eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Naprawa i konserwacja sprzętu gaśniczego w obiektach Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie - ZP/0854/2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-21

Kraków: Naprawa i konserwacja sprzętu gaśniczego w obiektach Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie - ZP/0854/2010
Numer ogłoszenia: 10042 - 2011; data zamieszczenia: 21.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 385848 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, faks (012) 6173595, 6173363.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i konserwacja sprzętu gaśniczego w obiektach Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie - ZP/0854/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Naprawę i konserwację sprzętu gaśniczego należy prowadzić w niżej wymienionych w obiektach Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie: 1. Domu Studenckim nr 1 Olimp ul. Rostafińskiego 9 2. Domu Studenckim nr 2 Babilon ul. Rostafińskiego 10 3. Domu Studenckim nr 3 Akropol ul. Tokarskiego 1 4. Domu Studenckim nr 4 Filutek ul. Rostafińskiego 10 5. Domu Studenckim nr 5 Strumyk ul. Rostafińskiego 8 6. Domu Studenckim nr 6 Bratek ul. Rostafińskiego 6 7. Domu Studenckim nr 7 Zaścianek ul. Rostafińskiego 4 8. Domu Studenckim nr 8 Stokrotka ul. Rostafińskiego 2 9. Domu Studenckim nr 9 ul. Budryka 9 10. Domu Studenckim nr10 Hajduczek ul. Budryka 7 11. Domu Studenckim nr11 Bonus ul. Budryka 5 12. Domu Studenckim nr12 Promyk ul. Budryka 3 13. Domu Studenckim nr13 Straszny Dwór ul. Budryka 1 14. Domu Studenckim nr14 Kapitol ul. Budryka 2 15. Domu Studenckim nr15 Maraton ul. Tokarskiego 10 16. Domu Studenckim nr16 Itaka ul. Tokarskiego 8 17. Domu Studenckim nr17 Arkadia ul. Tokarskiego 6 18. Domu Studenckim nr 18 ul. Tokarskiego 4 19. Domu Studenckim nr 19 ul. Tokarskiego 2 20. Dom Studencki Alfa ul. Reymonta 17 21 Budynek administracyjny ul. Reymonta 35 22 Budynek administracyjny ul. Rostafińskiego 7a W ww. budynkach mieszka w okresie roku akademickiego około 9.000 studentów. 1. Obowiązki Wykonawcy: 1) wykonywaniu czynności przeglądowo - konserwacyjnych podręcznego sprzętu gaśniczego oraz gaśnic w ww. obiektach z częstotliwością nie mniejszą niż jeden raz na półrocze, przed upływem terminu określającego sprawność sprzętu, 2) legalizacji technicznej gaśnic i przeprowadzaniu badań wymaganych prawem, a w szczególności warunkami określonymi przez Urząd Dozoru Technicznego i PSP, 3) badanie ciśnienia i wydajności wewnętrznej sieci hydrantowej -raz do roku w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 4) utylizacji gaśnic wycofanych z eksploatacji z uwagi na ich stan techniczny, z zachowaniem obowiązującego prawa, 5) utrzymanie w stałej sprawności technicznej sprzętu ppoż. objętego umową, 6) przyjmowanie zgłoszeń Zamawiającego o niesprawności sprzętu ppoż. przez wszystkie dni tygodnia w okresie trwania umowy, 7) przywrócenie do pełnej sprawności sprzętu ppoż. w terminie do 7 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, 8) informowanie na bieżąco Kierowników obiektów o konieczności uzupełnienia wyposażenia w sprzęt ppoż., 9) ponoszenie kosztów wszystkich części zamiennych i materiałów koniecznych do bieżącej konserwacji sprzętu ppoż. objętego umową. 10) przygotowaniu w czwartym kwartale 2011 r., do 30-10-2011 r., raportu o stanie technicznym konserwowanego sprzętu ppoż. w świetle obowiązującego prawa (z uwzględnieniem ewentualnych jego zmian), 11) Z każdorazowego przeglądu, konserwacji, badań czy utylizacji podręcznego sprzętu gaśniczego Wykonawca sporządzi protokół, który musi być zaakceptowany przez Zamawiającego 2. Wykaz obiektów oraz rodzaj zainstalowanego w nich sprzętu określa załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) 2 kg gaśnice proszkowe, 2) 4 kg gaśnice proszkowe, 3) 6 kg gaśnice proszkowe, 4) hydranty, Uwagi: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac objętych przedmiotem umowy z należytą starannością i zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej 2. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić dokumenty uprawniający go do wykonywania prac konserwatorski sprzętu objętego zamówieniem, 3. Wycenę usługi Wykonawca musi przeprowadzić na załączniku nr 4 do SIWZ (Formularzu Specyfikacji Cenowej) 4. Cena oferty musi uwzględniać fakt, iż materiały konieczne do prowadzenia prac konserwacyjnych, muszą posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty, 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, 6. Wykonawca winien wyrazić zgodę na minimalny okres płatności 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 7. Wykonawca winien udzielić gwarancji na wykonane prace zgodnie z wymaganiami P.S.P., a w przypadkach tam nieokreślonych na okres minimum 12 miesięcy liczony od dnia dokonania obioru konkretnej części usługi,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POŻ-SERWIS Marek Węgrzyn, Wieprz 568, 34-122 Wieprz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27515,88

  • Oferta z najniższą ceną: 27515,88 / Oferta z najwyższą ceną: 68773,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.