Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-13
Nowa Sól: dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń medycznych w rozbiciu na 5 Pakietów
Numer ogłoszenia: 100113 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli, ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 3882111, fax -68 3871281.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowasol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń medycznych w rozbiciu na 5 Pakietów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem aparatu do barwienia - 1 szt. Pakiet II -Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem inkubatora zamkniętego stacjonarnego - 1 szt. Pakiet III - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem aparatu sztuczna nerka - 1 szt. Pakiet IV-Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem głowicy liniowej 5 - 12Mh kompatybilnej z aparatem USG Flacon firmy B - K Medical będącym na wyposażeniu Zamawiającego - 1 szt. Pakiet V - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem Gastrofiberoskopu OLYMPUS do procesora EXERA II CV-165 i źródła światła EXERA II CLE - 165 - 1 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstapił od wymogu wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia; na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty, wskazane w poniższym pkt VI SIWZ - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. O zamówienie moga ubiegać się Wykonawcy którzy w okresie 3 lat przed data wszczęcia postępowania zrealizowali zamówienie w zakresie dostaw odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (przynajmniej jednej) - na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oswiadczenie oraz dokumenty wskazane w poniższym pkt. VI SIWZ. - znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i fanasowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć - oświadczenie , wskazane w poniższym pkt. VI SIWZ. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć - oswiadczenie oraz dokumenty wskazane w poniższym pkt. VI SIWZ 2. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów : spełnia / nie spełnia wymaganego warunku 3. Oceny spełniania w/w warunków zamawiający dokona na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów określonych w części VI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane poniżej dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3. a) Wykaz wykonanej w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (przynajmniej jednej) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. b) dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością dostaw wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt. 3 lit a). 4. Wykaz osób i podmotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu nastapi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę, a wyszczególnionych w pkt VI ppkt 1-4 SIWZ. Warunki udziału w postępowaniu będą oceniane w skali spełnia-nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-nowasol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, biurowiec szpitala, pokój nr 5 - Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, biurowiec szpitala, pokój nr 5 - Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem aparatu do barwienia - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem aparatu do barwienia - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II -Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem inkubatora zamkniętego stacjonarnego - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II -Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem inkubatora zamkniętego stacjonarnego - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem aparatu sztuczna nerka - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet III - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem aparatu sztuczna nerka - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV-Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem głowicy liniowej 5 - 12Mh kompatybilnej z aparatem USG Flacon firmy B - K Medical będącym na wyposażeniu Zamawiającego - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet IV-Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem głowicy liniowej 5 - 12Mh kompatybilnej z aparatem USG Flacon firmy B - K Medical będącym na wyposażeniu Zamawiającego - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem Gastrofiberoskopu OLYMPUS do procesora EXERA II CV-165 i źródła światła EXERA II CLE - 165 - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet V - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem Gastrofiberoskopu OLYMPUS do procesora EXERA II CV-165 i źródła światła EXERA II CLE - 165 - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w poczekalni Zakładu Radiologii w Wielospecjalistycznym Szpitalu SP ZOZ w Nowej Soli.
- Budowa przyszkolnej hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 5 w Nowej Soli w ramach rządowego programu Olimpia.
- Budowa drogi gminnej w ciągu ulic Ogrodowej i Akacjowej w m. Rudno
- Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
- Zagospodarowanie terenu przyległego do budynku szkoły ul. Kościuszki 28 w Nowej Soli wraz z przejściem łączącym budynki szkoły przy ul. Piłsudskiego i ul. Kościuszki
- Utworzeniu bazy danych BDOT500, zgodnej z pojęciowym modelem danych BDOT500, dla wybranych obrębów ewidencyjnych Miasta Nowa Sól
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Neurologii, Neonatologii, Pediatrii, Rehabilitacji Dzieci oraz Apteki Szpitalnej
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA KPW GDYNIA I JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU Z PODZIAŁEM NA 5 CZĘŚCI
- Dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni endoskopowej z podziałem na 3 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - fiksacja szwów, drenaż lędźwiowy, czujniki
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.