To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-06
Ełk: Opracowanie projektu częściowej przebudowy z rozbudową budynku dwukondygnacyjnego zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 8 w Ełku
Numer ogłoszenia: 100159 - 2015; data zamieszczenia: 06.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71203 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu częściowej przebudowy z rozbudową budynku dwukondygnacyjnego zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 8 w Ełku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jes t opracowanie projektu częściowej przebudowy z rozbudową budynku dwukondygnacyjnego zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 8 w Ełku - zgodnie z zał. nr 1, nr 2 i nr 3 do SIWZ. Budynek zlokalizowany jest w strefie ochrony konserwatora zabytków. Zakres objęty przebudową obejmuje: 1) KONDYGNACJA I. - przebudowa klatki schodowej (klatka stanowi współwłasność) z zastosowaniem urządzeń dla osób niepełnosprawnych, - stworzenie minimum 1 pomieszczenia biurowego poprzez rozbudowę oficyny, - przebudowa wszystkich wejś ć do budynku. 2) KONDYGNACJA II. - przebudowa i wydzielenie klatki schodowej (stanowiącej współwłasność), - utworzenie minimum 12 pomieszczeń biurowych, - archiwum, - serwerownia, - toalety dla pracowników (męskie i damskie) - pomieszczenie socjalne, - pom ieszczenie porządkowe. W ramach przebudowy II kondygnacji należy przewidzieć rozbudowę, nadbudowę obu oficyn do granicy działki nr 201/5 z możliwością późniejszego połączenia funkcjonalnego z przyszłą zabudową działki 201/5 pod potrzeby MOPS. 3) ELEWACJA I DACH. - wymiana stolarki zewnętrznej (w zakresie koniecznym), - docieplenie ścian, - docieplenie i remont dachu. 4) przebudowa wewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych, 5) zagospodarowanie terenu przyległego z wykonaniem dodatkowych miejsc park ingowych na przyległej działce nr 201/5, odwodnienia, oświetlenia, małej architektury. Przed przystąpieniem do prac projektowych, projektant zobowiązany będzie przygotować koncepcję przebudowy obiektu i uzgodnić ją z użytkownikiem (MOPS Ełk). Projektant zo bowiązany będzie opracować: - mapę do celów projektowych, - inwentaryzację obiektu - 2 egz. - koncepcję przebudowy/rozbudowy - 3 egz., - projekt zagospodarowania terenu - 5 egz. - projekt budowlany pełnobranżowy (tj. architektura, konstrukcja, projekt inst alacji sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych, wyposażenia pomieszczeń) - 5 egz. - projekt wykonawczy j.w, - specyfikacje techniczne - 2 egz. - przedmiary robót - 2 egz. - kosztorys inwestorski + ZZK - 2 egz. oraz wersję elektroniczną projektu - 2 eg z. Projektant zobowiązany będzie do uzyskania wszelkich uzgodnień, decyzji i pozwoleń niezbędnych do zrealizowania przebudowy/rozbudowy, w tym pozwolenia na budowę. Zamawiający jest w posiadaniu obowiązującej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (załącznik nr 4). Projekt oraz przedmiary robót i kosztorysy powinny być sporządzone w sposób umożliwiający etapową realizację zamówienia w podziale na następujące działania: - rozbudowa i nadbudowa oficyny zachodniej z przebudową przyległych pomieszczeń z przebudową klatki schodowej, - nadbudowa oficyny wschodniej z przebudową przyległych pomieszczeń, - przebudowa pozostałych pomieszczeń wg projektu. Decyzję pozwolenie na budowę Wykonawca przekaże Zamawiającemu w ciągu 1 miesiąca po upływie te rminu określonego w umowie. W przypadku wystąpienia kolizji z sieciami elektroenergetycznymi, których właścicielem jest PGE dokumentację na usunięcie tych kolizji należy wykonać w odrębnym opracowaniu. Projektant zobowiązany jest do uzyskania dla opracowan ego projektu pozytywnej opinii Zespołu Opiniowania Projektów Inwestycyjnych działającego przy Urzędzie Miasta Ełku. W związku z tym, iż dokumentacja, wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, W ykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 29 i 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013.907z późn. zm.), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (w pełnych wysokoś ciach) z tytułu ewentualnych korekt finansowych, nałożonych na zamawiającego przez instytucje współfinansujące. 2. Rękojmia - 24 miesiące od daty odbioru końcowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Architekci TOAGI Sp. z o. o., ul. Pod Krzywą 33/1, 15-258 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48000,00
Oferta z najniższą ceną: 48000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 229764,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Opracowanie dokumentacji projektowej robót budowlanych i prac konserwatorskich realizowanych w budynkach przy ul. 3-go Maja 9 i ul. Kr. Kazimierza 25
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rekonstrukcję sztukaterii w Sali Kolumnowej renesansowego Zamku - siedziby DPS Prószków
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej Modernizacji Oddziału Ortopedyczno-Urazowego II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.