eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Przetarg nieograniczony na wynajem sal z wyposażeniem oraz usługi gastronomiczne związane z organizacją 16 spotkań konsultacyjnych realizowanych przez Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w ramach projektu pn. "DolOS", z podziałem na 5 zadań.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-26

Ogłoszenie nr 100581 - 2017 z dnia 2017-06-26 r.

Wałbrzych: Przetarg nieograniczony na wynajem sal z wyposażeniem oraz usługi gastronomiczne związane z organizacją 16 spotkań konsultacyjnych realizowanych przez Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w ramach projektu pn. "DolOS", z podziałem na 5 zadań.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa na podstawie umowy nr POWR.04.01.00-00-B001/16 z dnia 05.05.2017 roku zawartej pomiędzy Instytucją Zarządzającą - Ministrem Rozwoju i Finansów a Województwem Dolnośląskim - Dolnośląskim Wojewódzkim Urzędem Pracy w ramach konkursu: Ścieżka B - Obligacje społeczne PL w temacie "Obligacje społeczne jako narzędzie zwiększania efektywności świadczenia usług społecznych w obszarach wsparcia EFS", ogłoszonego przez Ministerstwo Rozwoju w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój - Oś priorytetowa IV "Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa", Działanie 4.1 "Innowacje społeczne".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 515018-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 87394-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu, krajowy numer identyfikacyjny 89112930100000, ul. ul. Ogrodowa , 58306 Wałbrzych, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 74 88-66-500, faks 74 88-66-509, e-mail joanna.sznel@dwup.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dwup.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.dwup.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przetarg nieograniczony na wynajem sal z wyposażeniem oraz usługi gastronomiczne związane z organizacją 16 spotkań konsultacyjnych realizowanych przez Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w ramach projektu pn. "DolOS", z podziałem na 5 zadań.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia są usługi gastronomiczne w formie jednorazowej przerwy kawowej, w formie obiadów oraz usługi wynajmu sal, związane z organizacją 16 spotkań konsultacyjnych realizowanych przez Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w ramach projektu pn. "DolOS". 2.Szczegółowy opis zadań: Zadanie 1 usługi realizowane na obszarze: powiatu jeleniogórskiego ziemskiego, powiatu lubańskiego lub powiatu lwóweckiego - łącznie 4 spotkania w terminach: 13.06.2017, 19.06.2017, 05.09.2017, 19.09.2017. Zadanie 2 usługi realizowane na obszarze: powiatu kłodzkiego (bez miasta Kłodzko) lub powiatu ząbkowickiego - łącznie 5 spotkań w terminach: 21.06.2017, 23.06.2017, 07.09.2017, 14.09.2017, 21.09.2017. Zadanie 3 usługi realizowane na obszarze: powiatu złotoryjskiego, powiatu legnickiego ziemskiego lub powiatu jaworskiego - łącznie 3 spotkania w terminach: 27.06.2017, 29.06.2017, 29.08.2017. Zadanie 4 usługi realizowane na obszarze: powiatu głogowskiego, powiatu górowskiego lub powiatu wołowskiego - łącznie 3 spotkania w terminach: 03.07.2017, 05.07.2017, 12.09.2017. Zadanie 5 usługi realizowane na obszarze powiatu zgorzeleckiego - 1 spotkanie w dniu 31.08.2017. 3.Zamawiający przewiduje, że w każdym spotkaniu weźmie udział maksymalnie 20 osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości osób uczestniczących w każdym spotkaniu do min. 17. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ostatecznej liczbie uczestników spotkania na 4 dni robocze przed spotkaniem. Termin zgłoszenia ostatecznej liczby uczestników jest jednym z kryteriów oceny ofert.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 55000000-0
Dodatkowe kody CPV: 70220000-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) unieważniono postępowanie na zadanie nr 1,2 i 5 gdyż nie złożono żadnej oferty na w/w zadania.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3243.90
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Qubus Hotel Managment Sp. z o.o. Qubus Hotel ZŁOTORYJA , , Pl. Reymonta 7, 59-500 , Złotoryja, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3870
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3870
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3870
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3243.90
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Qubus Hotel Managment Sp. z o.o. Qubus Hotel GŁOGÓW , , Pl. Konstytucji 3 Maja 1, 67-200 , Głogów, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3990
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3990
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3990
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.