eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrychów › "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Andrychów"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-26

Ogłoszenie nr 100479 - 2017 z dnia 2017-06-26 r.

Andrychów: "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Andrychów"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 511411-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza, krajowy numer identyfikacyjny 52401600000, ul. Rynek 15, 34120 Andrychów, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. (0-33) 875-23-60, faks (0-33) 875-29-16, e-mail info@um.andrychow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.andrychow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Andrychów"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.16.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania pn.: "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Andrychów" Zamawiający podzielił zamówienie na części - Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub na wybraną część zamówienia: CZĘŚĆ I - "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Andrychów" - budynek Przedszkola nr 2 w Andrychowie. CZĘŚĆ II - "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Andrychów" - budynek Przedszkola nr 4 w Andrychowie. I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) Etap I - wykonanie na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) udostępnionego przez Zamawiającego, a opracowanego przez: UDB USŁUGI DLA BUDOWNICTWA Grzegorz Graca, Sułkowice, ul. Racławicka 128, 34-125 Sułkowice, dokumentacji projektowej (budowlano-wykonawczej) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i dokumentami, w jakim wymaga tego Prawo budowlane). Prace projektowe obejmują w szczególności następujący zakres: - wykonanie projektu docieplenia ścian wraz z kolorystyką elewacji zatwierdzoną przez Użytkownika obiektu, - wykonanie projektu docieplenia dachu, - wykonanie projektu wewnętrznej instalacji c.o., - uzgodnienia branżowe - gdy wymagane*, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiary robót - kosztorysy dla robót (wyceny) wraz z podaniem czynników cenotwórczych - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - gdy wymagany*, - uzyskanie uzgodnień, opinii i dokumentów w zakresie, w jakim wymaga tego Prawo budowlane, b) Etap II - wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę, a zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w lit. a), zgodnie z uzgodnieniami, opiniami i dokumentami w zakresie, w jakim wymaga tego Prawo budowlane. Etap ten obejmuje w szczególności: - docieplenie ścian zewnętrznych, - docieplenie dachu przedszkola, - modernizację wewnętrznej instalacji c.o., - inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, organizację zaplecza, organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. CZĘŚĆ II a) Etap I - wykonanie na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) udostępnionego przez Zamawiającego, a opracowanego przez: UDB USŁUGI DLA BUDOWNICTWA Grzegorz Graca, Sułkowice, ul. Racławicka 128, 34-125 Sułkowice, dokumentacji projektowej (budowlano-wykonawczej) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i dokumentami w zakresie, w jakim wymaga tego Prawo budowlane . Prace projektowe obejmują w szczególności następujący zakres: - wykonanie projektu docieplenia ścian wraz z kolorystyką elewacji zatwierdzoną przez Użytkownika obiektu, - wykonanie projektu docieplenia ścian oraz stropodachu, - wykonanie projektu wewnętrznej instalacji c.o., - uzgodnienia branżowe - gdy wymagane*, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiary robót, - kosztorysy dla robót (wyceny) wraz z podaniem czynników cenotwórczych, - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - gdy wymagany*, - uzyskanie uzgodnień, opinii i dokumentów w zakresie, w jakim wymaga tego Prawo budowlane, b) Etap II - wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę, a zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w lit. a), zgodnie z uzgodnieniami, opiniami i dokumentami w zakresie, w jakim wymaga tego Prawo budowlane. Etap ten obejmuje w szczególności: - wymianę stolarki drzwiowej, - docieplenie ścian konstrukcyjnych, - docieplenie ścian podokiennych, - docieplenie ścian piwnic ogrzewanych, - docieplenie stropodachu, - modernizację wewnętrznej instalacji c.o., - inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, organizację zaplecza, organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części określony został w załączonym Programie Funkcjonalno-Użytkowym dla obu części przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45321000-3, 45331100-7, 45442100-8, 45442110-1, 45443000-4, 45450000-6, 45453000-7, 71200000-0, 71300000-1, 71320000-7, 71326000-9, 71330000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Andrychów" - budynek Przedszkola nr 2 w Andrychowie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT243200.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlane "DERMEX" Sp. z o.o., biuro@dermex.pl, ul. Plac Kilińskiego 1, 32-660, Chełmek, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 299136.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 299136.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 426810.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Andrychów" - budynek Przedszkola nr 4 w Andrychowie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT243520.30
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlane "DERMEX" Sp. z o.o. , biuro@dermex.pl, ul. Plac Kilińskiego 1, 32-660, Chełmek, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 299529.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 299529.97
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 299529.97
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.