Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-09
Kraków: Dostawa sprzętu sportowego
Numer ogłoszenia: 100240 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie , ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu sportowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego, tj. piłek do siatkówki, koszykówki i piłki nożnej wraz z siatkami do noszenia piłek, do jednego miejsca na terenie Krakowa wskazanego przez Zamawiającego. Zamówienie składa się z czterech części: Część 1 obejmuje dostawę 100 szt. napompowanych, fabrycznie nowych piłek do gry w piłkę siatkową, posiadających certyfikat FIVB, wykonanych ze skóry syntetycznej, o rozmiarze 5. Część 2 obejmuje dostawę 100 szt. napompowanych, fabrycznie nowych, piłek do gry w koszykówkę, posiadających certyfikat FIBA, wykonanych ze skóry syntetycznej (kompozytowej), o rozmiarze 7. Część 3 obejmuje dostawę 100 szt. napompowanych, fabrycznie nowych, piłek do gry w piłkę nożną, posiadających certyfikat FIFA, wykonanych ze skóry syntetycznej, przeznaczonych do gry na nawierzchniach trawiastych, o rozmiarze 5. Część 4 obejmuje dostawę 100 szt. fabrycznie nowych siatek do noszenia piłek na 10 sztuk (siatka powinna być pleciona i wykonana ze sznurka polipropylenowego).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 37.45.17.00-1, 37.45.22.00-3, 37.45.29.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez Zamawiającego (zał. nr 4 do siwz) oraz dokument potwierdzający spełnianie tych wymagań, tj. certyfikat FIFA, FIBA, FIVB lub zaświadczenie producenta piłki o posiadanym przez konkretny model piłki, proponowany przez wykonawcę w ofercie, certyfikacie FIFA, FIBA, FIVB - odpowiednio do części 1, 2, 3 zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Departament Edukacji i Sportu, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Departament Edukacji i Sportu, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków, pok.402.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 100 szt. napompowanych, fabrycznie nowych piłek do gry w piłkę siatkową, posiadających certyfikat FIVB, wykonanych ze skóry syntetycznej, o rozmiarze 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 obejmuje dostawę 100 szt. napompowanych, fabrycznie nowych piłek do gry w piłkę siatkową, posiadających certyfikat FIVB, wykonanych ze skóry syntetycznej, o rozmiarze 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 37.45.17.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 100 szt. napompowanych, fabrycznie nowych, piłek do gry w koszykówkę, posiadających certyfikat FIBA, wykonanych ze skóry syntetycznej (kompozytowej), o rozmiarze 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 obejmuje dostawę 100 szt. napompowanych, fabrycznie nowych, piłek do gry w koszykówkę, posiadających certyfikat FIBA, wykonanych ze skóry syntetycznej (kompozytowej), o rozmiarze 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.40.00.00-2, 37.45.22.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 100 szt. napompowanych, fabrycznie nowych, piłek do gry w piłkę nożną, posiadających certyfikat FIFA, wykonanych ze skóry syntetycznej, przeznaczonych do gry na nawierzchniach trawiastych, o rozmiarze 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 obejmuje dostawę 100 szt. napompowanych, fabrycznie nowych, piłek do gry w piłkę nożną, posiadających certyfikat FIFA, wykonanych ze skóry syntetycznej, przeznaczonych do gry na nawierzchniach trawiastych, o rozmiarze 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 37.45.29.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa 100 szt. fabrycznie nowych siatek do noszenia piłek na 10 sztuk (siatka powinna być pleciona i wykonana ze sznurka polipropylenowego).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 obejmuje dostawę 100 szt. fabrycznie nowych siatek do noszenia piłek na 10 sztuk (siatka powinna być pleciona i wykonana ze sznurka polipropylenowego).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa wyrobów piekarskich dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych I
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Usługa sekwencjonowania transkryptomu ludzkiego (mRNA) w 156 próbkach całkowitego RNA, metodą NGS wraz z analizą danych i wsparciem bioinformatycznym, w ramach programu "IDUB" dla UJ CM w Krakowie.
- Roboty budowlane i nasadzeń zieleni, w ramach doposażenia ogródka jordanowskiego przy ul. Ćwiklińskiej, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych, w tym przypraw i mrożonek dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie integracyjnych, ogólnodostępnych placów zabaw przy ul. Bartkówka w Dynowie
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko ORLIK-2012 przy ul. Granicznej 56-58 w Kaliszu dofinansowana ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko ORLIK-2012 przy Zespole Szkół Techniczno - Elektronicznych w Kaliszu dofinansowana ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej
- Dostawa wyposażenia sportowego obiektów MCS Wrocław.
- Budowa boiska sportowego w miejscowości Dunaj
- Dostawa sprzętu hokejowego na potrzeby działalności sekcji hokeja na lodzie GKS GieKSa Katowice S.A. wraz z transportem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.