To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-15
Szczecin: KONSERWACJA OŚWIETLENIA ZLOKALIZOWANEGO NA OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH, BEDĄCEGO WŁASNOŚCIĄ GMINY MIASTO SZCZECIN
Numer ogłoszenia: 10010 - 2015; data zamieszczenia: 15.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 408860 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, faks 091 484 80 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA OŚWIETLENIA ZLOKALIZOWANEGO NA OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH, BEDĄCEGO WŁASNOŚCIĄ GMINY MIASTO SZCZECIN.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia zlokalizowanego na obiektach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych, będącego własnością Gminy Miasto Szczecin. CPV 65320000-2 Eksploatacja instalacji elektrycznych 2. Wykaz obiektów i ilość punktów świetlnych określa załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) konserwację i bieżące utrzymanie oświetlenia - planowe czynności eksploatacyjne zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami o eksploatacji i polskimi normami w sprawie szczegółowych zasad eksploatacji urządzeń oświetlenia elektrycznego, obejmujące w szczególności oględziny urządzeń oświetlenia elektrycznego wraz z oceną stanu urządzeń oraz awaryjne czynności eksploatacyjne obejmujące, w tym: a) wymianę uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania - do 24 godzin od momentu zgłoszenia, b) naprawę lub wymianę uszkodzonych kabli - do 48 godzin od momentu zgłoszenia, c) wymianę źródeł światła, oprawek, dławików - do 24 godzin od momentu zgłoszenia, d) wymianę uszkodzonych i połamanych słupów - do 48 godzin od momentu zgłoszenia, e) wymianę wysięgników - do 48 godzin od momentu zgłoszenia, f) wymianę uszkodzonych tabliczek słupowych - do 24 godzin od momentu zgłoszenia, g) wymianę drzwiczek latarni - w trybie natychmiastowym, wymiana - do 24 godzin od momentu zgłoszenia, h) kwartalne i doraźne kontrole stanu oświetlenia przeprowadzone z udziałem przedstawiciela Zamawiającego, i) montaż oświetlenia okolicznościowego (lampki świąteczne), j) likwidację awarii oświetlenia nie wynikającej z działania sił natury, aktów wandalizmu i spowodowanych kolizjami drogowymi - do 48 godzin od momentu zgłoszenia, 2) usuwanie skutków uszkodzeń - innych niż określone w pkt 3 ppkt 1; Wykonawca zobowiązuje się usuwać skutki: a) działania sił natury (klęski żywiołowe) - do 48 godzin od momentu zgłoszenia. b) uszkodzeń oświetlenia spowodowanych kolizjami drogowymi - do 48 godzin od momentu zgłoszenia, c) aktów wandalizmu - do 48 godzin od momentu zgłoszenia, 4. Sposób rozliczania prac: 1) Za wykonaną konserwację i bieżące utrzymanie oświetlenia - wynagrodzenie miesięczne stanowiące iloczyn ceny jednostkowej i ilości punktów świetlnych, na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę raz w miesiącu, 2) Za usuwanie skutków uszkodzeń - na podstawie kosztorysów powykonawczych sporządzonych w oparciu o aktualnie obowiązujące katalogi (KNR, KNNR, KNP, itp.) z zastosowaniem wskaźników do kosztorysowania z kwartału poprzedzającego okres realizacji prac określone w informatorach SEKOCENBUD: - r-g, - na poziomie cen średnich w województwie zachodniopomorskim, - Kp - na poziomie średnim, - Kz - na poziomie średnim, - Z - na poziomie średnim, oraz: - średnich cen materiałów koniecznych dla wykonania prac z kwartału poprzedzającego okres realizacji, określonych w informatorach SEKOCENBUD. Jeżeli ceny nie zostaną określone w informatorze, przyjmuje się najkorzystniejszą cenę z przedstawionych Zamawiającemu co najmniej trzech ofert cenowych producentów - dostawców materiałów przewidzianych do montażu, - cen pracy sprzętu, środków transportowych nie wyższych niż średnie ceny pracy sprzętu, środków transportowych z kwartału poprzedzającego okres realizacji prac, określonych w informatorach SEKOCENBUD. Jeżeli ceny nie zostaną określone w informatorze, przyjmuje się ceny wynikające z dokumentu potwierdzającego dokonanie pracy sprzętu i środków transportowych. 5. Uszkodzenia nowopostawionych punktów świetlnych, objętych gwarancją Wykonawcy Robót, nie stanowią przedmiotu zamówienia. 6. W przypadku wyłączeń związanych z modernizacją i remontami sieci oświetlenia albo włączeniem nowych punktów oświetleniowych wprowadzone zostaną korekty ilości punktów świetlnych (na podstawie protokołu przekazania), określonych w załączniku nr 7 do SIWZ. Wprowadzone korekty ilości punktów świetlnych nie spowodują przekroczenia maksymalnej ilości punktów świetlnych, tj. 546 szt. 7. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z najwyższą starannością i na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości usług, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także z zapisami SIWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.32.00.00 - Eksploatacja instalacji elektrycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- J.ROSIEK & D.SOBCZYŃSKI S.C. Zakład Usług Inżynieryjno-Budowlanych, ul. Lubelska 30, 71-043 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79950,00
Oferta z najniższą ceną: 79950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79950,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawy warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
- Zakup ubrań odzieży specjalnej strażaka i środków ochrony strażaka
- Wymiana pokrycia dachowego, demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej po wymianie pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi w O/ZHW Koszalin przy ul. Połczyńskiej 70-72 w Koszalinie.
- Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu elektrofizjologicznego
- Roboty remontowo budowlane polegające na dostawie i wymianie stolarki okiennej w zasobie własnym Szczecińskiego TBS
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.