eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wybór Inwestora Zastępczego dla inwestycji Hala widowiskowo-sportowa w Krakowie - Czyżynach



Ogłoszenie z dnia 2006-02-23

POZYCJA 10045

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kraków: wybór Inwestora Zastępczego dla inwestycji Hala widowiskowo-sportowa w Krakowie - Czyżynach Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, do kontaktów: Katarzyna Wrona-Bania, tel. 048 12 61 61 216, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, fax 012 6161217, e-mail: info@um.krakow.pl, www.bip.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa,Kancelaria Magistratu, Stanowisko 1, Plac Wszytskich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 11. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybór Inwestora Zastępczego dla inwestycji Hala widowiskowo-sportowa w Krakowie - Czyżynach. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przygotowaniem i realizacją inwestycji pn. Hala widowiskowo - sportowa w Krakowie- Czyżynach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres opracowań zawiera wzór umowy wraz z załącznikami. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kraków. Kod NUTS: PL 213. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.01.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 40.000 zł. Wymagane będzie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, którzy: III.2.1.A) posiadają doświadczenie w świadczeniu - w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - usługi Inwestora Zastępczego (Inżyniera kontraktu) dla co najmniej 3-ch obiektów budowlanych o których mowa w art. 3 ust.1 lit. a i b) Ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), w tym co najmniej jednego obiektu budowlanego o wartości min 100 mln zł lub dwóch (w powyższym znaczeniu) o wartości min. 50 mln zł każdy. Zamawiający uzna doświadczenie w pełnieniu usługi inwestora zastępczego, jeżeli obiekt jest w toku realizacji pod warunkiem, że: a) w przypadku obiektu o wartości min 100mln - zrealizowano co najmniej 80% wartości inwestycji, b) w przypadku 2-ch obiektów o wartości min 50 mln każdy - świadczenie usługi inwestora zastępczego dla jednego obiektu zostało zakończone, natomiast drugi obiekt został zrealizowany w co najmniej 30% jego wartości. III.2.1.B) dysponują osobą, która pełnić będzie funkcję - Kierownika Zespołu Inwestycyjnego który: a) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, b) nadzorował w okresie ostatnich 7 lat jako kierownik zespołu inwestycyjnego lub inżynier kontraktu lub kierownik projektu przygotowanie i realizację co najmniej 2 obiektów o charakterze użyteczności publicznej (obiekty w rozumieniu: Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999r w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych - PKOB - Dz.U.99.112.1316 z późn. zm. - sekcja 1, dział 12, grupa: 121, 122, 123, 126 oraz sekcja 2, dział 24, grupa 241, 242), III.2.1.C) dysponują osobą która pełnić będzie funkcję - Inspektora i Koordynatora Nadzoru Inwestorskiego - jako Inżyniera-Rezydenta który: a) posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej; b) w okresie ostatnich 7 lat pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy przy realizacji co najmniej 2 obiektów o charakterze użyteczności publicznej (obiekty w rozumieniu: Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999r w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych - PKOB - Dz.U.99.112.1316 z późn. zm. - sekcja 1, dział 12, grupa: 121, 122, 123, 126 oraz sekcja 2, dział 24, grupa 241, 242), III.2.1.D) dysponują osobami, które pełnić będą funkcje inspektorów nadzoru robót branżowych, posiadającymi uprawniania budowlane bez ograniczeń w następujących specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych , wodociągowych i kanalizacyjnych; 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, przy czym każda z osób legitymujących się wymaganymi uprawnieniami musi posiadać doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w swojej specjalności przy realizacji co najmniej 2 obiektów, w tym jednego o charakterze użyteczności publicznej (obiekty w rozumieniu: Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999r w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych - PKOB - Dz.U.99.112.1316 z późn. zm. - sekcja 1, dział 12, grupa: 121, 122, 123, 126 oraz sekcja 2, dział 24, grupa 241, 242), III.2.1.E) dysponują osobami, które pełnić będą funkcje inspektorów nadzoru robót branżowych, posiadającymi uprawniania budowlane bez ograniczeń w następujących specjalnościach: 1) drogowej; 2) konstrukcyjno-budowlanej, w specjalizacji - geotechnika; przy czym każda z osób legitymujących się wymaganymi uprawnieniami musi posiadać doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w swojej specjalności przy realizacji co najmniej 2 obiektów, III.2.1.F) dysponują osobą, która pełnić będą funkcję Weryfikatora Dokumentacji Projektowej, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej oraz doświadczenie w okresie ostatnich 10 lat w pełnieniu funkcji projektanta lub sprawdzającego dokumentację projektową dla co najmniej 5 obiektów o charakterze użyteczności publicznej (obiekty w rozumieniu: Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999r w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych - PKOB - Dz.U.99.112.1316 z późn. zm. - sekcja 1, dział 12, grupa: 121, 122, 123, 126 oraz sekcja 2, dział 24, grupa 241, 242), III.2.1.G) dysponują osobami, które pełnić będą funkcje Weryfikatorów Branżowych Dokumentacji Projektowej, które posiadają uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach wskazanych w pkt. III.2.1.D) i III.2.1.E) oraz doświadczenie w okresie ostatnich 10 lat w pełnieniu funkcji projektanta lub sprawdzającego dokumentację projektową w swojej branży dla co najmniej 5 obiektów, z zastrzeżeniem - dla osób posiadających ww uprawnienia w specjalnościach wskazanych w pkt. III.2.1.D) - że wymagane doświadczenie obejmować musi co najmniej 1 obiekt o charakterze użyteczności publicznej (obiekty w rozumieniu: Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999r w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych - PKOB - Dz.U.99.112.1316 z późn. zm. - sekcja 1, dział 12, grupa: 121, 122, 123, 126 oraz sekcja 2, dział 24, grupa 241, 242), III.2.1.H) osiągnęli w ostatnich 2 latach obrotowych przychód netto z działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 2.500.000 zł. Informacje i formalności niezbędne do oceny, czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (ekonomiczne, doświadczenia i potencjału technicznego): Do składania ofert zostaną zaproszeni wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, do składania ofert zostaną zaproszeni wykonawcy, którzy otrzymają kolejno największą ocenę spełniania ww. warunków, w wyniku czego powstanie lista rankingowa wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny stawianych wykonawcom warunków: - opisanego w pkt. III.2.1.A) - za każdy pełny 1 mln zł wartości inwestycji, której wartość przekracza 50 mln zł, nad którą wykonawca pełni lub pełnił nadzór w okresie ostatnich trzech lat - 1 pkt. Pod uwagę będą brane tylko te inwestycje, co do których wykonawca wykaże, że nadzór był lub jest pełniony z należytą starannością. - pozostałe warunki z punktu III.2.1 - bez wpływu na listę rankingową (spełnia/nie spełnia). Jeżeli w dokumentach wymaganych na potwierdzenie spełnienia warunków będą podane wartości w walucie innej niż PLN, będą one przeliczone na PLN (w celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu) według kursu średniego NBP danej waluty z dnia wystawienia dokumentu lub w przypadku rachunków zysków i strat - z dnia bilansowego. Ostateczna ocena punktowa złożonego wniosku stanowić będzie sumę punktów uzyskanych zgodnie z zasadami opisanymi powyżej. Dopuszcza się wspólne składanie przez wykonawców wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy składający wspólny wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy (przez wspólny wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu należy rozumieć wniosek złożony wspólnie przez więcej niż jednego wykonawcę). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem): - każdy z osobna - dotyczące ich dokumenty wymienione w punkcie III.2.1.1) 2-6, - wykazy wskazane w pkt. III.2.1.3)1, III.2.1.3)3 obejmujące (łącznie) dane/informacje wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz - zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. III.2.1.1)1 - Oświadczenie Wykonawcy o treści: Działając jako Pełnomocnik Wykonawców ....... (podać firmy i adresy) wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm) oświadczam że:1. wspólnie posiadają oni niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także wspólnie dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; 2. wspólnie znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Ponadto oświadczam, iż każdy z ww. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 3. posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia (stosownie do treści art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.); - pozostałe dokumenty wskazane w pkt. III.2.1.1)7, III.2.1.3)2 i III.2.1.2)1 wg zasady, że dany dokument przedstawia ten z wykonawców, który spełnia odpowiedni warunek udziału w postępowaniu. - oświadczenia z pkt. III.2.1.3)4 składają osoby wymienione w wykazie osób które będą realizować zamówienie (III.2.1.3)3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia do wniosku należy dodatkowo załączyć pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w postępowaniu wykonawców. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2004 r. 2004 r. Nr 253, poz. 2532 z późn. zm.). Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien zawierać nazwę, adres, numery telefonów i faksów wykonawcy (wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) zgłaszającego wniosek oraz spis dokumentów dołączonych do wniosku. Należy ponumerować wszystkie zapisane strony oraz zabezpieczyć wniosek przed zdekompletowaniem poprzez spięcie/zbindowanie wszystkich dokumentów. Na kopercie zawierającej wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oprócz nazwy i adresu wykonawcy należy dopisać: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na Wybór Inwestora Zastępczego dla inwestycji Hala widowiskowo- sportowa w Krakowie - Czyżynach. Wniosek należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, Kancelaria Magistratu, Stanowisko 1. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wszystkie wymienione w tym punkcie dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, przy czym potwierdzenie za zgodność winno być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie potwierdzanego dokumentu. Powyższe nie dotyczy pełnomocnictwa, które może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. III.2.1.1)1 Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Oświadczenia wykonawcy zawierającego następującą treść: W imieniu Wykonawcy.. (podać firmę i adres), stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm) oświadczam, iż: a) posiadam uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; c) znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; d) nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia (stosownie do treści 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.); III.2.1.1)2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). III.2.1.1)3 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III.2.1.1)4 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III.2.1.1)5 Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. III.2.1.1).6 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. III.2.1.1)7 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r, Nr 207, poz. 2016 z późn. zmianami) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm), tj. A) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej - dla Kierownika Zespołu Inwestycyjnego i dla Inspektora i Koordynatora Nadzoru Inwestorskiego - Inżyniera-Rezydenta, B) uprawniania budowlane bez ograniczeń w następujących specjalnościach 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych , wodociągowych i kanalizacyjnych; 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, 5) drogowej; 6) konstrukcyjno-budowlanej, w specjalizacji - geotechnika - dla inspektorów nadzoru robót branżowych, C) uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej - dla Weryfikatora Dokumentacji Projektowej, D) uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach wskazanych w pkt. III.2.1.D) i III.2.1.E) - dla Weryfikatorów Branżowych Dokumentacji Projektowej oraz zaświadczenia o przynależności tych osób do Właściwej Izby Samorządu Zawodowego, ważnego na dzień złożenia wniosków. III.2.1.1)8 Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 253, poz. 2532). Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.2.1.1)2, III.2.1.1)4, III.2.1.1)5 i III.2.1.1)6, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.2.1.1)2, III.2.1.1)3, III.2.1.1)4, III.2.1.1)5 i III.2.1.1)6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli wykonawca będzie się posługiwał osobami posiadającymi wymagane uprawniania wydanymi w innym kraju niż Polska, wówczas powinien wykazać, że osoby te: A. posiadają uprawnienia budowlane, zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane tj. które: a) są obywatelami państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej; b) posiadają w tych państwach prawo wykonywania czynności odpowiadających samodzielnym funkcjom technicznym w budownictwie; c) ukończyły studia wyższe zagraniczne uznane w Polsce za równorzędne; d) odbyły dwuletnią praktykę przy sporządzaniu projektów lub na budowie. Właściwy organ samorządu zawodowego przeprowadza postępowanie weryfikacyjne w zakresie, o którym mowa powyżej i wydaje decyzję w sprawie nadania uprawnień budowlanych. Wpis na listę członków właściwej polskiej izby samorządu zawodowego stanowił będzie dopełnienie obowiązku wynikającego z polskiego prawa w tym zakresie. B. są wpisane na listę członków właściwej Izby Samorządu zawodowego, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. Dokumenty, o których mowa w powyżej są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. Wymóg składania dokumentów wraz z ich tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego dotyczy wszystkich pozostałych dokumentów. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: III.2.1.2)1 rachunki zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające przychody za ostatnie 2 lata obrotowe. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: III.2.1.3)1 Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - usług Inwestora Zastępczego (Inżyniera kontraktu) dla co najmniej 3-ch obiektów budowlanych o których mowa w art. 3 ust.1 lit. a i b) Ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), w tym co najmniej jednego obiektu budowlanego o wartości min 100 mln zł lub dwóch (w powyższym znaczeniu) o wartości min. 50 mln zł każdy. Wykaz musi zawierać następujące informacje: nazwa inwestycji, wartość inwestycji (w przypadku inwestycji będących w realizacji dodatkowo wartość zrealizowanych robót), lokalizacja inwestycji, data wykonywania usługi, dane Inwestora/Odbiorcy III.2.1.3)2 Dokumenty potwierdzające, że usługi ujęte w wykazie (pkt. III.2.1.3)1) zostały wykonane z należytą starannością. Dokumenty te muszą potwierdzać dane zawarte w wykazie - zawierać następujące informacje: nazwa inwestycji, wartość inwestycji, lokalizacja inwestycji, data wykonywania usługi, dane Inwestora/Odbiorcy. W przypadku inwestycji będących w realizacji wymagane jest oświadczenie Inwestora na rzecz którego świadczone były usługi o stanie zawansowania inwestycji oraz o ich należytym wykonywaniu lub inne dokumenty potwierdzające powyższe okoliczności. III.2.1.3)3 Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz musi zawierać następujące informacje: - imię i nazwisko; - funkcję jaką będzie pełnić dana osoba, tj. Kierownika Zespołu Inwestycyjnego, Inspektora i Koordynatora Nadzoru Inwestorskiego -Inżyniera-Rezydenta, inspektorów nadzoru robót branżowych, Weryfikatora Dokumentacji Projektowej, Weryfikatorów Branżowych Dokumentacji Projektowej,; - Kwalifikacje/uprawnienia budowlane w poszczególnych specjalnościach wskazanych w pkt. III.2.1.1)7, - doświadczenie zawodowe każdej z osób (pełniona funkcja, czas jej wykonywania w miesiącach i latach, charakterystyka i lokalizacja nadzorowanej inwestycji ze wskazaniem, czy jest to obiekt o charakterze użyteczności publicznej (obiekty w rozumieniu: Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999r w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych - PKOB - Dz.U.99.112.1316 z późn. zm. - sekcja 1, dział 12, grupa: 121, 122, 123, 126 oraz sekcja 2, dział 24, grupa 241, 242), dane inwestora). III.2.1.3)4 Oświadczenia osób wskazanych w wykazie pkt. III.2.1.3)3 o gotowości podjęcia funkcji. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa Prawo budowlane i Ustawa o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (..). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Pilna potrzeba udzielenia zamówienia związana jest z faktem, że umowa na zaprojektowanie i realizację inwestycji (Hali widowiskowo-sportowej w Krakowie-Czyżynach została zawarta. Niezbędne jest szybkie wyłonienie Inwestora Zastępczego (Inżyniera Kontraktu) który będzie z ramienia Inwestora nadzorował realizację powyższej budowy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 13 - 14561 z dnia 20.01.2006. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: OR-12.3410-31/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.03.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Wniosek należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, Kancelaria Magistratu, Stanowisko 1. 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.