eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choszczno › OFERTA NA OCHRONE FIZYCZNĄ I MIENIA SP ZOZ W CHOSZCZNIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-23

Choszczno: OFERTA NA OCHRONE FIZYCZNĄ I MIENIA SP ZOZ W CHOSZCZNIE
Numer ogłoszenia: 100447 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Niedziałkowskiego 4a, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7652438, 7657211 w 143, faks 095 7652410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OFERTA NA OCHRONE FIZYCZNĄ I MIENIA SP ZOZ W CHOSZCZNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna i mienia SP ZOZ w Choszcznie szczegółowo określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia umieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego wraz z pozostałymi dokumentami przetargowymi. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom. Zakres ochrony obejmuje: ochrona fizyczna pracująca w systemie pracy całodobowej. własna grupa interwencyjna o czasie reakcji do 30 minut . Grupa interwencyjna nie może się mieścić w odległości większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego.Posterunek -Portiernia Wjazdowa Obowiązki Wykonawcy na posterunku: Prowadzenie obowiązującej dokumentacji książka raportów, rejestr pobrania i zdania kluczy itp. Nadzór nad ruchem samochodów i innych pojazdów wjeżdżających lub wyjeżdżających ze szpitala. Udzielanie informacji interesantom i kierowcom. Nie wpuszczanie na teren obiektu pojazdów nieupoważnionych, osób będących pod wpływem alkoholu, lub środków odurzających, zachowujących się agresywnie, lub w jakikolwiek sposób zakłócających porządek, a także osób prowadzących akwizycję. Zawiadamianie o przypadkach włamań, kradzieży, pożaru lub innych niecodziennych zdarzeń dowódcy zmiany oraz dokładne opisanie tego zdarzenia w Księdze raportów. W przypadku włamań lub kradzieży dążenie do ujęcia sprawcy lub sprawców zdarzenia, zabezpieczenie śladów do momentu przybycia Policji. Obserwacja pobliskich obiektów oraz terenu przyległego do portierni, dokonywanie obchodu terenu szpitala, natychmiastowa reakcja na wszelkie nieprawidłowości i zagrożenia. Zabezpieczanie swobody wyładunku towarów zaopatrzeniowych na placach gospodarczych. Dbanie o mienie znajdujące się na portierni oraz utrzymanie jej w należytej czystości. Utrzymywanie porządku w najbliższym otoczeniu portierni w promieniu 30 m. Wykonawca na własny koszt zapewni środki BHP niezbędne do utrzymania porządku w portierni i jej otoczeniu. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zakazu palenia, wprowadzania zwierząt oraz pobytu osób nieuprawnionych na terenie portierni.Przestrzeganie prawidłowego parkowania pojazdów w miejscach do tego przeznaczonych oraz podejmowanie interwencji w przypadku zaparkowania pojazdu w miejscu do tego nieprzeznaczonym.Obserwacja terenu Szpitala w szczególności z wykorzystaniem kamer video zainstalowanych przez Zamawiającego, Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy, oraz osoby trzecie, w przypadku niedołożenia przez personel wykonawcy należytej staranności przy realizacji usługi. Wykonawca pokryje wszystkie szkody z tytułu strat wynikających z niedopełnienia lub nieprawidłowego realizowania powierzonych obowiązków.Pracownicy ochrony na terenie Szpitala muszą być jednolicie umundurowani (tj. kombinezon lub komplet bluza, spodnie, odpowiednie obuwie) i wyposażeni w identyfikator imienny, schludni, charakteryzować się wysoką kulturą osobistą, oraz przestrzegać tajemnicy służbowej. Wykonawca zapewni swoim pracownikom: latarkę, telefon komórkowy, jako środka łączności zewnętrznej, umożliwiającego wezwanie policji, pogotowia ratunkowego, straży pożarnej, a ponadto stanowiącego rezerwowy środek łączności pomiędzy poszczególnymi członkami zespołu interwencyjnego, apteczkę w pełni wyposażoną znajdująca się na terenie portierni. Wykonawca zapewni swoim pracownikom zachowanie norm czasu pracy zgodnie z Kodeksem pracy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).Koncesja MSWiA na prowadzenie działalność gospodarczej w zakresie usług ochrony - zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Dz.U. z 1997 r. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał doświadczenie polegające na wykonaniu ( wykonywaniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 3 usług o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych za każdą usługę, polegającą na bezpośredniej ochronie fizycznej i mienia w obiektach użyteczności publicznej o powierzchni min. 25 000 m2 wraz z ochroną parkingów oraz załączeniu referencji, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający zweryfikuje załączone referencje. Wykaz należy dołączyć do oferty na własnym druku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał własną grupa interwencyjna o czasie reakcji do 30 minut . Grupa interwencyjna nie może się mieścić w odległości większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzenia działalności agencji ochrony mienia, minimalną sumą gwarancyjną w wysokości 6 000 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 1- formularz ofertowy, Załącznik nr 2-formularz asortymentowo-cenowy, Załącznik nr 4 - projekt umowy. Oświadczenie potwierdzające posiadanie grupy interwencyjnej wraz z podaniem miejsca stacjonowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzozchoszczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Choszcznie ulica: M. Niedziałkowskiego 4A 73-200 Choszczno pokój nr 306.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Choszcznie ulica: M. Niedziałkowskiego 4A 73-200 Choszczno pokój nr 305 ( sekretariat dyrektora).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.