eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Rypińskiego ( wraz z podległymi mu samorządowymi jednostkami organizacyjnymi, Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Rypinie, Powiatowym Inspektoratem Nadzoru Budowlanego oraz Samodzielnym Publicznym Za



Ogłoszenie z dnia 2007-06-12

Rypin: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Rypińskiego ( wraz z podległymi mu samorządowymi jednostkami organizacyjnymi, Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Rypinie, Powiatowym Inspektoratem Nadzoru Budowlanego oraz Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej w Rypinie ).
Numer ogłoszenia: 100289 - 2007 data zamieszczenia: 12.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rypiński, ul. Nowy Rynek 17, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2802432, fax 054 2802549.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.rypinski.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Rypińskiego ( wraz z podległymi mu samorządowymi jednostkami organizacyjnymi, Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Rypinie, Powiatowym Inspektoratem Nadzoru Budowlanego oraz Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej w Rypinie )..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - otwieranie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych oraz ich zamykanie - zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego ( obecnie otwarcie i prowadzenie 16 rachunków bieżących i 61 rachunków pomocniczych ); - realizację poleceń przelewu w formie elektronicznej i papierowej ( typu eliksir ); - przyjmowanie wpłat gotówkowych; - dokonywanie wypłat gotówkowych; - potwierdzanie wysokości salda na każdy dzień roboczy a w uzasadnionych przypadkach również na ostatni dzień miesiąca ( min. w przypadku rachunków wyodrębnionych dla środków PFRON ); - możliwość uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym Starostwa Powiatowego w Rypinie do wysokości określonej corocznie w stosownej uchwale Rady Powiatu w Rypinie ( w 2007 r. do kwoty 3 000 000,- zł ( słownie: trzy miliony zł)), możliwość ta nie dotyczy pozostałych samorządowych jednostek organizacyjnych, Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rypinie, Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego oraz SP ZOZ w Rypinie; - przyjmowanie środków pieniężnych na lokaty długoterminowe i krótkoterminowe; - automatyczne lokowanie wolnych środków pozostających na koniec dnia na lokacie typu overnight, o ile ich wysokość stanowić będzie kwotę co najmniej 30 000,- zł; - automatyczne lokowanie wolnych środków pozostających na koniec tygodnia na lokacie weekendowej; - zapewnienie możliwości korzystania z usług bankowości elektronicznej w pełnym zakresie; w przypadku usługi home banking - zapewnienie i bieżąca aktualizacja programu komputerowego umożliwiającego korzystanie z usługi typu home banking w pełnym zakresie w Starostwie Powiatowym na co najmniej trzech stanowiskach komputerowych, w pozostałych jednostkach objętych zamówieniem na co najmniej 1 stanowisku; - przeszkolenie pracowników w zakresie korzystania z usług bankowości elektronicznej; - sporządzanie historii rachunku; - wydawanie blankietów czekowych;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe Oryginalny kod CPV: 66.12.00.00 - Usługi depozytowe3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia. 4) zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z opisem zawartym w punkcie I niniejszej SIWZ oraz nie będą pobierać: - innych, niż określone w punkcie 1 A i B formularza ofertowego, prowizji ani opłat z tytułu prowadzenia rachunków; - prowizji ani opłat za realizację polecenia przelewu, wydanego przez Zamawiającego lub jednostki objęte zamówieniem na rachunek prowadzony przez Wykonawcę; - prowizji od kwoty przelewu, w związku z poleceniem wydanym przez Zamawiającego lub jednostki objęte zamówieniem; - prowizji ani opłat za wypłatę gotówkową z rachunku Zamawiającego na rzecz Zamawiającego i analogicznie w przypadku jednostek objętych zamówieniem; - innych, niż określone w punkcie 1 A i B formularza ofertowego, prowizji ani opłat z tytułu potwierdzenia wysokości salda na rachunku bieżącym; - prowizji ani opłat od wykorzystanego kredytu oraz od niewykorzystanej części linii kredytowej w ramach przyznanego limitu kredytu w rachunku bieżącym; - innych niż określone w punkcie 1 A i B formularza ofertowego, opłat z tytułu świadczenia usług bankowości elektronicznej; - z tytułu wykonywania przez Wykonawcę innych czynności, niż wymienione w niniejszej SIWZ i załącznikach do niej Wykonawca może pobierać opłaty zgodne z obowiązującą w Banku Wykonawcy \Tabelą prowizji i opłat\ lub odpowiadającym jej dokumencie; 5) zapewnią Zamawiającemu oraz jednostkom objętym zamówieniem pełną obsługę bankową w zakresie nie mniejszym niż opisany w punkcie I niniejszej SIWZ na terenie miasta Rypina, w dni robocze, w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Rypinie. 6) Wysokości prowizji i opłat zadeklarowane przez Wykonawcę nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w formularzu ofertowym oraz dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności przez bank lub inny równoważny dokument, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) oświadczenie, że Wykonawca zapewni Zamawiającemu oraz jednostkom objętym zamówieniem pełną obsługę bankową w zakresie nie mniejszym niż opisany w punkcie I niniejszej SIWZ, na terenie miasta Rypina, w dni robocze, w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Rypinie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 45
  • 2. Oprocentowanie rachunku bieżącego - 5
  • 3. Oprocentowanie lokat overnight - 20
  • 4. Oprocentowanie lokat weekendowych - 20
  • 5. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.rypinski.lo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Rypinie Nowy Rynek 17 87-500 Rypin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Rypinie, ul. Nowy Rynek 17, pokój nr 17..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.