eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szprotawa › Remont papowych pokryć dachowych na obiektachSzkoły i Gimnazjum w Wiechlinach, Przedszkola przy ul. Waszyngtona, Przedszkola przy ul. Rolnej, Szkoły Podstawowej w Długiem, Szkoły Podstawowej w Siecieborzycach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-14

Szprotawa: Remont papowych pokryć dachowych na obiektach: Szkoły i Gimnazjum w Wiechlinach, Przedszkola przy ul. Waszyngtona, Przedszkola przy ul. Rolnej, Szkoły Podstawowej w Długiem, Szkoły Podstawowej w Siecieborzycach.
Numer ogłoszenia: 100472 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Szprotowa, Rynek 45, 67-300 Szprotawa, woj. lubuskie, tel. 068 3760772.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szprotawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont papowych pokryć dachowych na obiektach: Szkoły i Gimnazjum w Wiechlinach, Przedszkola przy ul. Waszyngtona, Przedszkola przy ul. Rolnej, Szkoły Podstawowej w Długiem, Szkoły Podstawowej w Siecieborzycach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Zakres przedmiotu zamówienia 2.1 Część I zamówienia Remont dachu sali gimnastycznej, łącznika, stołówki oraz kuchni w Szkole Podstawowej oraz Gimnazjum w Wiechlicach Należy zerwać istniejące pokrycie papowe, zdemontować żeliwne rury wywiewne, rynny i rury spustowe, zdemontować instalację odgromową, wentylatory oraz obróbki blacharskie na dachach przeznaczonym do remontu. Przed przystąpieniem do układania nowego pokrycia należy oczyścić powierzchnię dachu i uzupełnić ewentualne ubytki w nawierzchni. Zdemontowane rury wywiewne żeliwne zastąpić rurami z blachy stalowej o średnicy 100 mm. Zamontować wentylatory. Kominy ponad dachem należy otynkować oraz uzupełnić brakujące czapy kominowe. Następnie należy ułożyć papę termozgrzewalną dwuwarstwowo. Należy ponownie zamontować zdemontowaną wcześniej instalację odgromową, wykonać nowe obróbki blacharskie, zamontować nowe rynny i rury spustowe. 2.2 Część II zamówienia Remont pokrycia dachowego na budynku przedszkola przy ul. Waszyngtona w Szprotawie. Należy zerwać istniejące pokrycie papowe, rynny i rury spustowe, oraz obróbki blacharskie na dachach przeznaczonym do remontu. Przed przystąpieniem do układania nowego pokrycia należy oczyścić powierzchnię dachu i uzupełnić ewentualne ubytki w nawierzchni. Następnie należy ułożyć papę termozgrzewalną dwuwarstwowo. Należy wykonać nowe obróbki blacharskie, zamontować nowe rynny i rury spustowe. 2.3 Część III zamówienia Remont pokrycia dachowego na budynku Przedszkola przy ul. Rolnej w Szprotawie Należy zerwać istniejące pokrycie papowe, zdemontować żeliwne rury wywiewne, rynny i rury spustowe, zdemontować instalację odgromową, oraz obróbki blacharskie na dachach przeznaczonym do remontu. Przed przystąpieniem do układania nowego pokrycia należy oczyścić powierzchnię dachu i uzupełnić ewentualne ubytki w nawierzchni. Zdemontowane rury wywiewne żeliwne zastąpić rurami z blachy stalowej o średnicy 100 mm. Kominy ponad dachem należy otynkować oraz uzupełnić brakujące czapy kominowe-pomalować farbą emulsyjną . Następnie należy ułożyć papę termozgrzewalną dwuwarstwowo. Należy ponownie zamontować zdemontowaną wcześniej instalację odgromową, wykonać nowe obróbki blacharskie, zamontować nowe rynny i rury spustowe 2.4 Część IV zamówienia Remont pokrycia dachowego na budynku łącznika i sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Długiem. Należy zerwać istniejące pokrycie papowe, rynny i rury spustowe, oraz obróbki blacharskie na dachach przeznaczonym do remontu. Przed przystąpieniem do układania nowego pokrycia należy oczyścić powierzchnię dachu i uzupełnić ewentualne ubytki w nawierzchni. Następnie należy ułożyć papę termozgrzewalną dwuwarstwowo. Należy wykonać nowe obróbki blacharskie, zamontować nowe rynny i rury spustowe. Zamontować nowe rury wywiewne PVC 110 mm. 2.5 Część V zamówienia Remont pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Siecieborzycach. Należy zerwać istniejące pokrycie papowe, zdemontować rynny i rury spustowe, zdemontować instalację odgromową, oraz obróbki blacharskie na dachu przeznaczonym do remontu. Przed przystąpieniem do układania nowego pokrycia należy oczyścić powierzchnię dachu i uzupełnić ewentualne ubytki w nawierzchni. Kominy ponad dachem należy przemurować oraz otynkować i dwukrotnie pomalować farba emulsyjną. Zamontować nakrywy kominowe. Zamontować nowy wyłaz dachowy oraz rury wywiewne PVC 110 mm. Następnie należy ułożyć papę termozgrzewalną dwuwarstwowo. Należy ponownie zamontować zdemontowaną wcześniej instalację odgromową, wykonać nowe obróbki blacharskie, zamontować nowe rynny i rury spustowe

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: Część I zamówienia : 700 zł słownie: siedemset zł Część II zamówienia: 600 zł słownie: sześćset zł Część III zamówienia:300 zł trzysta zł Część IV zamówienia: 200 zł dwieście zł Część V zamówienia: 400 zł czterysta zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci spełniający warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zm. Prawo zamówień publicznych, czyli: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (tj. wykonali przynajmniej jedną robotę budowlaną o zakresie zbliżonym co do zakresu przedmiotu zamówienia w okresie 5 ostatnich lat. Przez zakres podobny Zamawiający będzie rozumiał wykonanie w okresie 5 ostatnich lat przynajmniej jednego zadania, którego przedmiotem był remont dachu polegający na ułożeniu papy termozgrzewalnej na pow. dachu: -dla części I i II zamówienia min 800 m² -dla części III, IV i V zamówienia min 300 m² a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (dysponują następującymi osobami: kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności konstrukcyjnej ) -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia według paragrafu 24 ust.1 i 2 prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty wymagane: 1.1 - formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru -dowód wniesienia wadium - informacja ogólna o oferencie - załącznik nr 1 -kosztorys ofertowy 1.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zm. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 1.3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał. nr 3, załącznik powinien zawierać przynajmniej następujące osoby: a) kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności konstrukcyjnej, do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót wraz z ważnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa. -wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych ( z uwzględnieniem rozdziału II pkt 2 niniejszej SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wielkości (powierzchnia dachu), wartości oraz daty i miejsca wykonania. Załącznik nr 4 z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). Referencje muszą umożliwiać ich weryfikację, zawierać nr telefonu do osoby wystawiającej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szprotawa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miejski w Szprotawie Rynek 45 67-300 Szprotawa pokój nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Szprotawie Rynek 45 67-300 Szprotawa Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 2.1 Część I zamówienia Remont dachu sali gimnastycznej, łącznika, stołówki oraz kuchni w Szkole Podstawowej oraz Gimnazjum w Wiechlicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Należy zerwać istniejące pokrycie papowe, zdemontować żeliwne rury wywiewne, rynny i rury spustowe, zdemontować instalację odgromową, wentylatory oraz obróbki blacharskie na dachach przeznaczonym do remontu. Przed przystąpieniem do układania nowego pokrycia należy oczyścić powierzchnię dachu i uzupełnić ewentualne ubytki w nawierzchni. Zdemontowane rury wywiewne żeliwne zastąpić rurami z blachy stalowej o średnicy 100 mm. Zamontować wentylatory. Kominy ponad dachem należy otynkować oraz uzupełnić brakujące czapy kominowe. Następnie należy ułożyć papę termozgrzewalną dwuwarstwowo. Należy ponownie zamontować zdemontowaną wcześniej instalację odgromową, wykonać nowe obróbki blacharskie, zamontować nowe rynny i rury spustowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2.2 Część II zamówienia Remont pokrycia dachowego na budynku przedszkola przy ul. Waszyngtona w Szprotawie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Należy zerwać istniejące pokrycie papowe, rynny i rury spustowe, oraz obróbki blacharskie na dachach przeznaczonym do remontu. Przed przystąpieniem do układania nowego pokrycia należy oczyścić powierzchnię dachu i uzupełnić ewentualne ubytki w nawierzchni. Następnie należy ułożyć papę termozgrzewalną dwuwarstwowo. Należy wykonać nowe obróbki blacharskie, zamontować nowe rynny i rury spustowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 2.3 Część III zamówienia Remont pokrycia dachowego na budynku Przedszkola przy ul. Rolnej w Szprotawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Należy zerwać istniejące pokrycie papowe, zdemontować żeliwne rury wywiewne, rynny i rury spustowe, zdemontować instalację odgromową, oraz obróbki blacharskie na dachach przeznaczonym do remontu. Przed przystąpieniem do układania nowego pokrycia należy oczyścić powierzchnię dachu i uzupełnić ewentualne ubytki w nawierzchni. Zdemontowane rury wywiewne żeliwne zastąpić rurami z blachy stalowej o średnicy 100 mm. Kominy ponad dachem należy otynkować oraz uzupełnić brakujące czapy kominowe-pomalować farbą emulsyjną . Następnie należy ułożyć papę termozgrzewalną dwuwarstwowo. Należy ponownie zamontować zdemontowaną wcześniej instalację odgromową, wykonać nowe obróbki blacharskie, zamontować nowe rynny i rury spustowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 2.4 Część IV zamówienia Remont pokrycia dachowego na budynku łącznika i sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Długiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Należy zerwać istniejące pokrycie papowe, rynny i rury spustowe, oraz obróbki blacharskie na dachach przeznaczonym do remontu. Przed przystąpieniem do układania nowego pokrycia należy oczyścić powierzchnię dachu i uzupełnić ewentualne ubytki w nawierzchni. Następnie należy ułożyć papę termozgrzewalną dwuwarstwowo. Należy wykonać nowe obróbki blacharskie, zamontować nowe rynny i rury spustowe. Zamontować nowe rury wywiewne PVC 110 mm..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 2.5 Część V zamówienia Remont pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Siecieborzycach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Należy zerwać istniejące pokrycie papowe, zdemontować rynny i rury spustowe, zdemontować instalację odgromową, oraz obróbki blacharskie na dachu przeznaczonym do remontu. Przed przystąpieniem do układania nowego pokrycia należy oczyścić powierzchnię dachu i uzupełnić ewentualne ubytki w nawierzchni. Kominy ponad dachem należy przemurować oraz otynkować i dwukrotnie pomalować farba emulsyjną. Zamontować nakrywy kominowe. Zamontować nowy wyłaz dachowy oraz rury wywiewne PVC 110 mm. Następnie należy ułożyć papę termozgrzewalną dwuwarstwowo. Należy ponownie zamontować zdemontowaną wcześniej instalację odgromową, wykonać nowe obróbki blacharskie, zamontować nowe rynny i rury spustowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.