To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-26
Ogłoszenie nr 100546 - 2017 z dnia 2017-06-26 r.
Ujsoły: Wyposażenie OSP w Ujsołach w sprzęt niezbędny do przeciwdziałania i usuwania skutków klęsk żywiołowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuPrzedmiotowe zamówienie dofinansowywane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej: V. Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów dla działania: 5.5. Wzmocnienie potencjału służb ratowniczych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510493-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ujsoły, krajowy numer identyfikacyjny
55209900000, ul.
ul. Gminna
1,
34371
Ujsoły, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
0-33 8647350, faks
0-33 8647354, e-mail
ugujsoly@ujsoly.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ujsoly.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie OSP w Ujsołach w sprzęt niezbędny do przeciwdziałania i usuwania skutków klęsk żywiołowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PN/06/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ratowniczego do OSP w Ujsołach, obejmująca quad z przyczepą, skuter śnieżny z przyczepą, cysternę na wodę pitną, agregat prądotwórczy, pompę szlamową, pompę pływającą oraz dwie piły spalinowe. 2. Zamówienie podzielone zostało na 3 następujące części: 1) Część zamówienia nr 1 - "Dostawa quada z przyczepą"; 2) Część zamówienia nr 2 - "Dostawa skutera śnieżnego z przyczepą"; 3) Część zamówienia nr 3 - "Dostawa sprzętu niezbędnego do przeciwdziałania i usuwania skutków klęsk żywiołowych". 3. W ramach części zamówienia nr 1, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć quada z przyczepą, spełniającego następujące parametry techniczne: pojazd czterokołowy z napędem na wszystkie koła napędzany czterosuwowym silnikiem spalinowym o poj. do 700 cm3, chłodzonym cieczą, maksymalnie dwucylindrowy silnik, moc min. 48 KM, wspomaganie układu kierowniczego, dwuosobowy, wciągarka o uciągu min. 1,3 tony, zaczep pod przyczepę z gniazdem elektrycznym, oświetlenie pojazdu uprzywilejowanego z sygnałem dźwiękowym (2 lampy z przodu i dwie lampy z tyłu) bampery z przodu i tyłu, kosz metalowy na bagażnik, z pełną dokumentacją do rejestracji. Przyczepa o lekkiej ażurowej konstrukcji z dyszlem do holowania za pojazdem, wyposażona w homologowany uchwyt na zaczep kulowy oraz pałąk ochronny dla noszy koszowych poszkodowanego otwierany na zawiasie, oświetlenie. 4. W ramach części zamówienia nr 2 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć skuter śnieżny z przyczepą spełniający następujące parametry techniczne: pojazd transportowy o następujących wymaganiach: min. dwusuwowy, min. 2 cylindrowy silnik, pojemność min. 700 cm3, chłodzony cieczą, moc min. 100 KM, gąsienica o szerokości min. 20 cali, a długości min. 150 cali, oświetlenie pojazdu uprzywilejowanego z sygnałem dźwiękowym (dwie lampy z przodu i jedna z tyłu na pałąku za siedzeniem) dwuosobowy, zaczep transportowy do sań, oklejony naklejkami "STRAŻ". Sanie transportowe o zabudowie z laminatu poliestrowo-szklanego poruszające się na ocynkowanych płozach. Połączenie sań ze skuterem poprzez specjalny dyszel z amortyzacją sprzęgu. Waga sań do 80 kg. 5. W ramach części zamówienia nr 3 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pozostały sprzęt niezbędny do przeciwdziałania i usuwania skutków klęsk żywiołowych, w następującym zakresie: 1) cysterna na wodę - przeznaczona na wodę pitną o poj. od 3000 l do 5000 l, wyposażona w pojedynczą komorę wraz z falochronem, konstrukcja nośna: wręgi stalowe, poszycie blacha ze stali nierdzewnej, wyposażenie cysterny: 3 kurki czerpalne oraz zawór, zakończony końcówką strażacką do napełniania oddolnego, do cysterny winien być wydany atest Państwowego Zakładu Higieny. Cysterna na podwoziu jednoosiowym umożliwiającym jej przewożenie, wyposażona w układ hamulcowy i oświetlenie; 2) agregat prądotwórczy - odznaczający się mocą 11,3 kW, prądem znamionowym na poziomie: 49,1 A, napięciem 230 V oraz częstotliwością 50 Hz. Powinien być w 4 szt. różnych gniazd, umożliwiających odbiór energii. Oczekuje się po tym urządzeniu zużycia paliwa na poziomie do 5 l na godzinę pracy; 3) pompa szlamowa - minimalna moc 5,3 kW, zasilanie - benzyna, zbiornik umożliwiający pracę urządzenia bez jego tankowania min. przez 2,5 godziny, pozostałe parametry pompy: wysokość podnoszenia min. 27 m, wysokość ssania - min. 8 m, wydajność min. 1350 l wody na godzinę pracy; 4) pompa pływająca - moc silnika min. 4 kW, wydajność pracy min. 15 m3 wody na godzinę pracy, wysokość podnoszenia min. 10m; 5) dwie piły spalinowe - spalinowe pilarki łańcuchowe, o mocy: 2,2 kW przy pojemności skokowej około 40 cm sześć. - w przypadku pierwszej piły, oraz 3,4 kW przy pojemności skokowej około 60 cm sześć. - w przypadku drugiej piły. 3. Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy. 4. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji za przedmiot każdej części zamówienia wynosi 24 miesiące, z zastrzeżeniem, że Wykonawca może wskazać okres dłuższy, zgodnie z treścią Formularza ofertowego - załącznik Nr 1 do Specyfikacji. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym okresu gwarancji, wówczas Zamawiający za okres gwarancji przyjmie minimalny wymagany okres, tj. 24 miesiące. 5. Przedmiot każdej części zamówienia objęty jest 24 miesięcznym okresem rękojmi za wady, którego bieg rozpoczyna się w dniu odbioru dostawy przez Zamawiającego, co zostanie poświadczone podpisaniem (bez uwag) protokołu odbioru. 6. Warunki gwarancji i rękojmi określone zostały Projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Dostarczane sprzęty powinny spełniać wszelkie wymogi, normy oraz warunki dla urządzeń i pojazdów wykorzystywanych w ratownictwie. 8. Przedmiot zamówienia winien zostać dostarczony do siedziby Ochotniczej Straży Pożarnej w Ujsołach, ul. Księdza Piotrowskiego 28, 34-371 Ujsoły, w terminie wskazanym w pkt 4 SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania w sposób trwały dostarczonego sprzętu, zgodnie z zasadami promocji obowiązującymi dla RPO WSL na lata 2014-2020, po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym. 10. Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, w stosunku do których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 11. Zamawiający dopuszcza, w ramach każdej części zamówienia, dostawę sprzętów równoważnych do opisanych powyżej. Zaoferowane sprzęty równoważne muszą posiadać te same lub bardzo zbliżone parametry techniczne (waga, moc, pojemność, wymiary, itp.) oraz być wykonane z tych samych lub bardzo zbliżonych materiałów, co dany sprzęt określony przez Zamawiającego powyżej. 12. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest zaznaczyć w ofercie, którego sprzętu dotyczy oferta równoważna oraz winien wykazać, że oferowane przez niego sprzęty spełniają kryterium równoważności w stosunku do sprzętów wskazanych przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
35110000-8
Dodatkowe kody CPV:
34144000-8,
34144212-7,
34144213-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa quada z przyczepą |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT43902.44 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 44157,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa skutera śnieżnego z przyczepą |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT39024.39 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 55965,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa sprzętu niezbędnego do przeciwdziałania i usuwania skutków klęsk żywiołowych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT47154.47 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 57999,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.