Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-05
Gdynia: Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych tuszy, tonerów, folii do faksów, taśm barwiących, płyt CD i DVD oraz taśm magnetycznych
Numer ogłoszenia: 100338 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, faks 058 6201114.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalmiejski-gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych tuszy, tonerów, folii do faksów, taśm barwiących, płyt CD i DVD oraz taśm magnetycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych tuszy, tonerów, folii do faksów, taśm barwiących, płyt CD i DVD oraz taśm magnetycznych na potrzeby Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego.Zamawiający określił szacunkowo ilość asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia. Ilość asortymentu objęta niniejszym zamówieniem może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o 25 % (słownie: dwadzieścia pięć procent) w ramach poszczególnych grup asortymentowych, z zastrzeżeniem, iż kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia nie zostanie przekroczona - w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.Wykonawca zapewni dostawę do siedziby Zamawiającego, Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego, w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, na własny koszt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2, 30.23.44.00-5, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.19.23.20-0, 30.19.23.40-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają ww. warunki. Ocena spełniania powyższych warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą - wg wzoru na załączniku nr 2a do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają ww. warunki. Ocena spełniania powyższych warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą - wg wzoru na załączniku nr 2a do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełnia ww. warunek. Ocena spełniania powyższego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą - wg wzoru na załączniku nr 2a do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełnia ww. warunek. Ocena spełniania powyższego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą - wg wzoru na załączniku nr 2a do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają ww. warunki. Ocena spełniania powyższych warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą - wg wzoru na załączniku nr 2a do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę, mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia brutto wykonawcy, 2) częstotliwości dostaw, miejsca dostaw, 3) obniżenia cen asortymentu wskazanego w umowie, 4) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie, 2. Powyższe zmiany mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian, 2) w zakresie, o którym mowa w ust. 2 pkt. 3, w przypadku: a) zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży, b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP; 3) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego, 3. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, bud. gospodarczy pok. nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, bud. gospodarczy pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Płyty CD i DVD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Płyty CD-R 700MB - 40000 szt; 2 Płyty CD-R 700MB printable - 12000 szt; 3 Płyty DVD+R - 600 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Taśma magnetyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Taśma magnetyczna typu WORM 400/800 GB - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.47.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Tusze do drukarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Tusz do urządzenia HP Deskjet 690c (czarny) lub równoważny - 6 szt; 2 Tusz do urządzenia HP Deskjet 690c (kolor) lub równoważny - 6 szt; 3 Tusz do urządzenia HP Deskjet 840c/845c/920c (czarny) lub równoważny - 44 szt; 4 Tusz do urządzenia HP Deskjet 840c/845c (kolor) lub równoważny -10 szt; 5 Tusz do urządzenia HP PSC 1315 (czarny) lub równoważny - 28 szt; 6 Tusz do urządzenia HP PSC 1315 (kolor) lub równoważny - 16 szt; 7 Tusz do urządzenia HP Deskjet 920c (kolor) lub równoważny -15 szt; 8 Tusz do urządzenia Lexmark X5650 (czarny) lub równoważny -5 szt; 9 Tusz do urządzenia Lexmark X5650 (kolor) lub równoważny - 5 szt; 10 Tusz do urządzenia HP Deskjet 6940 (czarny) lub równoważny -6 szt; 11 Tusz do urządzenia HP Deskjet 6940 (kolor) lub równoważny -6 szt; 12 Tusz do urządzenia HP PSC 1410 (czarny) lub równoważny - 12 szt; 13 Tusz do urządzenia HP PSC 1410 (kolor) lub równoważny - 12 szt; 14 Tusz do urządzenia Lexmark X9575 (czarny) lub równoważny - 2 szt; 15 Tusz do urządzenia Lexmark X9575 (kolor) lub równoważny - 2 szt; 16 Tusz do urządzenia Canon PIXIMA mp150 (czarny) lub równoważny -12 szt; 17 Tusz do urządzenia Canon PIXIMA mp150 (kolor) lub równoważny - 12 szt; 18 Tusz do urządzenia HP Deskjet D42600 (czarny) lub równoważny -2 szt; 19 Tusz do urządzenia HP Deskjet D42600 (kolor) lub równoważny - 2 szt; 20 Tusz do urządzenia HP Deskjet 710c (czarny) lub równoważny -24 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Tonery i bębny do drukarek, kopiarek i faksów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Toner do urządzenia Xerox Workcentre 3220 lub równoważny - 18 szt; 2. Toner do urządzenia HP Laserjet 1010/1015/1018/1022n/3052 lub równoważny -162 szt; 3. Toner do urządzenia HP Laserjet P2055 lub równoważny -45 szt; 5. Toner do urządzenia HP Laserjet M1522n/M1120 lub równoważny -69 szt; 6. Toner do urządzenia Canon ir 1022A lub równoważny -5 szt; 7. Toner do urządzenia Brother 2920 (toner) lub równoważny -9 szt; 8. Bęben do urządzenia Brother 2920 (bęben) lub równoważny -2 szt; 9. Toner do urządzenia HP Laserjet 1320 lub równoważny - 9 szt; 10. Toner do urządzenia HP Laserjet 4250n lub równoważny - 5 szt; 11. Toner do urządzenia HP Laserjet 2550n (czarny) lub równoważny -4 szt; 12. Toner do urządzenia HP Laserjet 2550n (żółty) lub równoważny -4 szt; 13. Toner do urządzenia HP Laserjet 2550n (cyan) lub równoważny -4 szt; 14. Toner do urządzenia HP Laserjet 2550n (magenta) lub równoważny -4 szt; 15. Bęben do urządzenia HP Laserjet 2550n (bęben) lub równoważny - 3 szt; 16. Toner do urządzenia HP Laserjet P1005 lub równoważny - 99 szt; 17. Toner do urządzenia HP Laserjet 1100 lub równoważny - 23 szt; 18. Toner do urządzenia HP Laserjet 1000/3380/3300 lub równoważny -24 szt; 19. Toner do urządzenia HP Laserjet P1102w lub równoważny -27 szt; 20. Toner do urządzenia Ricoh Aficio 1022 lub równoważny -28 szt; 21. Toner do urządzenia Gestetner 3222 lub równoważny -32 szt; 22. Toner do urządzenia Samsung ML-2010 / ML-1610 / SCX - 4521f lub równoważny -34 szt; 23. Toner do urządzenia Samsung ML-1520 lub równoważny -18 szt; 24. Toner do urządzenia Konica-Minolta 4021 lub równoważny -10 szt; 25. Toner do urządzenia Canon LBP 3010 lub równoważny -15 szt; 26. Toner do urządzenia Canon LaserBase MF5630 lub równoważny -20 szt; 27. Toner do urządzenia HP Color Laserjet 3600dn (czarny) lub równoważny -3 szt; 28. Toner do urządzenia HP Color Laserjet 3600dn (cyan) lub równoważny -3 szt; 29. Toner do urządzenia HP Color Laserjet 3600dn (żółty) lub równoważny -3 szt; 30. Toner do urządzenia HP Color Laserjet 3600dn (magenta) lub równoważny -3 szt; 35. Toner do urządzenia HP Laserjet 6L lub równoważny -11 szt; 36. Toner do urządzenia Canon PC 860 lub równoważny -3 szt; 37. Toner do urządzenia Samsung ML-1640 lub równoważny - 20 szt; 38. Toner do urządzenia HP Laserjet CP1215/CP1515 (czarny) lub równoważny -8 szt; 39. Toner do urządzenia HP Laserjet CP1215/CP1515 (cyan) lub równoważny -8 szt; 40. Toner do urządzenia HP Laserjet CP1215/CP1515 (żółty) lub równoważny -8 szt; 41. Toner do urządzenia HP Laserjet CP1215/CP1515 (magenta) lub równoważny -8 szt; 42. Toner do urządzenia Canon NP-1020 lub równoważny -5 szt; 43. Toner do urządzenia Sharp AR-5240 lub równoważny -22 szt; 44. Toner do urządzenia HP Laserjet P1566 lub równoważny -12 szt; 45. Toner do urządzenia Samsung SCX-4200 lub równoważny -8 szt; 46. Toner do urządzenia OKI C3200 (czarny) lub równoważny - 6 szt; 47. Toner do urządzenia OKI C3200 (cyan) lub równoważny -5 szt; 50. Toner do urządzenia OKI C3200 (żółty) lub równoważny -5 szt; 51. Toner do urządzenia OKI C3200 (magenta) lub równoważny -5 szt; 52. Bęben do urządzenia Bęben do OKI C3200 (czarny) lub równoważny -1 szt; 53. Bęben do urządzenia Bęben do OKI C3200 (cyan) lub równoważny -1 szt; 57. Bęben do urządzenia Bęben do OKI C3200 (żółty) lub równoważny -1 szt; 58. Bęben do urządzenia Bęben do OKI C3200 (magenta) lub równoważny -1 szt; 59. Toner do urządzenia Samsung ML-1710 lub równoważny -6 szt; 60. Toner do urządzenia Konica-Minolta Magicolor 2550 (czarny) lub równoważny -18 szt; 61. Toner do urządzenia Konica-Minolta Magicolor 2550 (cyan) lub równoważny -18 szt; 62. Toner do urządzenia Konica-Minolta Magicolor 2550 (żółty) lub równoważny -18 szt; 65. Toner do urządzenia Konica-Minolta Magicolor 2550 (magenta) lub równoważny -18 szt; 68. Bęben do urządzenia Konica-Minolta Magicolor 2550 (bęben) lub równoważny -5 szt; 69. Toner do urządzenia Panasonic KX-FLB758 lub równoważny -10 szt; 70. Toner do urządzenia Brother HL-2035 lub równoważny - 5 szt; 71. Toner do urządzenia Sharp AR-5012 lub równoważny - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Taśmy i folie do drukarek i faksów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 folia do urządzenia Panasonic KX-FA55a lub równoważny - 24 szt; 2 folia do urządzenia Panasonic KX-FP363 lub równoważny -8 szt; 3 folia do urządzenia Philips Magic 3^2 lub równoważny -5 szt; 4 taśma do urządzenia OKI Microline 5520 lub równoważny -12 szt; 5 taśma do urządzenia OKI Microline 521 Elite lub równoważny -12 szt; 6 taśma do urządzenia Epson LX-300 lub równoważny -12 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.23.20-0, 30.19.23.40-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w obszarze Centrum Chorób Płuc i Pneumonologii Interwencyjnej z pododdziałem Rehabilitacji Pulmonologicznej w Szpitalu w Wejherowie
- "Przebudowa drogi leśnej pożarowej w Leśnictwie Kamień" - Etap II, Część II.
- Czyszczenie urządzeń sozotechn., sieci kan. i deszcz. wraz z wpustami ulicznymi oraz odbiorem, transportem i unieszkodliw. odpadów powst. w wyniku świadczenia tej usługi, dok. napraw i usuw. awarii
- Usługa wsparcia naukowego i logistycznego, nadzoru merytorycznego, wstępnej oceny jakości danych w badaniach występowania morświna populacji bałtyckiej.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru stałych odpadów komunalnych, odpadów przemysłowych innych niż niebezpieczne wraz z ich zagospodarowaniem
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DO DRUKOWANIA
- Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW DLA ŻW.
- Dostawę materiałów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.