eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Wykonanie i montaż konstrukcji stalowej budynku nr 101 w Jednostce Wojskowej 1551 w Sieradzu, nr postępowania PO/044/08.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-13

Gniezno: Wykonanie i montaż konstrukcji stalowej budynku nr 101 w Jednostce Wojskowej 1551 w Sieradzu, nr postępowania PO/044/08.
Numer ogłoszenia: 100207 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zakład Remontowo-Budowlany Gniezno, ul. Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4263400, fax 061 4263400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzrbgniezno.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo pomocnicze jednostki budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i montaż konstrukcji stalowej budynku nr 101 w Jednostce Wojskowej 1551 w Sieradzu, nr postępowania PO/044/08..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie (dostawa) i montaż konstrukcji stalowej budynku nr 101 położonego na terenie kompleksu wojskowego 2617 w Sieradzu (dla potrzeb JW 1551) zgodnie z dokumentacją projektową budynku. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie konstrukcji stalowej trójnawowej hali parterowej. Powierzchnia zabudowy hali: 18,57m × 36,58m = 679,29m2; całkowita wysokość budynku w najwyższym punkcie kalenicy: 6,58m ponad teren; Kubatura całkowita: 679,29m2 × 6,08m = 4 130,08m3. Konstrukcja nośna hali: Ramy stalowe w rozstawie modularnym 9,00m składają się z słupów: HE280A; belek dachowych IPE240; słupów pośrednich HE280A. Dla oparcia konstrukcji bram segmentowych wprowadzono słupy z podwójnego profilu IPE270 na indywidualnym fundamencie stopowym. Konstrukcja dachu hali: ruszt konstrukcji dachu tworzą: belki ramowe IPE240; płatwie stężające z profili IPE220. Całość konstrukcji należy zabezpieczyć: powłoką antykorozyjną (powłoka cynkowa o masie nie mniejszej niż 100g na m3 i min. grubości 60µm); powłokami ogniochronnymi właściwymi dla klasy odporności R30 oraz warstwą wierzchnią - powłoką malarską właściwą do zastosowanej warstwy ogniochronnej w kolorze szarym. Wykonanie konstrukcji i dostawa na plac budowy: do 30/09/2008 Zakończenie montażu: do 15/12/2008

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.33.52 - Hale serwisowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.33.52 - Roboty budowlane w zakresie hal serwisowych Oryginalny kod CPV: 28.11.23.20 - Konstrukcje metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.23.20 - Konstrukcje różne Oryginalny kod CPV: 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a. na potwierdzenie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawcy winni wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonali co najmniej trzy roboty budowlane polegające na wykonaniu i montażu konstrukcji stalowej hali o wysokości oraz rozpiętości elementów konstrukcji dachu nie mniejszej niż będąca przedmiotem zamówienia (wysokość kondygnacji min. 5,50m i rozpiętość najdłuższego elementu konstrukcyjnego, liczona w osiach podpór min. 6,00m), a ich należyte wykonanie mogą udokumentować stosownymi referencjami; b. posiadają lub mają w dyspozycji narzędzia i urządzenia, które są niezbędne do wykonania zamówienia, w tym w szczególności: urządzenia spawalnicze, urządzenia do cięcia profili stalowych i grubych blach oraz urządzenia do obróbki metalu; c. zatrudniają, przynajmniej jedną osobę uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w zakresie ograniczonym lub bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wskazana osoba musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego; d. zatrudniają spawaczy elektrycznych z uprawnieniami do wykonywania spawów konstrukcyjnych, ślusarzy, malarzy i monterów konstrukcji stalowych; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 2.1 Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4; 2) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 3) wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów; 4) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 5) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; 2.2 Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 5) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; 6) w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 2.3 Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający zaprosi do składania ofert 10 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie wyższa niż 10, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia warunku: za każde 100m2 wykonanych należycie hal, spełniających warunek Zamawiającego - Wykonawca otrzyma 10 punktów. Jeżeli Wykonawcy otrzymają taką samą liczbę punktów, o kolejności Wykonawców decydować będzie łączna wartość robót wymienionych w wykazie, które spełniają wymogi Zamawiającego. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 10, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca chcący uczestniczyć w niniejszym postępowaniu składa pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. Zgodnie z art. 27 ust. 5 Prawa zamówień publicznych informacja o złożeniu tego wniosku może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków określonego w pkt. XI niniejszego ogłoszenia. Wniosek uważa się za złożony w terminie jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej a Zamawiający otrzyma go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień - pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz robót budowlanych polegających na wykonaniu i montażu konstrukcji stalowej hali o wysokości oraz rozpiętości elementów konstrukcji dachu nie mniejszej niż będąca przedmiotem zamówienia (wysokość kondygnacji min. 5,50m i rozpiętość najdłuższego elementu konstrukcyjnego, liczona w osiach podpór min. 6,00m), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz powierzchni wykonanych hal w m2. Wykaz należy sporządzić z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. C.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. W wykazie należy w szczególności wskazać: a. urządzenia spawalnicze (ilość, marka, typ) b. urządzenia do cięcia profili stalowych i grubych blach (ilość, marka, typ) c. urządzenia do obróbki metalu: wiertarki, narzędzia do czyszczenia powierzchni metalowych (ilość, marka, typ). Wykaz należy sporządzić z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. C.3) Informacja w formie oświadczenia o planowanym sposobie wykonania antykorozyjnej, galwanicznej powłoki ochronnej (cynkowej) - wykonanie własne (posiadana linia technologiczna), czy wykonanie zewnętrzne. W przypadku wykonania zewnętrznego powłoki antykorozyjnej należy wskazać podwykonawcę oraz załączyć jego oświadczenie, że posiada on wystarczające możliwości technologiczne oraz że będzie współpracował z wykonawcą przy realizacji zamówienia. C.4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W szczególności w wykazie należy wskazać: a. osobę - osoby odpowiedzialne za roboty montażowe na placu budowy, posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie ograniczonym lub bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; b. spawaczy elektrycznych z uprawnieniami do wykonywania spawów konstrukcyjnych; c. ślusarzy; d. malarzy; e. monterów konstrukcji stalowych; Wykaz należy sporządzić z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie właściwych uprawnień przez osobę - osoby wymienione w pkt. a. oraz dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. C.5) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. Jeżeli wykonawca składający ofertę nie jest producentem konstrukcji stalowej lub nie dysponuje brygadą montażową, należy do wniosku dołączyć oświadczenie, w którym wykonawca jednoznacznie określa i wskazuje, którą z części zamówienia zleca podwykonawcy, podając dane podwykonawcy oraz stosowne informacje o tym podwykonawcy (wg punktu C), a także jest zobowiązany do załączenia do wniosku oświadczenia tego podwykonawcy o jego zobowiązaniu do współpracy z wykonawcą przy realizacji wymienionej części zamówienia. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. E. W przypadku, kiedy wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składa kilka podmiotów (konsorcjum, spółki cywilne), musi on spełniać następujące warunki: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien być podpisany przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub upoważnionego przedstawiciela - partnera wiodącego. 2. Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela - partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie (partnerów) - należy załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 3. Przedstawiciel - wiodący partner winien być upoważniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do wniosku należy załączyć wszystkie oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. F.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). F.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zamawiający nie udostępnia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do złożenia oferty..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego: Wojskowy Zakład Remontowo-Budowlany; ul. Sobieskiego 20; 62-200 GNIEZNO; Pokój 112 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Uwaga ! Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: www.wzrbgniezno.pl w zakładce DOWNLOAD. Zamawiający przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą wymagać będzie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej. Wniosek należy złożyć w nieprzejrzystej kopercie (opakowanie) wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami w siedzibie Zamawiającego z dopiskiem: Wniosek na wykonanie i montaż konstrukcji stalowej budynku nr 101 w JW 1551 w Sieradzu, nr postępowania PO/044/08.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.