eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI W SIEDZIBIE URZĘDU SKARBOWEGO KRAKÓW - STARE MIASTO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-09

Kraków: DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI W SIEDZIBIE URZĘDU SKARBOWEGO KRAKÓW - STARE MIASTO
Numer ogłoszenia: 100603 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Kraków - Stare Miasto , ul. Grodzka 65, 31-001 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2938100, faks 012 2938266.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usstaremiasto.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI W SIEDZIBIE URZĘDU SKARBOWEGO KRAKÓW - STARE MIASTO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż oraz ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego z wypoziomowaniem mebli wg przedstawionej poniżej specyfikacji: ZADANIE 1 (parametry techniczne mebli zostały opisane w załączniku nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia): 1) Biurka na nogach płytowych w ilości 44 szt. (na wymiar), 2) Kontenery jezdne pod biurka w ilości 44 szt. (na wymiar), 3) Krzesła obrotowe z zagłówkiem w ilości 44 szt. 4) Krzesła zwykłe w ilości 44 szt. 5) Szafy ubraniowe w ilości 21 szt. (na wymiar), 6) Szafy metalowe aktowe (bez nadstawek) w ilości 4 szt. szerokość 800mm, 7) Szafy metalowe aktowe (bez nadstawek) w ilości 5 szt. szerokość 900mm, 8) Szafy metalowe aktowe w ilości 36 szt. szerokość 1000mm, 9) Nadstawki metalowe w ilości 36 szt. kompatybilne z szafami 1000mm wymienionymi powyżej w pkt. 8, 10) Krzesła konferencyjne w ilości 38 szt. 11) Szafki gabinetowe w ilości 2 szt. (na wymiar), 12) Stoły konferencyjne w ilości 6 szt. (na wymiar). ZADANIE 2 (parametry techniczne mebli zostały opisane w załączniku nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia): 1) Zabudowy meblowe w pomieszczeniach socjalnych w ilości 3 szt. (na wymiar) UWAGA: Przed wykonaniem zabudowy meblowej Wykonawca dokona pomiarów pomieszczeń socjalnych w celu prawidłowego i dokładnego zwymiarowania (ściany posiadają skosy). 2) Stoliki w ilości 3 szt. 3) Zlewozmywaki 1 komorowe z ociekaczem w ilości 3 szt. 4) Krzesła w ilości 9 szt. ZADANIE 3 (parametry techniczne mebli zostały opisane w załączniku nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia): 1) Biurko proste na nogach płytowych (2400mm x 1000mm x 800mm) w ilości 1 szt. (na wymiar), 2) Biurka proste na nogach płytowych (2000mm x 1000mm x 800mm w ilości 2 szt. (na wymiar), 3) Kontenery jezdne pod biurko w ilości 3 szt. (na wymiar), 4) Fotele obrotowe (gabinetowe) w ilości 3 szt. 5) Szafki gabinetowe w ilości 7 szt. (na wymiar), 6) Stolik okolicznościowy, gabinetowy w ilości 1 szt. (na wymiar), 7) Szafy gabinetowe aktowe, bez przeszklenia w ilości 2 szt. (na wymiar), 8) Szafa aktowo-ubraniowa w ilości 1 szt. (na wymiar), 9) Szafy ubraniowe w ilości 2 szt. (na wymiar), 10) Szafa gabinetowa aktowa w ilości 1 szt. (na wymiar), 11) Szafa gabinetowa aktowo-ubraniowa w ilości 1 szt. (na wymiar), 12) Stoły konferencyjne, okrągłe w ilości 2 szt. (na wymiar), 13) Krzesła gościnne gabinetowe w ilości 10 szt. 14) Fotele gabinetowe w ilości 2 szt. 15) Sofa gabinetowa w ilości 1 szt. 16) Lada recepcyjna dwu-stanowiskowa w ilości 1 szt. (na wymiar), 17) Kontenery jezdne, będące elementem składowym lady w ilości 2 szt. (na wymiar), 18) Fotele biurowe - obrotowe w ilości 2 szt. 19) Wnęka ścienna do zabudowy w ilości 1 szt. (na wymiar), 2. Zamawiający wymaga aby gwarancja i rękojmia na wszystkie meble były na okres 36 miesięcy. 3. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać wszystkie wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie, między innymi: 1) certyfikat jakości dot. produktów meblowych zgodny z normą ISO 9001, 2) dokumenty potwierdzające, że zastosowana płyta wiórowa spełnia wymogi klasy higieniczności E1 według normy PN-EN 717-2:1999, wymagania według normy PN-D-97013:1999, DIN 68765 oraz atest Państwowego Zakładu Higieny, 3) atest higieniczny na obrzeże PCV, 4) atest higieniczny na zastosowane kleje, 5) atest higieniczny na powłokę lakierniczą dot. stelaży metalowych, 6) atest trudnopalności, 7) atesty wytrzymałości i bezpieczeństwa użytkowania krzeseł i foteli obrotowych. 4. Oferowane meble winny być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń oraz użytkowania. Poszczególne elementy mebli muszą być zmontowane ze sobą w sposób niewidoczny na zewnątrz. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone meble nie spełniają tych wymogów, Zamawiający odmówi odbioru części lub całości mebli, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznaczy termin dostarczenia mebli nowych, wolnych od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona. 5. Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w celu uzyskania wszelkich informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wizja lokalna traktowana jest przez Zamawiającego jako czynność pomocnicza przy przygotowaniu oferty i nie ma wpływu na ich ocenę. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 13.05.2014 r. o godz. 11.00 Spotkanie z zainteresowanymi Wykonawcami nastąpi w pokoju nr 212 znajdującym się na drugim piętrze..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.30.00-9, 39.13.21.00-7, 39.12.11.00-7, 39.15.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, co zostanie potwierdzone złożonym oświadczeniem - załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonana na podstawie złożonego dokumentu wg zasady spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, co zostanie potwierdzone złożonym oświadczeniem - załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonana na podstawie złożonego dokumentu wg zasady spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, co zostanie potwierdzone złożonym oświadczeniem - załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonana na podstawie złożonego dokumentu wg zasady spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co zostanie potwierdzone złożonym oświadczeniem - załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonana na podstawie złożonego dokumentu wg zasady spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, co zostanie potwierdzone złożonym oświadczeniem - załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonana na podstawie złożonego dokumentu wg zasady spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) złożone w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Formularz ofertowy - załączniki nr 3, 4, 5 do SIWZ (minimum jedno zadanie obejmujące cały zakres zamówienia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usstaremiasto.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Kraków-Stare Miasto, ul. Grodzka 65, 31-001 Kraków, II piętro, pok. 212.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy Kraków-Stare Miasto, ul. Grodzka 65, 31-001 Kraków, II piętro, pok. 212.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI W SIEDZIBIE URZĘDU SKARBOWEGO KRAKÓW - STARE MIASTO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 (parametry techniczne mebli zostały opisane w załączniku nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia): 1) Biurka na nogach płytowych w ilości 44 szt. (na wymiar), 2) Kontenery jezdne pod biurka w ilości 44 szt. (na wymiar), 3) Krzesła obrotowe z zagłówkiem w ilości 44 szt. 4) Krzesła zwykłe w ilości 44 szt. 5) Szafy ubraniowe w ilości 21 szt. (na wymiar), 6) Szafy metalowe aktowe (bez nadstawek) w ilości 4 szt. szerokość 800mm, 7) Szafy metalowe aktowe (bez nadstawek) w ilości 5 szt. szerokość 900mm, 8) Szafy metalowe aktowe w ilości 36 szt. szerokość 1000mm, 9) Nadstawki metalowe w ilości 36 szt. kompatybilne z szafami 1000mm wymienionymi powyżej w pkt. 8, 10) Krzesła konferencyjne w ilości 38 szt. 11) Szafki gabinetowe w ilości 2 szt. (na wymiar), 12) Stoły konferencyjne w ilości 6 szt. (na wymiar)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.30.00-9, 39.13.21.00-7, 39.12.11.00-7, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI W SIEDZIBIE URZĘDU SKARBOWEGO KRAKÓW - STARE MIASTO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2 (parametry techniczne mebli zostały opisane w załączniku nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia): 1) Zabudowy meblowe w pomieszczeniach socjalnych w ilości 3 szt. (na wymiar) UWAGA: Przed wykonaniem zabudowy meblowej Wykonawca dokona pomiarów pomieszczeń socjalnych w celu prawidłowego i dokładnego zwymiarowania (ściany posiadają skosy). 2) Stoliki w ilości 3 szt. 3) Zlewozmywaki 1 komorowe z ociekaczem w ilości 3 szt. 4) Krzesła w ilości 9 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI W SIEDZIBIE URZĘDU SKARBOWEGO KRAKÓW - STARE MIASTO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 3 (parametry techniczne mebli zostały opisane w załączniku nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia): 1) Biurko proste na nogach płytowych (2400mm x 1000mm x 800mm) w ilości 1 szt. (na wymiar), 2) Biurka proste na nogach płytowych (2000mm x 1000mm x 800mm w ilości 2 szt. (na wymiar), 3) Kontenery jezdne pod biurko w ilości 3 szt. (na wymiar), 4) Fotele obrotowe (gabinetowe) w ilości 3 szt. 5) Szafki gabinetowe w ilości 7 szt. (na wymiar), 6) Stolik okolicznościowy, gabinetowy w ilości 1 szt. (na wymiar), 7) Szafy gabinetowe aktowe, bez przeszklenia w ilości 2 szt. (na wymiar), 8) Szafa aktowo-ubraniowa w ilości 1 szt. (na wymiar), 9) Szafy ubraniowe w ilości 2 szt. (na wymiar), 10) Szafa gabinetowa aktowa w ilości 1 szt. (na wymiar), 11) Szafa gabinetowa aktowo-ubraniowa w ilości 1 szt. (na wymiar), 12) Stoły konferencyjne, okrągłe w ilości 2 szt. (na wymiar), 13) Krzesła gościnne gabinetowe w ilości 10 szt. 14) Fotele gabinetowe w ilości 2 szt. 15) Sofa gabinetowa w ilości 1 szt. 16) Lada recepcyjna dwu-stanowiskowa w ilości 1 szt. (na wymiar), 17) Kontenery jezdne, będące elementem składowym lady w ilości 2 szt. (na wymiar), 18) Fotele biurowe - obrotowe w ilości 2 szt. 19) Wnęka ścienna do zabudowy w ilości 1 szt. (na wymiar),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.30.00-9, 39.13.21.00-7, 39.12.11.00-7, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.