eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla potrzeb żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Tomaszowie Maz.ul.Jana Pawła II 37 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach nr 2 , 3, 4 do SIWZ - nr sprawy:GZ.2311-1/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-30

Tomaszów Mazowiecki: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla potrzeb żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Tomaszowie Maz.ul.Jana Pawła II 37 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach nr 2 , 3, 4 do SIWZ - nr sprawy:GZ.2311-1/2012
Numer ogłoszenia: 100212 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Nr 2 , ul. Jana Pawła II 37, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 0-44 724-32-47, faks 0-44 724-32-47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps2.vernet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla potrzeb żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Tomaszowie Maz.ul.Jana Pawła II 37 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach nr 2 , 3, 4 do SIWZ - nr sprawy:GZ.2311-1/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla potrzeb żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Tomaszowie Maz.ul.Jana Pawła II 37 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach nr 2, 3 ,4 do SIWZ.Zamówienie poniżej progów unijnych ,a powyżej 14000euro .Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej .Zamawiający nie będzie ustanoawiał dynamicznego systemu zakupów .Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom. Ceny towaru zaoferowane w ofercie muszą być stałe przez cały okres obowiązywania umowy.Do kontaktów z wykonawcami wyznaczone są osoby:p.Anna Jędrychowicz -gł.ksiegowa, p.Grażyna Klimowicz -kier.sekcji , od poniedziałku do piątku w godz.7:00-15:00 ,tel.044 7243247 .Termin realizacji zamówienia od 1.05.2012r-do 31.10.2012.Oświadczenia ,wnioski , zawiadomienia , informacje oraz uzupełnianie dokumentów , o które prosi Zamawiajacy , Wykonawcy oraz Zamawiający przekazują sobie pisemnie lub faxem. Fakt otrzymania oświadczeń ,wniosków ,zawiadomień , informacji oraz uzupełnianie dokumentów , o które prosi Zamawiający , przekazywanych faksem każda ze stron potwierdza niezwłocznie na piśmie. Wymagane przez Zamawiającego dokumenty np.KRS muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem .Poświadczenie kserokopii może zostać dokonane przez Wykonawcę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia - załącznik nr 5 do SIWZ .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art.24 ust.1pkt 1a ustawy p.z.p. - załączamy wypełniony załącznik nr 8 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art.144 ust.1 ustawy p.z.p. dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty przez wprowadzenie do umowy klauzuli waloryzacyjnej ,która brzmi ;dopuszcza się zmianę wynagrodzenia okreslonego pierwotnie w umowie z powodu ustawowej zmiany stawki podatku VAT. W tym przypadku wynagrodzenie wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji bez konieczności zawarcia aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps2.vernet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 97-200 Tomaszów Maz.ul.Jana Pawła II 37 Dom Pomocy Społecznej nr 2 ,pok.nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej nr 2 97-200 Tomaszów Maz.ul.Jana Pawła II 37 - sekretariat Domu ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.