To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-09
Lublin: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 100129 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67011 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części: Część 1 - dostawa urządzeń sieciowych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. 1a do SIWZ, W przypadku sprzętu komputerowego stanowiącego część pierwszą niniejszego postępowania Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit a) Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004r. (Dz. U. z 2011r. Nr 177, poz. 1054 - z późniejszymi zmianami) pod warunkiem uzyskania zgody wydawanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemną informację o uzyskaniu zgody wydanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, na podstawie której Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury z obowiązującą stawką podatku VAT. Część 2 - dostawa oprogramowania graficznego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. 2a do SIWZ, Część 3 - dostawa podzespołów komputerowych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. 3a do SIWZ. W zakresie przedmiotu zamówienia w częściach 1-3 wymagana jest sprzedaż i dostawa wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do Collegium Norvidianum sala CN-223 II piętro- Dział Teleinformatyczny Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych oraz prawnych. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki 1a-3a do SIWZ. W zakresie przedmiotu zamówienia w części 1 oraz 3 wymagane jest zapewnienie wymaganych w Formularzu oferowanych parametrów technicznych (zał. nr 1a, zał. nr 3a) (w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę) minimalnych terminów gwarancji. Gwarancja będzie liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy tj. od dnia przekazania sprzętu Zamawiającemu. Zapewnienie serwisu gwarancyjnego przez uprawniony i autoryzowany podmiot serwisowy obejmującego przedmiot zamówienia na zasadach ogólnych gwarancji. Wymagane jest wskazanie w Formularzu oferowanych parametrów technicznych danych teleadresowych (nazwa, adres, telefon, faks, e-mail) firmy serwisowej, świadczącej usługi gwarancyjne. Trzykrotna naprawa sprzętu (sumowane są naprawy dotyczące także różnych elementów sprzętu) w okresie gwarancji powoduje, że Wykonawca wymieni sprzęt na nowy o równoważnych parametrach. W przypadku wymiany sprzętu na nowy, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę rozpoczyna bieg od daty wymiany. W przypadku wymiany rzeczy na wolną od wad albo w przypadku dokonania istotnych napraw rzeczy, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad. Jeśli naprawiona została część, gwarancja biegnie na nowo odpowiednio do wymienionej części. Dostawa w każdej części sprzętu fabrycznie nowego i spełniającego wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce (PN) oraz norm europejskich. Wystawienie Zamawiającemu odrębnych faktur na poszczególne części zgodnie z danymi zawartymi w załącznikach do poszczególnych specyfikacji technicznych, w części 1- 1 faktura obejmująca obydwa zadania, w części 2- 1 faktura, w części 3- 2 faktury; jedna obejmująca zadanie 1 oraz 2, druga obejmująca zadanie 3). Podstawą zapłaty są poprawnie wystawione faktury z załączonymi dokumentami ilościowego oraz jakościowego odbioru przedmiotu umowy (protokół odbioru bez zastrzeżeń), podpisanymi przez obie strony lub pisemnie upoważnione przez nie osoby. Dostarczenie wraz z przedmiotem zamówienia instrukcji obsługi w języku polskim, kart gwarancyjnych, specyfikacji technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia wraz ze sterownikami w przypadku, gdy wymagane są w Formularzu oferowanych parametrów technicznych, w pozostałych przypadkach na ewentualne żądanie Zamawiającego. Termin płatności w rozliczeniach z Zamawiającym po podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy tj. od dnia przekazania sprzętu Zamawiającemu wynosi: dla części 1-3 - 30 dni.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.32.20.00 - Pakiety oprogramowania graficznego 31.43.00.00 - Akumulatory elektryczne 30.23.72.30 - Pamięci 30.23.71.40 - Płyty główne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa urządzeń sieciowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Solidex S.A., Ul. J. Lea 124, 30-133 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39477,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27858,27
Oferta z najniższą ceną: 27858,27 / Oferta z najwyższą ceną: 146739,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa oprogramowania graficznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RYNEK 13 PIASECKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
RYNEK 13 PIASECKI SPÓŁKA JAWNA
- Rynek 13 Dorota Krzysiek, Jacek Piasecki Spółka Jawna, Pl. Gen. J. Bema 2/9, 50-265 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12365,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15461,10
Oferta z najniższą ceną: 15461,10 / Oferta z najwyższą ceną: 17619,75
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa podzespołów komputerowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Joanna Fischer prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Syriana Joanna Fischer, Ul. Porębskiego 28/17, 80-180 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2933,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3077,46
Oferta z najniższą ceną: 3077,46 / Oferta z najwyższą ceną: 4576,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na podstawie imiennych karnetów dla pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa projektorów na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- 35/24-postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na usługę transportu sanitarnego
- Usługa druku i dostawy druków wysokonakładowych i niskonakładowych na potrzeby KUL z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TI.262.2.2024 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń w budynku E na potrzeby administracji Szpitala" polegających na wykonaniu sieci komputerowej w budynku E.
- "Budowa punktów kamerowych - realizacja 3 zadań z budżetu obywatelskiego"
- Dostawa sprzętu sieciowego w ramach I wyposażenia CBZC
- "Migracja z rozszerzeniem ESET do wersji ESET Protect Enterprise ...., Zakup urządzenia klasy UTM w klasterze HA wraz z subskrypcją ...., Rozbudowa systemu kopii zapasowych o licencję dla serwera..."
- Zakup i wdrożenie 4 zapór sieciowych
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Płyty główne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.