To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-26
Ogłoszenie nr 100626 - 2017 z dnia 2017-06-26 r.
Zielona Góra: "Organizacja konferencji otwierającej projekt pn. Promocja gospodarcza województwa lubuskiego poprzez organizację kampanii promocyjnych sektora turystycznego o zasięgu krajowym i międzynarodowym oraz regionalnych targów turystycznych" w podziale na części (3)".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZadanie realizowane jest w ramach projektu pn. "Promocja gospodarcza województwa lubuskiego poprzez organizację kampanii promocyjnych sektora turystycznego o zasięgu krajowym i międzynarodowym oraz regionalnych targów turystycznych" współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 70968-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 74874-2017;78294-2017;79058-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, krajowy numer identyfikacyjny
97077008900000, ul.
ul. Podgórna
7,
65057
Zielona Góra, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
68 4565403, 4565404, 4565277, faks
684 565 404, e-mail
przetargi@lubuskie.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lubuskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Organizacja konferencji otwierającej projekt pn. Promocja gospodarcza województwa lubuskiego poprzez organizację kampanii promocyjnych sektora turystycznego o zasięgu krajowym i międzynarodowym oraz regionalnych targów turystycznych" w podziale na części (3)".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DA.III.272.2.15.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. "Organizacja konferencji otwierającej projekt pn. Promocja gospodarcza województwa lubuskiego poprzez organizację kampanii promocyjnych sektora turystycznego o zasięgu krajowym i międzynarodowym oraz regionalnych targów turystycznych" w podziale na części (3)". ?Część 1 "Kompleksowe przygotowanie, organizacja i obsługa dwudniowej konferencji poprzedzonej kampanią promocyjną", ?Część 2 "Wykonanie i dostawa materiałów konferencyjnych", ?Część 3 "Realizacja warsztatów mających na celu identyfikację potrzeb MMŚP reprezentujących branżę turystyczną w regionie, w tym branżę gastronomiczną, hotelarską, usługową i inną związaną z rozwojem turystyki regionu". 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1A do SIWZ (dla części 1), załącznik nr 1B do SIWZ (dla części 2), załącznik nr 1C do SIWZ (dla części 3).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
79341400-0
Dodatkowe kody CPV:
79342200-5,
79416000-3,
55110000-4,
39294100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: "Kompleksowe przygotowanie, organizacja i obsługa dwudniowej konferencji poprzedzonej kampanią promocyjną", |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił powyższe postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego ze względu na to, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powodem unieważnienia postępowania jest niejednoznaczne opisanie przez Zamawiającego wymagań dotyczących noclegów uczestników konferencji, które to zapisy zostały różnie zinterpretowane przez Wykonawców, co w konsekwencji spowodowało złożenie ofert nieporównywalnych. Wobec powyższego zaszły przesłanki prawne do unieważnienia niniejszego postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7) ustawy Prawo zamówień publicznych. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT164833.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów konferencyjnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający pismem z dnia 15 maja 2017 r. wezwał Wykonawcę tj. firmę Sun & More Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 25 z siedzibą w Szczecinie do złożenia wyjaśnień rażąco niskiej ceny. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie udzielił wyjaśnień dotyczących ceny złożonej oferty. W związku z tym, Zamawiający, na podstawie art. 90 ust. 3 ustawy Pzp odrzuca ofertę firmy Sun & More Sp. z o. o. ze Szczecina. Mając powyższe na uwadze, Zamawiający unieważnił powyższe postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 cytowanej na wstępie ustawy, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (złożono tylko jedną ofertę w postępowaniu, która została odrzucona). | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT14652.69 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Realizacja warsztatów mających na celu identyfikację potrzeb MMŚP reprezentujących branżę turystyczną w regionie, w tym branżę gastronomiczną, hotelarską, usługową i inną związaną z rozwojem turystyki regionu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT41986.18 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 29700 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Usługa wykonania i dostawy materiałów i gadżetów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- "Budowa drogi gminnej, drogi wewnętrznej oraz przebudowa kolizji z istniejącą infrastrukturą na ul. Zatonie-Jaśminowa w ramach zadania Budowa i przebudowa dróg gminnych w sołectwie Zatonie"
- Wymiana modułowych urządzeń dylatacyjnych na obiekcie WA-3 w ciągu drogi ekspresowej S3 w km 192+397
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
- Budowa ulicy Racula - Heleny Modrzejewskiej oraz Racula - Ksawerego Dunikowskiego w ramach zadania pn.: "Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych w sołectwie Racula"
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych BDOT10k z opracowanymi obiektami kategorii "rzeźba terenu" w niej gromadzonymi dla wybranych powiatów województwa lubuskiego.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.