To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-26
Ogłoszenie nr 100383 - 2017 z dnia 2017-06-26 r.
Chmielnik: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Chmielnik i jej jednostek organizacyjnych oraz Zakładu Usług Komunalnych w Chmielniku Sp. z o.o."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 68010-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 71808-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Chmielnik, Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik NIP 657-25-31-581 Regon 291009745 Naczelnik Wydziału Inwestycji i Projektów Strukturalnych Małgorzata Przeździk tel. 41 354 32 73,
Chmielnickie Centrum Kultury ul. Starobuska 10, 26-020 Chmielnik NIP: 655-13-16-452 Regon: 000287361Dyrektor Małgorzata Gładyszewska tel 41 354 23 97,
Zakład Usług Komunalnych w Chmielniku Sp. z o.o. Zrecze Duże 1a, 26-020 Chmielnik NIP: 657-243-89-01 Regon: 292456446 Prezes spółki - Jerzy Grusiecki tel 41 35 44 30,
Samodzielny Publczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chmielniku, ul. Kielecka 18, 26-020 Chmielnik; NIP 6572279727 Dyrektor - Grażyna Dulińska Francuz,tel.: 41354-29-44,
Szkoła Postawowa im. Stefana Zeromskiego, ul.Szkolna 7, 26-020 Chmielnik - NIP 6572531581 Dyrektor - Renata Nowak tel 41354-21-13 ,
Zespól Placówek Oświatowych w Piotrkowicach, ul. Tarnowskich 1, 26-020 Chmielnik, NIP 6572531581 Dyrektor - Jacek Sobaś 41354-90-12,
Samorzadowe Przedszkole w Chmielniku, ul. Sienkiewicza 8, 26-020 Chmielnik NIP 6572531581 Dyrektor - Iwona Misterkiewicz tel. 4134-22-66,
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Plac Kościelny 5, 26-020 Chmielnik NIP 6572531581 Dyrektor - Monika Skuza tel. 41354-43-83
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielnik, krajowy numer identyfikacyjny
29100974500000, ul.
Plac Kościuszki
7,
26020
Chmielnik, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
413 543 273, faks
413 543 273, e-mail
inwestycje@chmielnik.com
Adres strony internetowej (URL): www.chmielnik.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Gmina Chmielnik jako lider przeprowadza postępowanie w imieniu i na rzecz wszystkich jednostek. Każda z jednostek organizacyjnych Gminy zawrze z wybranym wykonawcą stosowną umowę na dostawę energii. Jednostki Zamawiające ponoszą odpowiedzialność za realizację umowy i jej rozliczenie finansowe, stosownie do zakresu podmiotowego i przedmiotowego właściwego dla danej jednostki.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Chmielnik i jej jednostek organizacyjnych oraz Zakładu Usług Komunalnych w Chmielniku Sp. z o.o."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia drogowego oraz oświetlenia lokali i obiektów. Gmina Chmielnik - Zamawiający w niniejszym postępowaniu działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz podmiotów wymienionych poniżej ( Odbiorców) - podstawa prawna art.16 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. j. t. Dz. U. z 2015 r. poz.2164 ze zm.: 1)Urząd Miasta i Gminy w Chmielniku, Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik 2)Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego z filiami Lubania, Suchowola, Śladków Mały, Zrecze Duże, ul. Szkolna 7, 26-020 Chmielnik 3)Gimnazjum im. Gen. Kazimierza Tańskiego w Chmielniku, ul. Szkolna 7, 26-020 Chmielnik ( wspólny licznik ze Szkołą Podstawową w Chmielniku) 4)Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku, Plac Kościelny 5, 26-020 Chmielnik 5)Samorządowe Przedszkole w Chmielniku wraz z Oddziałem zamiejscowym w Suchowoli, ul. Sienkiewicza 8, 26-020 Chmielnik 6)Zespół Placówek Oświatowych w Piotrkowicach, ul. Tarnowskich 1; 26-020 Chmielnik 7)Zakład Usług Komunalnych w Chmielniku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z/s w Zreczu Dużym 1A, 26-020 Chmielnik 8)Chmielnickie Centrum Kultury, ul. Starobuska 10, 26-020 Chmielnik 9)Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kielecka 18, 26-020 Chmielnik 2.Postępowanie prowadzone jest w częściach z następującym podziałem: Część 1 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego Część 2 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia budynków i obiektów 3.Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 220) i zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi i Polskimi Normami. 4.Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia opisane są w: a) ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 220), b) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r., Nr 93, poz.623 z późn. zm.), c) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1200 z późn. zm.). 5.Dostawa energii elektrycznej będzie się odbywała na podstawie umów Zamawiającego - Gminy Chmielnik oraz wybranego Wykonawcy określających zasady sprzedaży energii elektrycznej - Załącznik Nr 7 do SIWZ ( dotyczy energii na potrzeby oświetlenia drogowego) i Załącznik Nr 8 do SIWZ ( dotyczy energii na potrzeby oświetlenia lokali i obiektów) oraz odrębnych umów sprzedaży energii elektrycznej zawartych przez poszczególne jednostki - Płatników/Odbiorców wskazanych w Załączniku do umowy). 6.Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie 1 573,91 [MWh] w okresie od dnia 01.07.2017 r. do 30.06.2018 r. z zastrzeżeniem nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy. 7.Ewentualna zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen jednostkowych określonych w dokumentacji przetargowej. 8.Łączna ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 181 szt. w tym Część 1 - oświetlenie uliczne 88 punktów, Część 2 - obiekty - 93 punktów. 9.Moc umowna ogółem: 1 704,55 [ kW ] w tym - Część 1 - oświetlenie drogowe - 500,55 [ kW ] - Część oświetlenie lokali i obiektów - 1204,00 [ kW ] 10.Dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie 1 573,91 MWh odbywać się będzie dla potrzeb: - Część 1 -oświetlenia drogowego - szacowane zużycie w okresie obowiązywania umowy 946,77 [MWh], - część 2 - lokali i obiektów poszczególnych podmiotów - szacowane zużycie w okresie obowiązywania umowy 641,45 [MWh]. 11.Szczegółowe zestawienie szacowanego zużycia energii elektrycznej w poszczególnych taryfach zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ ( Część 1) oraz Załącznik nr 8 do SIWZ ( Część 2 ). 12.Zamawiający/odbiorcy posiadają tytuł prawny do wszystkich punktów poboru objętych postępowaniem. 13.Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Zamawiającymi ( odbiorcami/płatnikami) a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) PGE Dystrybucja S.A. Świadczenie usług dystrybucji nie jest przedmiotem niniejszego postępowania. Zamawiający ma zawarte umowy na świadczenie usług dystrybucyjnych na czas nieokreślony oraz zapewni ich utrzymanie w mocy przez cały okres trwania umowy. 14. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ i Załącznik nr 8 do SIWZ. 15. Energia elektryczna kupowana na podstawie umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne. 16.Zamawiający przekaże wszystkie niezbędne dane i dokumenty potrzebne do skutecznego przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy energii elektrycznej Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza. Zamawiający upełnomocni Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy. 17.Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
09310000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa energii na potrzeby oświetlenia ulicznego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT179411.02 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 219979.69 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa energii na potrzeby oświetlenia budynków i obiektów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT139130.51 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 166789.83 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CHMIELNIK
- "Poprawa dostępu do infrastruktury komunalnej mieszkańców terenów popegeerowskich na terenie Gminy Chmielnik - etap II"
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY CHMIELNIK WRAZ Z JEDNOSTKAMI PODLEGŁYMI
- "Dostosowanie pomieszczeń sanitarnych przeznaczonych dla podopiecznych Środowiskowego Domu Samopomocy w Chmielniku z siedziba w Zreczu Dużym do potrzeb osób niepełnosprawnych."
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.