eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa testów do sterylizacji - 4 grupy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-13

Kraków: Dostawa testów do sterylizacji - 4 grupy
Numer ogłoszenia: 100098 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, ul. Wielicka 265/4H-04, 30-663 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6582011, fax 012 6581081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzdrowia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa testów do sterylizacji - 4 grupy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa testów do sterylizacji - 4 grupy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tzn. wykonali minimum 1 dostawę produktów będących przedmiotem zamówienia do szpitali o wartości składanej oferty. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, e) dostarczą towar na własny koszt i ryzyko do magazynu zamawiającego f) wyrażą zgodę na min. 6-cio miesięczny okres niezmienności cen podanych w ofercie; g) oferują produkty będące przedmiotem zamówienia dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie UE i RP h) dołączą do oferty próbki oferowanych produktów 2. Niespełnienie któregokolwiek z warunków wymienionych w punkcie 1 ppkt. a - d skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 ustawy. Oferta wykonawcy, który zaoferował produkty nie dopuszczone do obrotu na terenie RP i UE, oraz nie spełni wymagań określonych w punkcie 1 ppkt. e-g zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy jako niezgodna ze specyfikacją. Wymagane jest nieodpłatne dostarczenie wraz z ofertą przetargową próbek oferowanych produktów . Każda próbka ma być opisana numerem grupy i poz. w grupie. Próbki należy złożyć osobno w trwale zamkniętym jednym opakowaniu. Oferta przetargowa nie może być złożona w opakowaniu zawierającym próbki. W przypadku złożenia oferty w jednym opakowaniu z próbkami, oferta nie będzie otwarta podczas publicznego otwarcia ofert, gdyż Zamawiający nie przewiduje otwierania próbek podczas otwarcia ofert. Na opakowaniu zawierającym próbki należy umieścić dokładny opis jak w Rozdziale XII SIWZ (tabelka) + napis próbki. Próbki należy dostarczyć w miejsce i w terminie wyznaczonym na składanie ofert. Dostarczone próbki będą wykorzystywane podczas oceny jakości oferowanych produktów. Ilość próbek dołączonych do oferty, zależna jest od wydolności marketingowej Wykonawcy, winna jednak zapewnić możliwość obiektywnego określenia kryterium ocena walorów użytkowych przez Użytkowników. Nie złożenie próbek produktów oferowanych spowoduje odrzucenie oferty 3. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony, podpisany i opieczętowany ( pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy z dołączoną szczegółową specyfikacją oferowanych produktów ( załącznik nr 1-4 ) 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych; 3. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; 4. Oświadczenie wykonawcy, że akceptuje warunki postawione w SIWZ 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 6. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 7. Świadectwa rejestracji i dopuszczenia do obrotu na oferowane produkty. 8. W razie działania wykonawcy przez pełnomocnika - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. ocena walorów użytkowych - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdrowia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w., oraz w siedzibie Zamawiaacego pok. 4H-19, 4H-20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 10:45, miejsce: siedziba Zamawiajacego pok. 4H-19, 4H-20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dokumentacja -system zintegrowanyprocesów sterylizacji w pakiecie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokumentacja -system zintegrowanyprocesów sterylizacji w pakiecie- wielkość określona w załączniku nr 1 szczegółowej specyfikacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena walorów użytkowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Testy do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do sterylizacji -wielkość określona w załączniku nr 2 szczegółowej specyfikacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena walorów użytkowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Testy kontrolne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy kontrolne - wielkość określona w załączniku nr 3 szczegółowej specyfikacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Testy biologiczne + naboje.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy biologiczne + naboje - wielkość określona w załączniku nr 4 szczegółowej specyfikacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.