eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobre › Przebudowa trzech odcinków dróg gminnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-06

Dobre: Przebudowa trzech odcinków dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 100277 - 2015; data zamieszczenia: 06.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79847 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2850125, faks 054 2850660.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa trzech odcinków dróg gminnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa trzech odcinków dróg gminnych W zakres zamówienia wchodzi; Zadanie nr 1 Przebudowa drogi gminnej nr 180108C Smarglin - Dęby od km 0+000 do km 0+450 - roboty pomiarowe - 450 m - profilowanie i zagęszczenie podłoża - 2150 m2 - skropienie emulsją asfaltową - 2070 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej gr 4 cm - 2070 m2 - wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją i grysami - 2070 m2 - uzupełnienie poboczy gruntem - 500 m2 - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej Zadanie nr 2 Przebudowa drogi gminnej nr 180146C - ul. 22 Lipca w m. Dobre od km 0+000 do km 0+309. - roboty pomiarowe - 0,309 km - rozbiórka istniejącego chodnika i zjazdów - 342 m2 - wykonanie nowego chodnika - 380 m2 - wykonanie frezowania nawierzchni - 1915 m2 - wykonanie warstwy wiążącej - 100 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej - 1915 m2 - regulacja pionowa kratek ściekowych, studzienek i zaworów - 35 szt - roboty wykończeniowe - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej Zadanie nr 3. Przebudowa drogi gminnej nr 180111C Koszczały - Smarglin od km 0+047 do km 0+167 - roboty pomiarowe - 0,120 km - profilowanie i zagęszczenie podłoża - 420 m2 - skropienie emulsją asfaltową - 420 m2 - wykonanie nawierzchni ścieralnej gr. 4 cm - 420 m2 - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej Okres udzielonej gwarancji - min. 60 miesięcy Opis przedmiotu zamówienia tworzą dokumenty, które dla celów interpretacji będą miały pierwszeństwo zgodnie z następującą kolejnością: 1) Umowa 2) Odpowiedzi i informacje udzielone podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 38 PZP 3) Projekt budowlany 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 5) Przedmiar 6) Oferta Wykonawcy Zgodnie z art. 29 ust. 3 pzp Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów równoważnych do opisanych w SIWZ, w zakresie, w jakim SIWZ wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem zasad i przy spełnieniu wymogów opisanych w SIWZ. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm (tj. norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia), zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. W przypadku zaoferowania równoważności, Wykonawca jest zobowiązany wykazać w przygotowanym w tym celu formularzu Opis równoważności, że oferowane przez niego materiały lub normy spełniają parametry techniczne i funkcjonalne na co najmniej takim samym poziomie (nie gorszym), co opisane przez Zamawiającego w SIWZ. Opis równoważności oprócz nazwy i producenta oferowanego materiału powinien zawierać opis materiałów sporządzony przez Wykonawcę lub wykorzystać karty katalogowe (załączone jako integralna część formularza Opis równoważności) oferowanych materiałów. W przypadku powoływania się na normy równoważne, Wykonawca powinien podać ich nazwę oraz wykazać w ww. formularzu opis równoważności, że oferowane przez niego normy spełniają parametry techniczne i funkcjonalne na co najmniej takim samym poziomie (nie gorszym), co opisywane przez Zamawiającego w SIWZ. Opis równoważności winien zatem zawierać informacje, które pozwolą Zamawiającemu na dokonanie porównania parametrów materiałów norm z parametrami materiałów norm opisanych w SIWZ. Instalacje, w których Wykonawca zastosuje materiały normy równoważne winny osiągać co najmniej te same parametry funkcjonalne i eksploatacyjne, co opisane w SIWZ; zastosowane przez Wykonawcę materiały normy nie mogą spowodować zmiany technologii wykonania danego elementu zamawianych robót budowlanych. Przez zmianę technologii rozumie się takie zmiany, które wymagają zmian w projekcie budowlanym i/lub w projektach wykonawczych. Opis równoważności stanowi treść oferty Wykonawcy. Opis równoważności winien zostać podpisany przez Wykonawcę. UWAGA! Wszędzie tam, gdzie w SIWZ pojawiają się określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, należy uznać, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne. Niniejsze dotyczy także wskazania norm (tj. norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Włocławski Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., Nowa Wieś, ul. Jana Pawła II Nr 7, 87-853 Kruszyn, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 282564,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 257967,14

  • Oferta z najniższą ceną: 231663,44 / Oferta z najwyższą ceną: 257967,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.