eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Przebudowa dróg ul. Mikołaja Reja (dawna ul. Janka Krasickiego) i ul. Cegielnianej w Kamiennej Górze - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-23

Ogłoszenie nr 100196 - 2017 z dnia 2017-06-23 r.

Kamienna Góra: Przebudowa dróg ul. Mikołaja Reja (dawna ul. Janka Krasickiego) i ul. Cegielnianej w Kamiennej Górze - etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 511828-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kamienna Góra, krajowy numer identyfikacyjny 52497300000, ul. Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 756 455 124, faks , e-mail inwestycje@kamiennagora.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kamiennagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg ul. Mikołaja Reja (dawna ul. Janka Krasickiego) i ul. Cegielnianej w Kamiennej Górze - etap I

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZIF.271.20.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dróg ul. Mikołaja Reja (dawna ul. Janka Krasickiego) i ul. Cegielnianej w Kamiennej Górze wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz modernizacją oświetlenia ulicznego- I etap realizacyjnego przedsięwzięcia obejmujący przebudowę drogi na odcinku od hm 0+00 do hm 1+77,80. Zakres planowanych robót budowlanych opisuje dokumentacja projektowo-kosztorysowa oraz mapa określająca zakres etapu I przedsięwzięcia. W ramach niniejszego zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót: 1. roboty pomiarowe - wytyczenie w terenie, 2. roboty przygotowawcze - usunięcie drzew, krzewów, rozebranie budynku mieszkalnego (dz. nr 513/6), demontaż słupków do znaków drogowych, rozbiórka ogrodzeń, 3. rozbiórka istniejących krawężników, obrzeży betonowych wraz z wywozem na składowisko, 4. rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz podbudowy wraz z wywozem na składowisko, 5. wykonanie wykopów, rowów pod obiekty liniowe, 6. montaż rurociągów i studni kanalizacji deszczowej, 7. układanie kabli, rur osłonowych, montaż i stawianie słupów wraz z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi, 8. demontaż starych słupów i opraw oświetleniowych, 9. usunięcie kolizji z siecią teletechniczną: rozbiórka studni kablowych, przełożenie odcinka kanalizacji, budowa kanalizacji kablowej, przeciąganie kabli, przepięcia kabli, 10. wykonanie koryta pod jezdnię, chodniki, zjazdy z wywiezieniem nadmiaru gruntu, 11. profilowanie i zagęszczanie podłoża, 12. wykonanie warstw konstrukcyjnych pod jezdnią, chodnikami i zjazdami, 13. ułożenie krawężników betonowych 20x30 cm oraz obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie betonowej wraz z oporem, 14. wykonanie warstwy wiążącej jezdni gr. 6 cm z MMA wraz ze skropieniem emulsją asfaltową, 15. wykonanie warstwy ścieralnej jezdni gr. 5 cm z SMA wraz ze skropieniem emulsją asfaltową, 16. wykonanie nawierzchni chodnikówo i zjazdów z brukowej kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, 17. założenie nowych trawników wraz z przygotowaniem podłoża, 18. regulacja wysokościowa studni rewizyjnych oraz skrzynek zaworowych, 19. wykonanie ścianki czołowej z kamienia, 20. montaż barier stalowych energochłonnych, 21. umocnienie skarp płytami ażurowymi, 22. umocnienie dna rowu kamieniem brukowym, 23. oczyszczenie rowu z namułów wraz z wywozem, 24. montaż nowych słupków i znaków drogowych, 25. geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, 26. uporządkowanie terenu wzdłuż wybudowanej nawierzchni poprzez wyrównanie gruntu i uzupełnienie nawierzchni trawiastych. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót dotyczącymi zakresu etapu I. UWAGA! 1. Zamówienie nie obejmuje rozbiórki budynku zlokalizowanego przy ul. Mikołaja Reja (dawna ul. Janka Krasickiego) na działce ewidencyjnej nr 513/3 oraz 513/5 obr. 0006 - budynek został rozebrany. 2. Zamówienie obejmuje rozbiórkę budynku zlokalizowanego przy ul. Mikołaja Reja 1a (dawna ul. Janka Krasickiego 1a) na działce ewidencyjnej nr 513/6 obr. 0006. Rozbiórka budynku będzie możliwa od 1 sierpnia 2017 r. 3. Na zmodernizowanym obwodzie oświetleniowym należy zastosować oprawy ze źródłem światła LED (projekt przewiduje oprawy sodowe). Charakterystyka oprawy LED: Moc całkowita - 55W, nominalny strumień świetlny - 6100 L/m, utrzymanie strumienia - 80% @tg25, optyka rozsył światłości 5068 lub 5103, szczelność komory optycznej IP66, szczelność komory osprzętu IP66, odporność na uderzenie szkło IK08, oporność aerodynamiczna 0,060m2, korpus i pokrywa odlew aluminiowy, klosz szkło płaskie, odporność na przepięcia 10kV, klasa ochronności elektrycznej II, montaż na wysięgniku lub szczycie słupa fi 42-60mm. Poza pracami określonymi powyżej do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Części III. Istotne postanowienia umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane i odebrane roboty. Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac należy zapewnić dostęp służbom wodno-kanalizacyjnym (MPWiK) celem modernizacji sieci wodno-kanalizacyjnej. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1. Mapa z zakresem etapu I przedsięwzięcia 2. dokumentacja techniczna: projekty budowlane i wykonawcze (w zakresie obejmującym I etap realizacyjny) 3. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (w zakresie obejmującym I etap realizacyjny) 4. przedmiar robót (w zakresie obejmującym I etap realizacyjny) 5. informacja o zmianie opraw oświetleniowych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233000-9, 45111200-9, 45232440-8, 45231499-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT750573.80
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Montażowo Budowlane AJM Artur Gawłowski, biuro@ajmag.pl, ul. Spacerowa 5A, 58-400, Kamienna Góra, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 866131.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 866131.31
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1300000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.