eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa odczynników do badań laboratoryjnych i materiałów laboratoryjnych zużywalnych do projektu WELCOME/2009/2 Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Nr sprawy DZP/CM/242/3-26/ZP/11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-29

Kraków: Dostawa odczynników do badań laboratoryjnych i materiałów laboratoryjnych zużywalnych do projektu WELCOME/2009/2 Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Nr sprawy DZP/CM/242/3-26/ZP/11
Numer ogłoszenia: 100615 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4219851, faks 012 4219851.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do badań laboratoryjnych i materiałów laboratoryjnych zużywalnych do projektu WELCOME/2009/2 Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Nr sprawy DZP/CM/242/3-26/ZP/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do badań laboratoryjnych i materiałów laboratoryjnych zużywalnych do projektu WELCOME/2009/2 Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Przedmiot zamówienia obejmuje 7 części, w tym: część I przedmiotu zamówienia: inaktywowana termicznie surowica bydlęca oraz medium do hodowli komórkowej część II przedmiotu zamówienia: roztwór do separacji i oznaczania limfocytów część III przedmiotu zamówienia: medium do separacji limfocytów część IV przedmiotu zamówienia: stężony roztwór DPBS część V przedmiotu zamówienia: sitka do komórek część VI przedmiotu zamówienia: probówki z akcesoriami i strzykawki część VII przedmiotu zamówienia: probówki reakcyjne do cytometrii przepływowej Części przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz kalkulacji ceny oferty. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na dowolną ilość części przedmiotu zamówienia (od jednej do siedmiu). Zamawiający w częściach IV - VII przedmiotu zamówienia zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilości przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w załączniku nr 3 do SIWZ, a także do ograniczenia przedmiotu zamówienia ze względu na potrzeby, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania. Zamawiający w częściach I-III przedmiotu zamówienia nie dopuszcza składania ofert na odczynniki równoważne. Odczynniki wyszczególnione w częściach przedmiotu zamówienia od I do III będą służyć do kontynuacji badań w ramach prowadzonych bloków doświadczalnych w projekcie WELCOME. Ze względu na specyfikę i stopień skomplikowania prowadzonych badań oraz stopień złożoności zamawianego produktu, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na odczynniki równoważne, gdyż od stosowania tych samych odczynników do badań zależy ciągłość, poprawność i powtarzalność przeprowadzonych eksperymentów. Zamawiający w częściach IV - VII przedmiotu zamówienia dopuszcza składanie ofert na odczynniki i materiały równoważne. Zamawiający w załączniku nr 3 do SIWZ w częściach IV - VII przedmiotu zamówienia podał nazwy handlowe, numery katalogowe i producentów odczynników i materiałów w celu określenia cech i parametrów jakościowych, jakim muszą odpowiadać oferowane odczynniki i materiały. Zamawiający dopuszcza odczynniki i materiały równoważne, przy czym Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ i nie są gorsze jakościowo od odczynników i materiałów wskazanych jako wzorcowe. W tym celu Wykonawca dołączy do oferty: 1) w przypadku zaoferowania odczynnika równoważnego w części IV przedmiotu zamówienia: a) certyfikat analizy jakościowej lub dokument równoważny, zawierający co najmniej informacje określające skład, działanie i przeznaczenie odczynnika (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski); 2) w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych w częściach V - VII przedmiotu zamówienia: a) kartę katalogową lub dokument równoważny, zawierający co najmniej informacje określające skład, działanie i przeznaczenie materiału (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski); b) dokument potwierdzający, że oferowane materiały równoważne są produkowane zgodnie z normą ISO 9001:2008 lub równoważną; c) dokument potwierdzający, że oferowane materiały równoważne są produkowane zgodnie z normą ISO 11137:2007 lub równoważną. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie sukcesywna dostawa odczynników i materiałów do badań laboratoryjnych, przy zachowaniu następujących warunków: 1) termin ważności każdego odczynnika i materiału w dacie dostawy do Zamawiającego nie może być krótszy niż 5/6 okresu ważności określonego przez producenta; 2) miejsce dostawy: Katedra Chorób Wewnętrznych i Medycyny Wsi UJ CM, Laboratorium Medycyny Translacyjnej, Al. Focha 33, 30-119 Kraków lub Katedra Farmakologii UJ CM, ul. Grzegórzecka 16, 31-531 Kraków - wskazane każdorazowo w zamówieniu cząstkowym; 3) wymagana jest czytelna nazwa, termin ważności i warunki transportu oraz przechowywania odczynników i materiałów na każdym opakowaniu pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy i poniesienia przez Wykonawcę kosztów z tym związanych; 4) termin realizacji zamówienia cząstkowego: a) dla cz. I - III: do 10 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia (pisemnie, faksem bądź e-mailem); w przypadku konieczności sprowadzenia zamawianego produktu z dodatkowego źródła (np. od producenta), czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu do 21 dni kalendarzowych; b) dla cz. IV - VII: do 14 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia (pisemnie, faksem bądź e-mailem); w przypadku konieczności sprowadzenia zamawianego produktu z dodatkowego źródła (np. od producenta), czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu do 21 dni kalendarzowych. Wykonawca jest zobowiązany, zgodnie z postanowieniami ustawy z dn. 11.05.2001 r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz.U. nr 63 poz. 638 z późn. zm.) do odbioru zużytych opakowań po dostarczonych odczynnikach, w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zamawiający w załączniku nr 3 do SIWZ w częściach IV - VII przedmiotu zamówienia podał nazwy handlowe, numery katalogowe i producentów odczynników i materiałów w celu określenia cech i parametrów jakościowych, jakim muszą odpowiadać oferowane odczynniki i materiały. Zamawiający dopuszcza odczynniki i materiały równoważne, przy czym Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ i nie są gorsze jakościowo od odczynników i materiałów wskazanych jako wzorcowe. W tym celu Wykonawca dołączy do oferty: 1) w przypadku zaoferowania odczynnika równoważnego w części IV przedmiotu zamówienia: a) certyfikat analizy jakościowej lub dokument równoważny, zawierający co najmniej informacje określające skład, działanie i przeznaczenie odczynnika (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski); 2) w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych w częściach V - VII przedmiotu zamówienia: a) kartę katalogową lub dokument równoważny, zawierający co najmniej informacje określające skład, działanie i przeznaczenie materiału (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski); b) dokument potwierdzający, że oferowane materiały równoważne są produkowane zgodnie z normą ISO 9001:2008 lub równoważną; c) dokument potwierdzający, że oferowane materiały równoważne są produkowane zgodnie z normą ISO 11137:2007 lub równoważną.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.cm-uj.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Kopernika 19b, 31-501 Kraków, pok.4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2011 godzina 12:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Kopernika 19b, 31-501 Kraków, pok.4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie na potrzeby projektu WELCOME/2009/2 Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: inaktywowana termicznie surowica bydlęca oraz medium do hodowli komórkowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: inaktywowana termicznie surowica bydlęca oraz medium do hodowli komórkowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: roztwór do separacji i oznaczania limfocytów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roztwór do separacji i oznaczania limfocytów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: medium do separacji limfocytów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: medium do separacji limfocytów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: stężony roztwór DPBS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stężony roztwór DPBS.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sitka do komórek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sitka do komórek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: probówki z akcesoriami i strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: probówki z akcesoriami i strzykawki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: probówki reakcyjne do cytometrii przepływowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: probówki reakcyjne do cytometrii przepływowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.