eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › wykonanie instalacji gazów medycznych oraz wykonanie stolarki p. poż. wraz z montażem w budynku szpitala przy ul. 800-lecia 26 związane z Modernizacją SPZOZ w Sanoku - alokacja Oddziału Kardiologii - profilaktyka, diagnostyka i leczenie chorób układu krążenia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-29

Sanok: wykonanie instalacji gazów medycznych oraz wykonanie stolarki p. poż. wraz z montażem w budynku szpitala przy ul. 800-lecia 26 związane z Modernizacją SPZOZ w Sanoku - alokacja Oddziału Kardiologii - profilaktyka, diagnostyka i leczenie chorób układu krążenia
Numer ogłoszenia: 100415 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71007 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, faks 013 4656290.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie instalacji gazów medycznych oraz wykonanie stolarki p. poż. wraz z montażem w budynku szpitala przy ul. 800-lecia 26 związane z Modernizacją SPZOZ w Sanoku - alokacja Oddziału Kardiologii - profilaktyka, diagnostyka i leczenie chorób układu krążenia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące wykonania instalacji gazów medycznych, wykonania stolarki przeciw pożarowej wraz z montażem oraz stolarki aluminiowej w budynku szpitala przy ul. 800-lecia 26 związane z Modernizacją SPZOZ w Sanoku - alokacja Oddziału Kardiologii - profilaktyka, diagnostyka i leczenie chorób układu krążenia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa: projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, dokumentacja techniczna stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Dołączony do SIWZ przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy dla ustalenia ceny oferty i nie stanowi zestawienia, o którym mowa w art.629 i 630 Kodeksu cywilnego tj. zestawienia planowanych prac i przewidywanych kosztów. Prace należy wykonać zgodnie z opracowanym projektem budowlanym, i pozostałą dokumentacją techniczną oraz zapisami zawartymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 45 00 00 00 -7 roboty budowlane, CPV- 45.21.51.40-0 roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 2. Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego w terminie uprzednio uzgodnionym telefonicznie. Wykonawca również zdobędzie na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Ponad to na uzasadniona prośbę wykonawcy możliwe jest udostępnienie pełnej dokumentacji budowlanej dla całego budynku SPZOZ w Sanoku. W celu powyższym proszę nawiązać kontakt z mgr inż Piotr Galik tel. 013 46-56-185, tel. kom. 500 212 345, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:05, Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku, ul. 800 Lecia 26, najlepiej po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3.Wykonawca ma zapewnić realizację zamówienia w terminie do 20 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca zamierzający powierzyć prace podwykonawcom musi przedstawić powierzony im zakres zamówienia w treści oferty, a przy tym nie dopuszcza się podzlecania prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno eksploatacyjno użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. 5. Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcy rękojmi oraz gwarancji na roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym na roboty w zakresie poszczególnych instalacji oraz co najmniej 24 miesiące rękojmi i gwarancji na zainstalowane urządzenia, liczonej od dnia ostatecznego odbioru całości przedmiotu zamówienia oraz zobowiązać się do do nieodpłatnej naprawy ewentualnych wad i usterek w okresie gwarancyjnym w miejscu realizacji zamówienia. ( okres gwarancji dla zamontowanych podzespołów i urządzeń nie może być krótszy niż okres gwarancji udzielony przez ich producenta ) 6. Prace będę realizowane w czynnym zakładzie (w ruchu, z wyłączeniem pomieszczeń, w których prowadzone będą roboty). Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym, opracuje projekt organizacji i zabezpieczenia ruchu w rejonie prowadzonej budowy na okres jej trwania (ich koszt należy uwzględnić w ofercie). Zamawiający zastrzega możliwość wykonywania prac od poniedziałku do soboty w godzinach od 07.00 do 18.00. 7. Zamawiający umożliwi korzystanie przez Wykonawcę z energii elektrycznej i wody. Przyjmuje się rozliczenie za te media nastąpi w formie ryczałtowej w wysokości 0,2% wartości netto zawartej umowy. 8. Zamawiający zastrzega, że oryginał siwz wraz z załącznikami ( w tym dokumentacja projektowa) podpisane przez osoby uprawnione stanowią podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tych dokumentów są dostępne w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: wykonanie instalacji gazów medycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Usług STYL-PROJEKT Marek Michalik, Trzebownisko 53a, 36-001 Trzebownisko, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52596,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63986,86

  • Oferta z najniższą ceną: 63986,86 / Oferta z najwyższą ceną: 63986,86

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: wykonanie stolarki przeciw pożarowej. wraz z montażem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krośnieńskie Przedsiębiorstwo Budowlane w Krośnie S.A.,, ul. Lewakowskiego 25, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39929,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47669,95

  • Oferta z najniższą ceną: 47669,95 / Oferta z najwyższą ceną: 47669,95

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: wykonanie stolarki aluminiowej wraz z montażem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krośnieńskie Przedsiębiorstwo Budowlane w Krośnie S.A.,, ul. Lewakowskiego 25, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18702,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21991,80

  • Oferta z najniższą ceną: 21991,80 / Oferta z najwyższą ceną: 21991,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.