eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wólka Kosowska › zaku, dostawa i montaż u zamawiajacego aparatury badawczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-09

Wólka Kosowska: zaku, dostawa i montaż u zamawiajacego aparatury badawczej
Numer ogłoszenia: 100426 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN w Jastrzębcu , ul. Postępu 1, 05-552 Wólka Kosowska, woj. mazowieckie, tel. 022 7561409, faks 022 7561417.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ighz.edu.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ighz.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka terenowa PAN.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaku, dostawa i montaż u zamawiajacego aparatury badawczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wielomodułowy zestaw do minieralizacji prób z pełnym wyposażeniem. Luminometr fiolkowy do wykrywania kontaminacji mykoplazmą w hodowlach komórkowych, na podstawie detekcji ATP, oraz luminescencyjna fiolka walidacyjna, umożliwiająca aktualizację parametrów działania luminometru. Zestaw spektrofotometru i systemu do dokumentacji żeli Modułowy mikroskop optyczny wielozadaniowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.33.00.00 - Piece do spopielania 38.63.60.00 - Specjalistyczne przyrządy optyczne 38.51.22.00 - Mikroskopy molekularne 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3.6 Zamawiający pobiera wadium: 12 900,00 zł., dla całości zamówienia lub Część I 2 500,00 zł Część II 900,00 zł. Część III 4 500,00 zł Część IV 3 600,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust.1 i art. 24, ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych , tekst jednolity (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty. Spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia lub przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zrealizowali w ostatnich trzech latach, tj. w okresie od 01.01.2006 r. do dnia ogłoszenia niniejszego przetargu (lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), co najmniej 3 dostawy odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż składana oferta w zł brutto. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt. 9.1.5 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ zawierającego. Do oferty należy złożyć 3 pisemne referencje oraz foldery do oferowanej dostawy (w języku polskim) z których wynikać będzie, że oferowana dostawa spełnia wymagania zamawiającego określone w zał. nr 1 do SIWZ. Ocena spełnienia opisanych w SIWZ warunków będzie w oparciu o dokumenty określone w SIWZ metoda warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia. Z postępowania wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający odrzuci ofertę jeśli spełnia ona przesłanki określone przepisami art. 89 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oferta musi zawierać następujące dokumenty: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ. Wypełnione i podpisane, oświadczenie o spełnianiu przez oferenta warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeśli dotyczy wykonawcy). Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat zadań odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ Informacja, iż zadania wymienione w wykazie określonym w poz. 9.1.5 zostały wykonane z należytą starannością . Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej wniosek, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów. Kosztorys ofertowy- załącznik nr 6 do SIWZ. Dokumenty wymienione w pozycjach: 9.1.3, 9.1.5, można składać również w formie kserokopii potwierdzonych przez oferenta za zgodność z oryginałem (np. zapis: za zgodność z oryginałem opatrzony podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania oferenta). W przypadku dokumentów wymienionych w poz. 9.1.3, 9.1.5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożyli w ofercie ww. dokumentów do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego jeśli zostaną spełnione warunki art. 26, ust.3 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę którego omyłka w ofercie została poprawiona. Omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zostaną poprawione wg zasad określonych w art. 87 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta Wykonawcy, który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie takiej omyłki, podlega odrzuceniu. Zamawiający dopuszcza potwierdzone za zgodność dokumenty równoważne dla Wykonawców mających siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ighz.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Genetyki i Hodowli zwierząt PAN, bud. D, pok. 110, Jastrzębiec, ul. Postepu 1, 05-552 Wólka Kosowska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Instytut Genetyki i Hodowli zwierząt PAN, bud. D, pok. 103, Jastrzębiec, ul. Postepu 1, 05-552 Wólka Kosowska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Działanie 2.2. Wsparcie tworzenia wspólnej infrastruktury badawczej jednostek naukowych Nr projektu: POIG.02.02.00-00-019/08.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wielomodułowy zestaw do minieralizacji prób z pełnym wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielomodułowy zestaw do minieralizacji prób z pełnym wyposażeniem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.33.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Luminometr fiolkowy do wykrywania kontaminacji mykoplazmą w hodowlach komórkowych, na podstawie detekcji ATP, oraz luminescencyjna fiolka walidacyjna, umożliwiająca aktualizację parametrów działania luminometru..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Luminometr fiolkowy do wykrywania kontaminacji mykoplazmą w hodowlach komórkowych, na podstawie detekcji ATP, oraz luminescencyjna fiolka walidacyjna, umożliwiająca aktualizację parametrów działania luminometru..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw spektrofotometru i systemu do dokumentacji żeli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw spektrofotometru i systemu do dokumentacji żeli.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.63.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Modułowy mikroskop optyczny wielozadaniowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modułowy mikroskop optyczny wielozadaniowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.22.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.