eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Dostawa sprzętu do utrzymania dróg - dostawa fabrycznie nowego remontera holowanego na własnym podwoziu rolniczym do remontu nawierzchni drogowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-14

Janów Lubelski: Dostawa sprzętu do utrzymania dróg - dostawa fabrycznie nowego remontera holowanego na własnym podwoziu rolniczym do remontu nawierzchni drogowych
Numer ogłoszenia: 100468 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8720266, fax 015 8720191.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/zdpjanow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do utrzymania dróg - dostawa fabrycznie nowego remontera holowanego na własnym podwoziu rolniczym do remontu nawierzchni drogowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego remontera holowanego na własnym podwoziu rolniczym do remontu nawierzchni drogowych - 1 szt. 2.Remonter musi spełniać następujące wymagania i posiadać, co najmniej poniższe parametry techniczne: 1)Rok produkcji - 2008 r. 2)Masa własna - nie więcej jak 5500 kg. 3)Masa całkowita z emulsją i grysami - nie więcej jak 13700 kg. 4)Ilość zasobników grysu - 2. 5)Pojemność zbiornika emulsji - nie mniej jak 1m3 (1000 litrów). 6)Pojemność zasobników grysu łączna - min. 4m3. 7)Zasięg wysięgnika nie mniej jak 400 cm. 8)Silnik - spalinowy wysokoprężny o mocy min. 27 KW z rozruchem elektrycznym chłodzony cieczą. Pojemność zbiornika paliwa nie mniej jak 50 litrów. Zużycie paliwa nie więcej jak 265 g/kWh. 9)Układ podgrzewania - palnik olejowy na olej napędowy i opałowy o mocy min. 50KW. Pojemność zbiornika paliwa min. 20 litrów. Zużycie paliwa przy pracy ciągłej nie więcej jak 4,6 kg/h. Uruchamianie palnika - elektryczny. 10)Instalacja powietrzna - dmuchawa o wydajności od 5 do 7 m3/min. 11)Układ podajników grysu - napęd hydrauliczny z zastosowaniem silnika hydraulicznego i pompy hydraulicznej. 12)Układ podawania emulsji - z zastosowaniem pompy do bitumu napędzanej sprężonym powietrzem o wydajności min. 50 dcm3/min. 13)Podwozie - spełniające wszelkie wymogi, prawa o ruchu drogowym. Liczba osi - 2. Zaczep holowniczy przystosowany do ciągnięcia przez ciągnik. 3.Dodatkowe wyposażenie: a)Instrukcja obsługi w języku polskim, b)Katalog części zamiennych w języku polskim, c)Gwarancja, które Wykonawca dostarczy do Zamawiającego w dniu dostarczenia remontera. 4.Dostawa przez Wykonawcę remontera do siedziby Zamawiającego - Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29. 5.Wymagany okres gwarancyjny wynosi co najmniej 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. 6.Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny. 7.Naprawa remontera w okresie gwarancyjnym oraz ewentualny transport do miejsca naprawy i z powrotem na koszt Wykonawcy. 8.Naprawa remontera w terminie do 7 dni od dnia powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego. 9.Wykonawca przeszkoli operatora remontera na swój koszt u Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.81.10.00 - Sprzęt drogowy Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.00.00 - Sprzęt drogowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane od Wykonawców.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują poprzez stosowne zaświadczenia lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełnienia w/w warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty wymienione niżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty. a)W celu potwierdzenia spełnienia warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca załączy do oferty oświadczenie (wzór zał. 3 SIWZ) b)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności wykonawca załączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) ofertę przetargową ( z ceną brutto, wartością netto i podatkiem VAT) ( zał. nr 1 SIWZ). 2) Formularz cenowy z wypełnionymi pozycjami (zał. nr 2 SIWZ). 3) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U.Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006 roku). 4.Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 5.W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a)Oświadczenie wymienione w pkt.1a). - oświadczenie winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców, b)Dokumenty wymienione w pkt. 1 b).- przedmiotowe dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdpjanow

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, pokój nr 24 po uprzednim przesłaniu pisemnego zamówienia..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 09:50, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, pokój nr 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcą : Tadeusz Nosal - w godzinach 7,30 do 14,30. Nr referencyjny nadany postępowaniu: ZDP-J/IiN/342/10/08 Na podstawie art. 27 ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Zamawiający dopuszcza również przekaz w/w dokumentów oraz informacji faksem, pod warunkiem niezwłocznego ich pisemnego potwierdzenia ( dostarczenia osobiście lub niezwłoczne przesłanie drogą pocztową). Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Prosimy treść otrzymanych faksem oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji odesłać zwrotnie pod nr telefonu 0158720191 z adnotacją, że powyższa informacja doszła i jest czytelna ze wskazaniem dnia i godziny jej otrzymania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.