eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › DOSTAWA BEZPRZEWODOWYCH TRENAŻERÓW LASEROWYCH



Ogłoszenie z dnia 2016-04-22

Świdwin: DOSTAWA BEZPRZEWODOWYCH TRENAŻERÓW LASEROWYCH
Numer ogłoszenia: 100282 - 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie , ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 533 509, faks 261 533 509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blot.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA BEZPRZEWODOWYCH TRENAŻERÓW LASEROWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem oraz dopuszczeniem do użytku 4 (czterech) fabrycznie nowych, bezprzewodowych trenażerów laserowych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem oraz dopuszczeniem do użytku 4 (czterech) fabrycznie nowych, bezprzewodowych trenażerów laserowych, spełniających wymagania techniczno-użytkowe szczegółowo opisane w załączniku nr 7 do SIWZ oraz warunki techniczne, gwarancję i serwis dotyczące dostarczonych notebooków opisane w załączniku nr 6 do SIWZ Zakres zamówienia obejmuje: a) Dostawę fabrycznie nowych, jednolitych rodzajowo i pochodzących z bieżącej produkcji, urządzeń w zestawach, w opakowaniach handlowych przystosowanych do transportu masowego. Miejsce dostawy - siedziba Zamawiającego. b) Montaż urządzeń w miejscach i terminach wskazanych przez Zamawiającego (Użytkowników ustali Oddział Bazy Szkoleniowej Inspektoratu Szkolenia Dowództwa Generalnego Rodzajów Sił Zbrojnych w momencie zakończenia procedur wyłaniających ostatecznego Wykonawcę zamówienia). c) Przeszkolenie użytkowników urządzeń (w miejscach wskazanych w lit. b) w zakresie warunków eksploatacji urządzenia i likwidacji podstawowych jego niesprawności oraz z czynnościami obsługowymi przewidzianymi w procesie użytkowania. Informacje o warunkach gwarancji: a) Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na notebooka, 12 miesięcznej gwarancji na baterie oraz 24 miesięcznej gwarancji na trenażer laserowy. b) Termin gwarancji liczony będzie od dnia odbioru technicznego dokonanego przez przedstawiciela Zamawiającego, potwierdzonego podpisaniem protokołu przyjęcia, zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron. c) Okres gwarancji przedłuża się każdorazowo o czas niezbędny na naprawę liczony od dnia zgłoszenia uszkodzenia do dnia przekazania sprawnego urządzenia użytkownikowi. d) Pozostałe warunki gwarancji i serwisu zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - warunki techniczne oraz gwarancja i serwis dotyczące dostarczonych notebooków. Informację o wymaganiach dotyczących dokumentacji urządzeń: Każde urządzenie powinno być wyposażone w indywidualną (zszytą, w oprawie) książkę techniczną w języku polskim zawierającą: a) Dowód urządzenia, a w nim, co najmniej: miejsce na wpisy potwierdzające datę i personalia osoby oddającej sprzęt do pierwszego użytku, wykonującej przegląd okresowy, naprawy bieżące i główne oraz osoby odpowiedzialnej za użytkowanie i stan techniczny sprzętu. b) Opis techniczny oraz niezbędne zdjęcie/zdjęcia (lub rysunki, schematy) urządzania umożliwiający identyfikację oraz wyodrębnienie części składowych lub zasadniczych elementów w formie tabelarycznej uzgodnionej z Zamawiającym. c) Instrukcja obsługi obejmująca, co najmniej: zasady użytkowania, sposoby wykonywania ćwiczeń z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa oraz poprawnych form ćwiczeń zapobiegających trwałym uszczerbkom na zdrowiu oraz zasady przechowywania i konserwacji codziennej, miesięcznej, okresowej. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej w stosunku do parametrów określonych w załączniku nr 7 do SIWZ. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego ciężar dowodu spoczywa na Wykonawcy (podstaw prawna: art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, wykonawca ma obowiązek wypełnienia załącznika nr 8 do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają dokumenty pn. Projekt umowy stanowiąc zał. nr 5 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.74.00.00 - Symulatory walki 30.21.32.00 - Komputer tablet .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 170.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 4 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek spełniają wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali należycie, co najmniej jedną główna dostawę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. Za główną dostawę zamawiający uzna dostawę, co najmniej jednego bezprzewodowego trenażera laserowego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 4 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 4 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 4 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - dostawa do siedziby zamawiajacego - 10
  • 3 - Termin wykonania zamówienia - dostawa, montaż i przeszkolenie personelu w docelowym miejscu eksploatacji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) siła wyższa (rozumiana jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ - odstąpienie od umowy bez naliczania kar umownych, przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy; b) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub zmianę przepisów (np. wycofanie z obrotu urządzeń będących przedmiotem zamówienia). Zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Nowe urządzenie musi posiadać parametry nie gorsze niż określone pierwotnie w SIWZ. c) rezygnacja przez zamawiającego z części przedmiotu umowy - zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy; d) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 kodeksu cywilnego, e) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ - przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy, odstąpienie od realizacji umowy bez naliczania kar umownych; f) w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa - zmiana wynagrodzenia wykonawcy (brutto).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21blot.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego, Sekcja zamówień publicznych, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2016 godzina 11:00, miejsce: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego, kancelaria Jawna, ul.Połczyńska 32, 78-301 Świdwin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.