eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Zawierciu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-05

Zawiercie: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Zawierciu
Numer ogłoszenia: 100406 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67786 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Zawierciu, ul. Leśna 4, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 6497901, faks 32 6497903.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Zawierciu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek stanowiących wyposażenie Sądu Rejonowego w Zawierciu . a.Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów wcześniej nie używanych, nie regenerowanych, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. b.Materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, c.Materiały nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki, monitorującym stan zasobników z tonerem, d.Materiały winny posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony, e.Materiały winny posiadać oryginalne indywidualne opakowania zamknięte hermetycznie przez producenta, a na opakowaniu widoczny indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, f.Materiały nie mogą powodować uszkodzeń urządzeń, w których będą eksploatowane. g.Wszystkie oferowane materiały muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem dostawy. Na wszystkich oferowanych tonerach i atramentach musi być fabryczne oznaczenie daty produkcji. h.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca oferujący produkty równoważne, dla każdego z nich dołączył do oferty dokument - wydany przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzający, że wydajność oferowanego materiału równoważnego jest taka sama albo wyższa w stosunku do oryginalnego, produkowanego przez producenta sprzętu, wymienionego w specyfikacji materiałowej (w załączniku nr 1 do umowy) lub zgodna z normą wymienioną w specyfikacji materiałowej albo normą równoważną. i.W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego, co do zaoferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych, udowodnienie żądanej przez Zamawiającego wysokiej jakości materiałów eksploatacyjnych, leży po stronie Wykonawcy (art. 30 ust. 5 Ustawy PZP). j.Zamawiający wymaga, aby do każdego oferowanego materiału, Wykonawca dołączył Kartę Charakterystyki Produktu dotyczącą bezpieczeństwa podczas kontaktu z niebezpiecznymi substancjami chemicznymi, zgodną z dyrektywą Unii Europejskiej 91-155-EEC wraz z poprawkami 2001-58-EC. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - specyfikacja materiałowa znajduje się w załączniku nr 1 do wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Praxis Łódź Pilecka i Petlak Spółka Jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66172,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69500,55

  • Oferta z najniższą ceną: 8837,55 / Oferta z najwyższą ceną: 84757,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.