eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Turzu, woj. Pomorskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-13

Tczew: rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Turzu, woj. Pomorskie
Numer ogłoszenia: 100431 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Tczewie, ul. Lecha 12, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 058 5324632 do 37 w. 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-tczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Turzu, woj. Pomorskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Turzu, gmina Tczew, woj. Pomorskie. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością w oparciu o projekt budowlany, opis techniczny, wizję terenu, związanego z budową, przedmiar robót stanowiący materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na swoje roboty na okres 3 lat od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego, a także na zamontowane urządzenia zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta. Kosztorys ofertowy musi zawierać pozycje katalogowe (zbieżne z nazwami i kolejnością przedstawioną w przedmiarze robót), jednostki obmiarowe, wartości jednostkowe, wartość łączna. Zamawiający zobowiązany jest ująć w swej wycenie wszelkie koszty związane z sporządzeniem i wykonaniem dokumentacji powykonawczej w 3 egz. (np. pomiar powykonawczy)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 40 000.00 zł. w formach określonych w ustawie tj w: 1.pieniądzu 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych 4.gwarancjach ubezpieczeniowych 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2002r. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy. Nr konta Zamawiającego, na które należy wnosić wadium: Bank Spółdzielczy Tczew nr 02 8345 0006 0000 0390 2000 0004 dopiskiem: wadium-oczyszczalnia Turze. Wadium należy wnieść z takim wyprzedzeniem, aby na koncie (forma pieniężna) lub w siedzibie Zamawiającego (pozostałe formy) znalazło się przed upływem terminu składania ofert. W siedzibie Zamawiającego można składać wadium w wszystkich innych formach oprócz pieniężnej - pomieszczenie kasy (kasa czynna w godz. 800-1330) lub pok. nr 4..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia będącego przedmiotem postępowania mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wskazanych powyżej: 1)W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony w ppkt. 1, zobowiązany jest złożyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony w ppkt. 2, zobowiązany jest złożyć: aktualny dokumenty (kopię uprawnień) stwierdzające, że osoby, które będą pełniły obowiązki kierownika budowy lub kierownika robót są uprawnione do kierowania robotami w zakresie ogólnobudowlanym, instalacji sanitarnych, oraz instalacji elektrycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek określony w ppkt 3 zobowiązany jest złożyć: polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejsza niż 1 mln. zł 4) W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek określony w ppkt 3 zobowiązany jest złożyć: dokumenty potwierdzające, że jego obrót za rok 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wyniósł nie mniej niż 5 mln zł, w tym celu wykonawca musi złożyć sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiazanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności dokumentujące obrót za rok 2007. 5) W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony w ppkt. 4, zobowiązany jest złożyć: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 6). Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii. 7). Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty i dokumentów, oraz oświadczeń załączonych do oferty. 8). Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 9). Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 10). Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 Prawa zamówienia publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1Zgodny w treści wypełniony i podpisany druk pn. Oferta- załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4Aktualny dokument (kopię uprawnień) stwierdzający, że osoba, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy lub kierownika robót jest uprawniona do kierowania robotami w zakresie ogólnobudowlanym wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 5Aktualny dokument (kopię uprawnień) stwierdzający, że osoba, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy lub kierownika robót jest uprawniona do kierowania robotami w zakresie instalacji sanitarnych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 6Aktualny dokument (kopię uprawnień) stwierdzający, że osoba, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy lub kierownika robót jest uprawniona do kierowania robotami w zakresie instalacji elektrycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 7Dokumenty potwierdzające, że jego obrót za rok 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wyniósł nie mniej niż 5 mln zł, w tym celu wykonawca musi złożyć sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiazanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności dokumentujące obrót za rok 2007. 8Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejsza niż 1 mln. zł 9Dane dotyczące podwykonawców zgodnie z wytycznymi pkt. 25 - jeżeli dotyczy - załącznik nr 3. 10Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wytycznymi zawartym w pkt 3 SIWZ 11W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia (za wyjątkiem pkt 1, 4, 5, 6, 7, 8, 10 ) muszą być złożone przez każdy podmiot. 12W przypadku, gdy w imieniu wykonawcy ustanowiony zostanie pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-tczew.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać również w Urzędzie Gminy Tczew w pok. Nr 4 w cenie 150zł lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Tczewie ul. Lecha 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.