eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Termomodernizacja budynku I/ZUS przy ul. Ogrodowej 5 w Siemiatyczach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-06

Białystok: Termomodernizacja budynku I/ZUS przy ul. Ogrodowej 5 w Siemiatyczach
Numer ogłoszenia: 100237 - 2015; data zamieszczenia: 06.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113480 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku, ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085/7486464, faks 085 748 64 66.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku I/ZUS przy ul. Ogrodowej 5 w Siemiatyczach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku I/ZUS w Siemiatyczach przy ul. Ogrodowej 5. 2 Stan istniejący: 1) Budynek Inspektoratu ZUS w położony jest w Siemiatyczach ul. Ogrodowa 5; 2) Budynek Inspektoratu ZUS w Siemiatyczach został oddany do użytku w 1994 r.; 3) Powierzchnia netto budynku wynosi 935,5 m2, powierzchnia zabudowy 335,0 m2, kubatura 3 910,0 m3; 4) Budynek ma trzy kondygnacje, jest podpiwniczony. 3. Zakres robót do wykonania: 1) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 12cm z tynkiem wykonanym metodą BSO (lekką- mokrą) oraz miejscami z okładziną z płytki klinkierowej; 2) ocieplenie stropodachów wentylowanych metodą nadmuchową oraz wymiana pokrycia z papy; 3) wymiana stolarki okiennej na nową z PCV z higronawiewnikami; 4) wymiana pokrycia istniejącego zadaszenia wejścia głównego (zmiana spadku); 5) wymiana świetlika nad boczną klatką schodową; 6) wymiana drzwi zewnętrznych wejścia głównego na nowe o profilu aluminiowym, otwierane automatycznie, podłączone do Systemu Alarmu Pożaru; 7) wymiana obróbek blacharskich i podokienników zewnętrznych; 8) demontaż i montaż wszystkich instalacji występujących na ścianach zewnętrznych; 9) naprawa i przełożenie opaski z płyt chodnikowych i kostki betonowej wokół budynku; 10) wykonanie zabezpieczenia otworów wentylacyjnych w ścianie poddasza; 11) przebudowa zejścia do piwnicy (fragment ściany) i budowa zadaszenia zejścia; 12) likwidacja zjazdu do garażu wraz z demontażem bramy garażowej i zamurowaniem otworu oraz likwidacja odwodnienia liniowego przy bramie garażowej i zamknięcie wyjścia kanalizacji deszczowej; 13) rozbiórka studzienek betonowych pod oknami piwnicy; 14) podmurowanie otworów okiennych w piwnicy o 30 cm; 15) demontaż krat w oknach piwnic i zamontowanie nowych wg rysunku detalu; 16) wykonanie i montaż nowego logo przy wejściu głównym (kaseton podświetlany); 17) prace w zakresie zagospodarowania terenu (zabezpieczenie krzewów przy budynku, ułożenie nawierzchni utwardzonych z kostki, uzupełnienie trawników, uzupełnienie fragmentu chodnika na działce nr 1191/4 i 5176/25); 18) malowanie Sali Obsługi Klientów farbą lateksową RAL 6019; 19) demontaż istniejącej pochylni dla osób niepełnosprawnych; 20) montaż platformy pionowej samonośnej dla osób niepełnosprawnych; 21) wymiana balustrad przy schodach zewnętrznych na nowe ze stali nierdzewnej; 22) wymiana blachy trapezowej tworzącej detal architektoniczny wokół attyki budynku. 4. Szegółowy opis przedmiotu zamowienia zawarty jest w dokumentacji technicznej rozumianej jako: projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz wzór umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 54.44.30.00 - 54.44.30.00 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SATO Sp. z o.o., ul. Zielna 31 W, 15-339 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 498617,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 437768,12

  • Oferta z najniższą ceną: 437768,12 / Oferta z najwyższą ceną: 777671,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.