To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-26
Ogłoszenie nr 100479 - 2017 z dnia 2017-06-26 r.
Andrychów: "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Andrychów"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511411-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza, krajowy numer identyfikacyjny
52401600000, ul.
Rynek
15,
34120
Andrychów, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
(0-33) 875-23-60, faks
(0-33) 875-29-16, e-mail
info@um.andrychow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.andrychow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Andrychów"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271.16.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania pn.: "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Andrychów" Zamawiający podzielił zamówienie na części - Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub na wybraną część zamówienia: CZĘŚĆ I - "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Andrychów" - budynek Przedszkola nr 2 w Andrychowie. CZĘŚĆ II - "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Andrychów" - budynek Przedszkola nr 4 w Andrychowie. I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) Etap I - wykonanie na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) udostępnionego przez Zamawiającego, a opracowanego przez: UDB USŁUGI DLA BUDOWNICTWA Grzegorz Graca, Sułkowice, ul. Racławicka 128, 34-125 Sułkowice, dokumentacji projektowej (budowlano-wykonawczej) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i dokumentami, w jakim wymaga tego Prawo budowlane). Prace projektowe obejmują w szczególności następujący zakres: - wykonanie projektu docieplenia ścian wraz z kolorystyką elewacji zatwierdzoną przez Użytkownika obiektu, - wykonanie projektu docieplenia dachu, - wykonanie projektu wewnętrznej instalacji c.o., - uzgodnienia branżowe - gdy wymagane*, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiary robót - kosztorysy dla robót (wyceny) wraz z podaniem czynników cenotwórczych - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - gdy wymagany*, - uzyskanie uzgodnień, opinii i dokumentów w zakresie, w jakim wymaga tego Prawo budowlane, b) Etap II - wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę, a zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w lit. a), zgodnie z uzgodnieniami, opiniami i dokumentami w zakresie, w jakim wymaga tego Prawo budowlane. Etap ten obejmuje w szczególności: - docieplenie ścian zewnętrznych, - docieplenie dachu przedszkola, - modernizację wewnętrznej instalacji c.o., - inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, organizację zaplecza, organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. CZĘŚĆ II a) Etap I - wykonanie na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) udostępnionego przez Zamawiającego, a opracowanego przez: UDB USŁUGI DLA BUDOWNICTWA Grzegorz Graca, Sułkowice, ul. Racławicka 128, 34-125 Sułkowice, dokumentacji projektowej (budowlano-wykonawczej) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i dokumentami w zakresie, w jakim wymaga tego Prawo budowlane . Prace projektowe obejmują w szczególności następujący zakres: - wykonanie projektu docieplenia ścian wraz z kolorystyką elewacji zatwierdzoną przez Użytkownika obiektu, - wykonanie projektu docieplenia ścian oraz stropodachu, - wykonanie projektu wewnętrznej instalacji c.o., - uzgodnienia branżowe - gdy wymagane*, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiary robót, - kosztorysy dla robót (wyceny) wraz z podaniem czynników cenotwórczych, - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - gdy wymagany*, - uzyskanie uzgodnień, opinii i dokumentów w zakresie, w jakim wymaga tego Prawo budowlane, b) Etap II - wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę, a zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w lit. a), zgodnie z uzgodnieniami, opiniami i dokumentami w zakresie, w jakim wymaga tego Prawo budowlane. Etap ten obejmuje w szczególności: - wymianę stolarki drzwiowej, - docieplenie ścian konstrukcyjnych, - docieplenie ścian podokiennych, - docieplenie ścian piwnic ogrzewanych, - docieplenie stropodachu, - modernizację wewnętrznej instalacji c.o., - inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, organizację zaplecza, organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części określony został w załączonym Programie Funkcjonalno-Użytkowym dla obu części przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0,
45321000-3,
45331100-7,
45442100-8,
45442110-1,
45443000-4,
45450000-6,
45453000-7,
71200000-0,
71300000-1,
71320000-7,
71326000-9,
71330000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Andrychów" - budynek Przedszkola nr 2 w Andrychowie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT243200.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 299136.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Andrychów" - budynek Przedszkola nr 4 w Andrychowie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT243520.30 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 299529.97 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.