalności gospodarczej uznawani są za przedsiębiorców i to wspólnicy są podmiotem praw i obowiązków z tytułu prowadzonej działalności. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca powinien dostarczyć niżej wymienione dokumenty: a) Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony lub potwierdzony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem składania ofert, b) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem składania ofert, c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem składania ofert, d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem wymaganych składek lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert f) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia deliktowego potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważną/y na dzień składania ofert na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. g) Oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 wymienionej ustawy oraz spełniają wymagania określone w SIWZ.- załącznik nr 3 h) Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania Podwykonawcom - załącznik nr 4 i) Dokumenty potwierdzające doświadczenie i realizację z należytą starannością przy wykonywaniu robót budowlanych remont, budowę lub przebudowę kuchni wraz z zapleczem gastronomicznym na obiektach użyteczności publicznej odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - załączniki nr 5 j) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży budowlanej wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 6 k) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia personelu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. j Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik nr 6a l) Dokument potwierdzający uprawnienie osoby do występowania w imieniu Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, uchwała wspólników spółki, konsorcjum) o ile nie wynika to z załączonych dokumentów. Dokumenty wymagane w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Wobec Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się przepisy określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: . nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert . nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert . nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert . zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 Ustawy - Prawo zamówień Publicznych, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o likwidacji, upadłości Wykonawcy, uiszczeniu podatków i składek na ubezpieczenie oraz czy nie orzeczono zakazu ubiegania się o zamówienie przez Wykonawcę, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo orogenem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, złożone odpowiednio w terminie wymaganym dla danego dokumentu. W przypadku Wykonawców działających wspólnie (konsorcjum) dokumenty, dotyczące własnej firmy muszą być złożone przez każdego z członków konsorcjum. Dokumenty, dotyczące doświadczenia, personelu, potencjału technicznego bądź pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia personelu lub potencjału technicznego - muszą łącznie potwierdzać, że zostały spełnione warunki udziału w postępowaniu przez podmioty występujące wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkola2milanowek.neostrada.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 2 05-822 Milanówek ul. Literacka 20; www.szkola2milanowek.neostrada.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Szkoły Podstawowej nr 2 05-822 Milanówek ul. Literacka 20;.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.