eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogoźnik › Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej 4768 S (Strzyżowice - Rogoźnik) od km 5+400 do km 6+916 - etap II odcinek 1od km 5+400 do km 5+870

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-14

Rogoźnik: Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej 4768 S (Strzyżowice - Rogoźnik) od km 5+400 do km 6+916 - etap II odcinek 1: od km 5+400 do km 5+870
Numer ogłoszenia: 100554 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku, ul. Węgroda 59, 42-582 Rogoźnik, woj. śląskie, tel. 032 2877519, 2877872, fax 032 2877885.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starostwo.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej 4768 S (Strzyżowice - Rogoźnik) od km 5+400 do km 6+916 - etap II odcinek 1: od km 5+400 do km 5+870.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont I odcinka nawierzchni jezdni drogi powiatowej 4768 S (Strzyżowice - Rogoźnik), ulicy Węgroda w Rogoźniku w gminie Bobrowniki, na odcinku od km 5+400 do km 5+870. Zakres robót obejmuje: - frezowanie istniejącej nawierzchni o powierzchni = 1.830,3 m2, - wymianę nawierzchni i podbudowy na trasie kanalizacji sanitarnej = 637,2 m2, - ułożenie nowej nawierzchni jezdni = 2.467,5 m2, - regulację studzienek kanalizacyjnych i ściekowych do nowej niwelety - 22 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5000,00 PLN..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy. 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. a) Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (rozpoczął i zakończył) co najmniej 3 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za wykonanie porównywalnych robót budowlanych uważa się wykonanie budowy, przebudowy lub remontu dróg, w tym wykonanie nawierzchni asfaltowej, o powierzchni nie mniejszej niż 2,5 tys. m2. b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przedstawi w ofercie: - przynajmniej 1 osobę proponowaną do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą udokumentowaną przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Kierownik budowy winien wykazać co najmniej 2-letnie doświadczenie w pełnieniu tej funkcji. c) Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia, tj. narzędziami i sprzętem, który został określony w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, który umożliwi wykonanie robót zgodnie z zawartymi w niej wymaganiami. 1.4. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę nie mniejszą niż 200 000,00 zł. 2. Potwierdzenie spełniania warunków udziału warunków niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie na podstawie oświadczeń warunków dokumentów wyszczególnionych warunków rozdz. IX SIWZ. Ocena spełniania warunków przez wykonawców dokonywana będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1. Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto jest upoważniony do reprezentowania firmy (Wykonawcy), w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz sposób reprezentowania. Osobami upoważnionymi (art. 104 K.c.) są osoby wymienione w Rejestrze Handlowym wydanym przez właściwy Rejonowy Sąd Gospodarczy, według zasad w nim określonych oraz osoby legitymujące się oryginałem pełnomocnictwa do reprezentowania firmy w danym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej właściwe odpisy składają wspólnicy oferty/członkowie konsorcjum. 3.2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. 3.3 Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź w postaci odpisu potwierdzonego za zgodność z oryginałem notarialnie. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 Ustawy (karalność osób wskazanych w wymienionym przepisie), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy (karalność podmiotów zbiorowych, tj. osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej - nie dotyczy osób fizycznych oraz spółek cywilnych), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia uznaje się za aktualne, jeżeli zostały one wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych co najmniej 3 robót budowlanych w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 8. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa w pkt 7, zostały wykonane należycie. 9. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dotyczy osób posiadających wymagane uprawnienia). Do wykazu należy dołączyć kserokopie wymaganych uprawnień budowlanych oraz aktualne (tzn. obowiązujące) zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego - Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa itp. (poświadczone za zgodność z oryginałem). 10. Polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 200 000,00 zł. Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą: 11. Zaakceptowany (tj. parafowany na każdej zapisanej stronie) wzór umowy. 12. Proponowany harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia. 13. Zaleca się dołączyć dowód wniesienia wadium: a) kopia przelewu w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, b) lub dokument potwierdzający wniesienie wadium, w przypadku złożenia wadium w postaci niepieniężnej. 14. Kosztorys ofertowy. Sporządzony kosztorys ofertowy musi być zgodny z przedmiarem robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i projektem budowlano-wykonawczym - dołączonymi do SIWZ. Odstępstwa co do niektórych dokumentów, w przypadku składania oferty przez Wykonawcę, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: 15. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych: w pkt 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których wyżej mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składnia ofert. 16. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, admin. albo organem samorządu zawodowego lub gospod. odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis znajdujący się w pkt 3.1 niniejszego rozdziału, odnoszący się do aktualności dokumentów, stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.bedzin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku, ul. Węgroda 59, 42-582 Rogoźnik (opłata: 100,00 zł) lub pocztą za zaliczeniem pocztowym, na pisemny wniosek Wykonawcy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku, ul. Węgroda 59, 42-582 Rogoźnik.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.