eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › REMONT CHODNIKÓW I MIEJSC POSTOJOWYCH ORAZ WYKONANIE NAKŁADEK BITUMICZNYCH WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI NA ULICACH GMINNYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO W 2017 ROKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-23

Ogłoszenie nr 100288 - 2017 z dnia 2017-06-23 r.

Pabianice: REMONT CHODNIKÓW I MIEJSC POSTOJOWYCH ORAZ WYKONANIE NAKŁADEK BITUMICZNYCH WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI NA ULICACH GMINNYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO W 2017 ROKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 502407-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, krajowy numer identyfikacyjny 365914881, ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 42 215-97-72, 42 215-95-37, faks 42 215-95-22, e-mail sekretariat@zdizm.pabianice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdm.pabianice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT CHODNIKÓW I MIEJSC POSTOJOWYCH ORAZ WYKONANIE NAKŁADEK BITUMICZNYCH WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI NA ULICACH GMINNYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO W 2017 ROKU

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

7/ZDM/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem chodników, miejsc postojowych oraz nawierzchni drogowych - wykonaniem nawierzchni bitumicznych wraz z robotami towarzyszącymi na ulicach gminnych będących w zarządzie Zamawiającego według poniższego wykazu: 1.1 Część I - chodniki i miejsca postojowe I: a) ulica DOLNA (20 Stycznia - posesja 36A - strona północna) o powierzchni ok. 1.629 m2, b) ulica DOLNA (na wysokości bloku 284 - strona południowa) o powierzchni ok. 405 m2, c) ulica NIECAŁA (strona zachodnia) o powierzchni ok. 1.254 m2, d) ulica WAJSÓWNY 8 (strona północna) o powierzchni ok. 387 m2, e) ulica MONIUSZKI (łopatka - strona południowa) o powierzchni ok. 582 m2. 1.2. Część II - nakładki bitumiczne: a) ulica SMUGOWA (Wajsówny - Popławska) - o powierzchni ok. 504 m2, b) ulica BRACKA (Nawrockiego - 20 Stycznia) - o powierzchni ok. 3.273 m2, c) ulica SMUGOWA (20 Stycznia - Waltera Janke) - o powierzchni ok. 3.100m2. 1.3. Część III - chodniki i miejsca postojowe II: a) ulica CHŁODNA (strona południowa) o powierzchni ok. 870 m2, b) ulica PROSNAKA (Ossowskiego - Dolna - strona wschodnia) o powierzchni ok. 167 m2, c) ulica DĄBROWSKIEGO (Kochanowskiego - Tkacka - strona północna) o powierzchni ok. 615 m2, d) ulica TKACKA (Łaska - Dąbrowskiego - strona wschodnia) o powierzchni ok. 712 m2, e) ulica PRÓŻNA (strona wschodnia) o powierzchni ok. 480 m2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według powyższego podziału. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I a) ulica DOLNA (20 Stycznia - posesja 36A), strona północna - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 35 cm i 20 cm z wywozem urobku, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15), - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm na wjazdach, - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm na wjazdach, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej (Stabilizacja 5 Mpa), - regulacja pionowa dla urządzeń podziemnych, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. b) ulica DOLNA (na wysokości bloku 284), strona południowa - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 35 cm z wywozem urobku, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15), - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej (Stabilizacja 5 Mpa), - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. c) ulica NIECAŁA, strona zachodnia - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 35 cm i 15 cm z wywozem urobku, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15), - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej (Stabilizacja 5 Mpa), - regulacja pionowa dla urządzeń podziemnych, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. d) ulica WAJSÓWNY 8, strona północna - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 50 cm z wywozem urobku, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15), - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej (Stabilizacja 5 Mpa), - regulacja pionowa dla urządzeń podziemnych, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. e) ulica MONIUSZKI (łopatka) - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 35 cm z wywozem urobku, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15), - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 20 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (Stabilizacja 5 Mpa), - regulacja pionowa dla urządzeń podziemnych, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. CZĘŚĆ II a) ulica SMUGOWA (Wajsówny - Popławska) - likwidacja odcinka z płyt drogowych - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm z wywozem urobku, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15), - wykonanie warstwy podbudowy betonowej gr. 10 cm (Stabilizacja 2,5 Mpa), - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 20 cm, - skropienie podbudowy asfaltem, - wykonanie podbudowy z mieszanek mineralno bitumicznych gr. 7 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 5 cm - regulacja pionowa dla urządzeń podziemnych, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. b) ulica BRACKA (Nawrockiego - 20 Stycznia) - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15), - koryta wykonywane mechanicznie gł. 35 cm i 15 cm z wywozem urobku, - ustawienie obrzeża 8x30x100 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (Stabilizacja 5 Mpa), - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno bitumiczną, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych gr. 5 cm - regulacja pionowa dla urządzeń podziemnych, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. c) ulica SMUGOWA (20 Stycznia - Waltera Janke) - frezowanie nawierzchni wraz z wywozem, - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni, - wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanek mineralno - asfaltowych, - skropienie nawierzchni asfaltem, - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - asfaltowych, - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. CZĘŚĆ III a) ulica CHŁODNA, strona południowa - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 35 cm i 15 cm z wywozem urobku, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15), - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm na wjazdach, - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm na wjazdach, - ustawienie obrzeża 8x30x100 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (Stabilizacja 5 Mpa), - regulacja pionowa dla urządzeń podziemnych, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. b) ulica DĄBROWSKIEGO (Kochanowskiego - Tkacka), strona północna - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 35 cm i 15 cm z wywozem urobku, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15), - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (Stabilizacja 5 Mpa), - regulacja pionowa dla urządzeń podziemnych, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. c) ulica TKACKA (Łaska - Dąbrowskiego), strona wschodnia - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 35 cm i 15 cm z wywozem urobku, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15), - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (Stabilizacja 5 Mpa), - regulacja pionowa dla urządzeń podziemnych, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. d) ulica PROSNAKA (Ossowskiego - Dolna), strona wschodnia - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15), - koryta wykonywane mechanicznie gł 35 cm i 15 cm z wywozem urobku, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm, - ustawienie obrzeża 8x30x100 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (Stabilizacja 5 Mpa), - regulacja pionowa dla urządzeń podziemnych, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. e) ulica PRÓŻNA, strona wschodnia - roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu, - koryta wykonywane mechanicznie gł 25 cm z wywozem urobku, - ustawienie obrzeża 8x30x100 cm, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (Stabilizacja 5 Mpa). 3. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, na którą składają się: a) Materiały zgłoszeniowe niezbędne do realizacji robót budowlanych, a wynikające z przepisów ustawy Prawo Budowlane - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) Kosztorysy nakładcze (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przy czym należy zaznaczyć iż załączone przedmiary stanowią jedynie element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w nich ilości nie mają charakteru wiążącego, wymagany zakres robót został zdefiniowany w projektach. Zgodnie z warunkami wzoru umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacjami technicznymi. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: miasto Pabianice. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji na części mechaniczne zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 6. Termin realizacji zamówienia: a) Część I - do 90 dni od daty przekazania placu budowy, b) Część II - do 60 dni od daty przekazania placu budowy, c) Część III - do 80 dni od daty przekazania placu budowy. Ostateczny termin końcowy realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. Zamawiający wymaga aby Wykonawca po podpisaniu umowy przedstawił harmonogram terminowy wykonywania robót. 7. Uwagi realizacyjne: a) Zamawiający informuje, że przedstawiony przedmiar jest dokumentem pomocniczym. Umowa zostanie zawarta za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a kwota wynagrodzenia ryczałtowego stanowić będzie wartość zobowiązania. b) Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w terenie, c) Po wykonanym remoncie nakładki bitumiczne mają spełniać standard drogi jak dla KR 1-2, d) Wykonawca będzie zwolniony z ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego w trakcie realizacji zamówienia w okresie narzuconym przez Zamawiającego, w przypadku niedotrzymania określonego przez Zamawiającego czasookresu realizacji, oprócz naliczenia kar umownych, Wykonawca będzie ponosił opłaty za zajęcie pasa drogowego według obowiązujących stawek, e) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzgodnienia i wdrożenia na swój koszt projektów tymczasowej organizacji ruchu oraz po zakończeniu prac do przywrócenia stanu pierwotnego, f) Od daty protokolarnego przekazania terenu robót do chwili protokolarnego odbioru robót Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich oraz Zamawiającego za wszelkie szkody powstałe na tym terenie i w przedmiocie umowy. g) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia punktów osnowy geodezyjnej znajdujących się w miejscach prowadzonych robót Wykonawca odtworzy te punkty na własny koszt. h) Uzyskany w toku prowadzonych prac materiał w postaci płyt chodnikowych, krawężnika, obrzeży trawnikowych, destruktu Zamawiający zagospodarowuje we własnym zakresie jako utwardzenie innych dróg gminnych, do Wykonawcy należy tylko jego transport we wskazane przez Zamawiającego miejsce. i) Zamawiający dokona wprowadzenia na plac budowy protokołem przekazania w terminie 5 dni od momentu podpisania umowy a Wykonawca jest zobowiązany przejąć teren budowy w tym terminie. 8. Warunki finansowe rozliczeń: a). Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych) z zastrzeżeniem, iż będzie to rozumiane jako fakturowanie etapowe dla poszczególnych ulic, podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy; Obowiązkiem Wykonawcy jest udokumentowanie w sposób określony obowiązującymi przepisami prawa prawidłowe pod względem jakościowym i rzeczowym wykonanie robót. Do odbioru końcowego należy załączyć: obmiar wykonywanych robót potwierdzony przez kierownika budowy, inspektora nadzoru, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty na wbudowane materiały, protokoły prób i regulacji oraz inne dokumenty niezbędne do oceny prawidłowości wykonanych robót. b). przebieg czynności odbiorowych: - Zakończenie wykonania robót Wykonawca zgłasza na piśmie Zamawiającemu. - Odbiór dokonywany będzie w oparciu o SIWZ, obowiązujące przepisy prawa budowlanego i Polskie Normy Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru końcowego wykonanych robót w ciągu 7 dni od dnia ich zakończenia i zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do obioru końcowego. Zamawiający dokonuje odbioru z udziałem Wykonawcy i po powiadomieniu właściwych organów. Wykonawca dostarczy dokumenty i zezwolenia niezbędne do odbioru robót i użytkowania obiektów. Obowiązkiem Wykonawcy jest udokumentowanie w sposób określony obowiązującymi przepisami prawa prawidłowe pod względem jakościowym i rzeczowym wykonanie robót. Do odbioru końcowego należy załączyć: obmiar wykonywanych robót potwierdzony przez kierownika budowy, inspektora nadzoru, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty na wbudowane materiały, protokoły prób i regulacji oraz inne dokumenty niezbędne do oceny prawidłowości wykonanych robót. c). każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie min. 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku), ostateczny termin płatności zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy - Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu płatności zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. d). podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e). sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę na etapie ofertowania. 9. Kody CPV: - 45.23.32.22 - 1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania - 45.23.31.42-6 - Wymiana nawierzchni drogowej. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45233222-1
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: chodniki i miejsca postojowe I
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT716780.58
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Remontowo - Drogowy Barbara Wiśniewska, , ul. Piotrkowska 276 bud. A, 92-546, Łódź, kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 616.125,52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 616.125,52
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 616.125,52
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: nakładki bitumiczne
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT735629.57
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
WŁODAN Andrzej Włodarczyk Spółka Jawna, , Porszewice 31, 95-200, Pabianice, kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 633.700,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 633.700,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 638.124,38
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: chodniki i miejsca postojowe II
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT481931.76
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Remontowo - Drogowy Barbara Wiśniewska, , ul. Piotrkowska 276 bud. A, 92-546 , Łódź, kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 419.770,91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 419.770,91
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 419.770,91
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.