eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleszno › Zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych i elektrycznych do konserwacji bieżącej dla Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pomorskie - znak postępowania 208/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-25

Oleszno: Zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych i elektrycznych do konserwacji bieżącej dla Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pomorskie - znak postępowania 208/2014
Numer ogłoszenia: 100392 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie , ul. Główna 1, 78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 7474572, faks 94 7474571, 7474605.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.16wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych i elektrycznych do konserwacji bieżącej dla Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pomorskie - znak postępowania 208/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych i elektrycznych do konserwacji bieżącej dla Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pomorskie. 2.Zamówienie zostało podzielone na 3 części: 1)Część nr 1 - materiały budowlane; 2)Część nr 2 - materiały sanitarne; 3)Część nr 3 - materiały elektryczne. 3.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (Kod CPV): 44111000-1 - materiały budowlane 31680000-6 - elektryczne artykuły i akcesoria 44411000-4 - wyroby sanitarne 14622000-7 - stal 03419000-0 - drewno cięte 4.Obowiązki Wykonawcy: 1)Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na dostawie, rozładunku oraz odbiorze towaru przez Zamawiającego. 2)W miejscu dostawy Zamawiający i Wykonawca podpiszą protokół odbioru dostawy. 3)Wykonawca odpowiada za rozładunek przedmiotu zamówienia, który obejmuje zdjęcie towaru z pojazdu i ułożenie w wyznaczonym przez Zamawiającego (Kierownika Grupy Zabezpieczenia) miejscu w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości. 4)Zamawiający wymaga obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy przy każdej dostawie przedmiotu zamówienia. 5)Koszty i ryzyko dostawy przedmiotu zamówienia do miejsca odbioru u Zamawiającego ponosi Wykonawca. 6)Wszystkie koszty pośrednie związane z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego należy wkalkulować w cenę towarów. 7)Magazyny Zamawiającego są czynne od poniedziałku do piątku w godzinach: od 8:00 do 14:00. 8)Wykonawca powinien dostarczyć towar zgodnie z wykazem formularz cenowy - załącznik nr 2A, 2B lub 2C i terminem ustalonym w umowie - 21 dni od dnia podpisania umowy. 9)Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie 30 dni od dnia wpływu faktur do Zamawiającego. 10)Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia obejmować będzie: a)koszt dostawy, b)koszt rozładunku, c)w przypadku uszkodzeń towaru, Wykonawca zobowiązuje się wymienić towar na nowy, wolny od wad, we własnym zakresie, 11)Do faktury za wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie załączyć protokół odbioru dostawy podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy i przedstawicieli Zamawiającego. 12)Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o planowanej dostawie z 2 dniowym wyprzedzeniem pisemnie bądź telefonicznie - Kierownika Grupy Zabezpieczenia: Mirosławiec, Oleszno, Wałcz i Złocieniec. 5.Parametry techniczne materiałów. 1)Przedmiot zamówienia musi być nowy i znajdować się w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych (dotyczy materiałów pakowanych wieloilościowo), które winny być opisane przez producenta przedmiotu zamówienia w sposób identyfikujący wyrób. 2)Wykonawca do dostarczonego towaru dołączy aktualne karty charakterystyki oraz certyfikaty (atesty) jakości towaru. 3)Dostarczony do Zamawiającego towar, wyszczególniony w formularzu cenowym - załącznik nr 2A, 2B, 2C do SIWZ, powinien spełniać następujące warunki: a)Powinien być dopuszczony do obrotu i stosowania w oparciu o obowiązujące akty prawne - ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) oraz ustawę z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r., nr 92, poz. 881 ze zm.), b)Posiadać atesty oraz dopuszczenia do obrotu handlowego z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: europejskie aprobaty techniczne; wspólne specyfikacje techniczne; normy międzynarodowe; W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa w pkt 2, uwzględnia się w kolejności: Polskie Normy; polskie aprobaty techniczne; polskie specyfikacje techniczne. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne wyżej opisywanym. c)Posiadać aktualne certyfikaty B i CE lub równoważne, d)Zastosowanie materiałów będących przedmiotem zamówienia, powinno spełniać następujące wymagania: a.Bezpieczeństwo konstrukcji b.Bezpieczeństwo pożarowe c.Bezpieczeństwo użytkowania d.Oszczędność energii elektrycznej i cieplnej e.Zapewnienie odpowiednich warunków zdrowotnych, higienicznych i ochrony środowiska, 4)Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być gatunku I, nieposiadający wad technicznych i mechanicznych, 5)Przedmiot zamówienia wyszczególniony w załączniku nr 2A, 2B, 2C do SIWZ musi posiadać na oryginalnych opakowaniach fabrycznych Instrukcję stosowania produktu w języku polskim, 5)Wykonawca zobowiązuje się, że oferowany przedmiot zamówienia objęty terminem ważności, posiada aktualną datę ważności w dniu dostawy. 6)Na przedmiot zamówienia obowiązuje gwarancja producenta, nie krótsza jednak niż 12 miesięcy od daty odbioru towaru przez Zamawiającego (potwierdzonego protokołem odbioru dostawy). 7)Niezależnie od udzielonej gwarancji Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, z tym, że okres rękojmi wydłużony zostaje na cały okres trwania gwarancji plus 30 dni. 8)Termin gwarancji i rękojmi biegnie od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru dostawy. 9)Karty gwarancyjne, kompletne i wypełnione przez Wykonawcę (data sprzedaży, podpis i pieczęć Wykonawcy), zostaną dostarczone do Zamawiającego najpóźniej w dniu dostawy każdej partii towaru. 10)W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego usuwania wad i usterek przedmiotu zamówienia w miejscu i terminie każdorazowo określonym przez Zamawiającego. 6.Przedmiot zamówienia, w ilościach określonych w zał. nr 2A, 2B, 2C do SIWZ, należy dostarczyć do: a)Grupa Zabezpieczenia Oleszno - ul. Główna 1, 78-513 Oleszno; b)Grupa Zabezpieczenia Złocieniec - ul. Czwartaków 4, 78-524 Złocieniec (Budowo); c)Grupa Zabezpieczenia Wałcz - ul. Kościuszki 24, 78-600 Wałcz; d)Grupa Zabezpieczenia Mirosławiec - Mirosławiec Górny, 78-651 Mirosławiec. 7.Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załączniku do SIWZ: 1)Nr 2A - formularz cenowy dla cz. 1 - materiały budowlane, 2)Nr 2B - formularz cenowy dla cz. 2 - materiały sanitarne, 3)Nr 2C - formularz cenowy dla cz. 3 - materiały elektryczne.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 31.68.00.00-6, 44.41.10.00-4, 14.62.20.00-7, 03.41.90.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 4 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 4 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 4 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 4 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 4 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.16wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie, ul. Główna 1, 78-513 OLESZNO, Budynek nr 42 - pomieszczenie nr 108.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2014 godzina 09:30, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 3378 DRAWSKO POMORSKIE, ul. Główna 1, 78-513 OLESZNO.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - materiały budowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów budowlanych do konserwacji bieżącej dla Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pomorskie. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załączniku do SIWZ: Nr 2A - formularz cenowy dla cz. 1 - materiały budowlane.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 14.62.20.00-7, 03.41.90.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - materiały sanitarne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów sanitarnych do konserwacji bieżącej dla Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pomorskie. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załączniku do SIWZ: Nr 2B - formularz cenowy dla cz. 2 - materiały sanitarne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 - materiały elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów elektrycznych do konserwacji bieżącej dla Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pomorskie. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załączniku do SIWZ:Nr 2C - formularz cenowy dla cz. 3 - materiały elektryczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.