eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › CZ1 Wyk dok .proj. bud. mostu w ciągu drogi gminnej nr 224029G w kilometrze 1+998wm. Wieck wraz przebudową dojazdów do obiektu. CZ2 Wyk dok. proj. bud. ul. Czerwonych Maków w Czersku. CZ3 Wyko dok proj budowy ul. Brzozowej w Wądołach.



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-03-17


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: GMINA CZERSK
Adres:



PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
CZ1 Wyk dok .proj. bud. mostu w ciągu drogi gminnej nr 224029G w kilometrze 1+998wm. Wieck wraz przebudową dojazdów do obiektu. CZ2 Wyk dok. proj. bud. ul. Czerwonych Maków w Czersku. CZ3 Wyko dok proj budowy ul. Brzozowej w Wądołach.

Miasto: Czersk

Województwo: pomorskie

CPV:
71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71.32.23.00 - Usługi projektowania mostów


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: usługi

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-03-26


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
CZ1Wykdok.proj.bud. mostuwciągudrogi gminnejnr224029Gwkilometrze 1+998wm.Wieckwrazprzebudowądojazdówdoobiektu.CZ2Wyk dok.proj.bud.ul.CzerwonychMakówwCzersku.CZ3Wykodokprojbudowyul.BrzozowejwWądołach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27
1.5.2.) Miejscowość: Czersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 523954810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

CZ1Wykdok.proj.bud. mostuwciągudrogi gminnejnr224029Gwkilometrze 1+998wm.Wieckwrazprzebudowądojazdówdoobiektu.CZ2Wyk dok.proj.bud.ul.CzerwonychMakówwCzersku.CZ3Wykodokprojbudowyul.BrzozowejwWądołach.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a738e6c8-867d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001924/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Opracowanie dokumentacji budowy, przebudowy lub rozbudowy dróg i drogowych obiektów inżynieryjnych (m.in. most we Wiecku; Czersk, ul. Czerwonych Maków)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacjielektronicznej, za pośrednictwem platformazakupowa.pl podadresem:https://platformazakupowa.pl/pn/czersk Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania zplatformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienietreści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przyużyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronieinternetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje W sytuacjach awaryjnychz wyjątkiem składania ofert zamawiający dopuszcza komunikację elektroniczną poprzezemail: urzad_miejski@czersk.plAdres strony internetowej dokomunikacji: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z załącznikiem nr 2 do ,,Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych", zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub 7Z Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego:ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. pliki w innych formatach niż pdf zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. Zamawiający zaleca, aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert.Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty.Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl,-szczegółowo opisane w pkt. 7.9 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych zostałazawarta w pkt 29 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych zostałazawarta w pkt 29 SWZ.
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZ.271.10.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy odcinka drogi gminnej nr 224029G w miejscowości Wieck wraz z budową obiektu mostowego nad rzeką Studzieniecką Strugą.1. Opis stanu istniejącegoIstniejący most ma konstrukcję drewnianą leżajową, Jest to most dwuprzęsłowy o długości ok. 11,5 m, o jezdni drewnianej. Most nie ma chodników. Aktualnie droga przy obiekcie oznakowana jest znakami pionowymi B18 (8t).2. Lokalizacja istniejącego mostu (załącznik nr 10 do SWZ załącznik nr 1 do OPZ).Most usytuowany jest w ciągu drogi gminnej nr 224029G w kilometrze 1+998 w miejscowości Wieck, działka nr 59/1 obręb ewidencyjny Wieck.3. Lokalizacja nowego mostu.Nowy most ma zostać zaprojektowany w miejscu istniejącego mostu.Uwaga! Zamawiający nie wyklucza konieczności ingerencji w działkę nr 79 obręb ewidencyjny Wieck.4. Wymagania i parametry techniczno - użytkowe dla realizowanego zadania4.1. Parametry techniczno - użytkowe budowanego mostuBudowę nowego mostu należy zaprojektować w ten sposób aby uzyskać założone poniżej parametry techniczno -użytkowe:4.1.1. Nośność mostu - nowoprojektowany obiekt powinien umożliwić przejazd pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej - 30 ton. W ramach dokumentacji projektowej należy określić klasę MLC.4.1.2. Szerokość użytkowa jezdni - zgodna z obowiązującymi przepisami dla drogi klasy D4.1.3. Chodnik jednostronny (lub ciąg pieszo rowerowy) o szerokości zgodnej z obowiązującymi przepisami.4.1.4. Elementy bezpieczeństwa ruchu - zgodnie z obowiązującymi przepisami, zaprojektować według propozycji Projektanta uzgodnionej z Zamawiającym.4.1.5. Nawierzchnia jezdni na moście - warstwa ścieralna SMA11, warstwa ochronna - asfalt lany na izolacji pomostu.4.1.6. Nawierzchnia chodnika i opaski - żywica epoksydowo - poliuretanowa, odporna na promieniowanie UV oraz na ścieranie.4.1.7. Zabezpieczenie antykorozyjne - na obiekcie należy przewidzieć zabezpieczenie antykorozyjne.4.1.8. Kanały technologiczne - w kapie chodnikowej zaprojektować kanały kablowe min. 4 szt. (zabezpieczone kapslami i pozostawionymi linkami do wciągania kabli).4.1.9. Umocnienie koryta rzeki, jak i samo koryto rzeki wyprofilować według uzgodnień z Zarządcą rzeki.4.1.10. Znaki pomiarowe - zaprojektować znaki pomiarowe zgodnie z wymaganymi przepisami.4.1.11. Płyty przejściowe na mokro - zaprojektować według propozycji Projektanta uzgodnionej z Zamawiającym.4.1.12. Odwodnienie zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.4.1.13. Konstrukcja nawierzchni - warstwa ścieralna SMA11.4.2. Parametry techniczno - użytkowe przebudowywanej drogi gminnej nr 224029G4.2.1. Zakres przebudowy drogi - Gmina Czersk określa długość drogi do przebudowy przed i za mostem na ok. 200 m działka nr 59/1; 75/5 obręb ewidencyjny Wieck (50 m w stronę m. Wojtal i 150 m w kierunku miejscowości Klonowice) zakładając przestrzeganie wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. 4.2.2. Klasa techniczna drogi - D.4.2.3. Kategoria ruchu - KR-1.4.2.4. Szerokość jezdni - 5 m.4.2.5. Szerokość poboczy gruntowych - min. 0,75 m.4.2.6. Nośność nawierzchni - 100 kN/oś.4.2.7. Chodnik jednostronny (lub ciąg pieszo rowerowy) na dojazdach do obiektu po 20 m z każdej strony dojazdu.4.2.8. Konstrukcja nawierzchni - warstwa ścieralna SMA 11.5. Wymagania dla opracowań projektowych5.1. Zakres dokumentacji projektowejPrzewidywany zakres opracowania projektowego powinien obejmować:5.1.1. Uzyskanie mapy do celów projektowych z naniesionymi granicami własności i numerami działek sąsiednich oraz reperami roboczymi).5.1.2. Uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.5.1.3. Wykonanie dokumentacji geotechnicznej podłoża dla potrzeb budowy mostu wraz z przyległym układem drogowym.5.1.4. Wykonanie pomiarów geodezyjnych aktualizujących stan istniejący i projektowany w formie operatu geodezyjnego załączonego do dokumentacji podstawowej.5.1.5. Opracowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia i złożenie jej wraz z wnioskiem o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięci z wszystkimi wymaganymi prawem załącznikami.5.1.6. Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia ( w tym opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko w zakresie umożliwiającym uzyskanie decyzji środowiskowej) - jeżeli decyzja nakłada obowiązek wykonania urządzeń ochrony środowiska, należy uwzględnić je w wykonywanych projektach budowlanych i wykonawczych.5.1.7. Uzyskanie pozwolenia wodno - prawnego oraz uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w tym rejonie wraz z opracowaniem operatu wodno - prawnego, zawierającego elementy wyszczególnione w Ustawie z 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1566) ( o ile będzie wymagany).5.1.8. Wykonanie niezbędnych czynności formalno - prawnych prowadzących do podpisania przez Gminę Czersk porozumienia/umowy z Zarządcą cieku umowy użytkowania gruntów pokrytych wodami (w przypadku gdy będzie to wymagane).5.1.9. Uzyskanie (pozwolenia wodnoprawnego) zgody na wprowadzenie ścieków do wód lub do ziemi w ramach szczególnego korzystania z wód.5.1.10. Opracowanie projektu rozbiórki istniejącego mostu.5.1.11. Opracowanie projektów: budowlanego i wykonawczego budowy mostu wraz z przebudową drogi gminnej nr 224029G.5.1.12. Projekt budowy kanału technologicznego - kanał powinien być zaprojektowany w obiekcie zgodnie z pkt 4.1.8. oraz na dojazdach do obiektu.5.1.13. Opracowanie projektów branżowych (o ile będzie to konieczne), ich uzgodnienie oraz zatwierdzenie bądź w przypadku braku konieczności wykonania projektów - uzyskanie uzgodnień branżowych.5.1.14. Opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót budowlanych wraz z jego zatwierdzeniem. 5.1.15. Projekt stałej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem. 5.1.16. Opracowanie dokumentacji geodezyjnej związanej z nabywaniem nieruchomości (tylko w przypadku konieczności trwałego zajęcia terenu).5.1.17. Sporządzenie operatu dendrologicznego (o ile będzie wymagany) - przewiduje się inwentaryzację istniejącego drzewostanu ze wskazaniem drzew do wycinki i jeśli będzie to konieczne uzyskanie decyzji o pozwoleniu na wycinkę. 5.1.18. Sporządzenie analizy hałasu (o ile będzie wymagana).5.1.19. Opracowanie przedmiarów i kosztorysów.5.1.20. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.5.1.21. Uzyskanie wszystkich uzgodnień, decyzji i opinii niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na rozbiórkę, na budowę lub decyzji ZRiD.5.1.22. Uzyskanie zatwierdzenia Gminy Czersk w stosunku do wykonywanych projektów oraz wszelkich opracowań związanych z realizacją niniejszego zamówienia.Dokumentacja projektowa powinna zawierać wszelkie niezbędne projekty, dokumenty, uzgodnienia, badania i analizy, które umożliwią prawidłowe wykonanie zadania. Dokumentacja projektowa powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami, normami, wytycznymi. Jeżeli prawo lub inne względy wymagają, aby niektóre dokumenty Wykonawcy były weryfikowane przez osoby do tego uprawnione lub uzgodnione przez odpowiednie instytucje, to przeprowadzenie weryfikacji, sprawdzeń bądź uzgodnień będzie przeprowadzone przez Wykonawcę na jego koszt. Wszelkie wymagane uzgodnienia należy dołączyć do dokumentacji projektowej. Oryginały uzgodnień należy przekazać Zamakającemu.Wykonawca robót przed złożeniem dokumentacji projektowej do zatwierdzenia w stosownych urzędach i instytucjach powinien uzyskać opinię Zamawiającego.5.2. Ilość egzemplarzy dokumentacji projektowejDokumentację należy opracować w 5 egzemplarzach wraz z oświadczeniem o jej kompletności i z 2 egzemplarzami w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD. Oryginały uzgodnień winny być złożone w 1 teczce ze spisem treści i ponumerowane. Wykonawca powinien przewidzieć dodatkowe egzemplarze potrzebne do uzgodnień, opinii, zatwierdzeń oraz na potrzeby bieżących konsultacji z Zamawiającym i podmiotami zewnętrznymi. Dokumentacja powinna być odebrana protokolarnie.6. Nadzór autorski6.1. Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego, w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) - dalej ustawa Prawo Budowlane, przez osobę wymienioną w Ofercie jako Główny Projektant.6.2. Zmiana Projektanta po zakończeniu realizacji zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji dla przedsięwzięcia, może nastąpić jedynie po złożeniu przez wyznaczoną przez Wykonawcę oraz zaakceptowaną przez Zamawiającego osobę pisemnego oświadczenia o przejęciu obowiązków projektanta, wynikających z art. 20 ustawy Prawo Budowlane, z podaniem dnia przejęcia obowiązków oraz złożeniu przez dotychczasowego projektanta oświadczenia o zgodzie na scedowanie obowiązków projektanta na wskazaną osobę z podaniem dnia przekazana tych obowiązków. Uwaga ze względu na ograniczoną ilośc znaków w biuletynie szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71322300-4 - Usługi projektowania mostów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Cena ofertowa brutto -C-60%Doświadczenie osoby pełniącej funkcję projektanta branży mostowej - PD-40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby pełniącej funkcję projektanta branży mostowej
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Cena ofertowa brutto -C-60%Doświadczenie osoby pełniącej funkcję projektanta branży mostowej - PD-40%
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Wykonanie dokumentacji projektowej budowy ul. Czerwonych Maków w Czersku (droga gminna nr 223058 G).1. Przedmiot zamówienia obejmuje :1.1. Projekt budowy ul. Czerwonych Maków w Czersku - dł. ok. 0,2 km.1.1.1. Obecny pas drogowy stanowią działki nr: 1271/2; 1275/2; 1276/2 (nieuregulowany stan prawny - działka do przejęcia procedurą ZRID); 1277/2 obręb ewidencyjny Czersk-miasto.Uwaga!Zamawiający nie wyklucza potrzeby częściowego przejęcia innych działek procedurą ZRID.1.1.2. Skrzyżowania z drogami: ul. Adama Mickiewicza (dz. nr 1271/4) i ul. Starego Urzędu (1277/9) obr. Czersk-miasto.1.2. Projekt budowy sieci kanalizacji deszczowej po uzyskaniu warunków technicznych z Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Czersku. Zamawiający zastrzega, że może zajść potrzeba rozszerzenia projektu branży sanitarnej o inne działki w celu odprowadzenia wód opadowych i roztopowych lub lokalizacji skrzynek retencyjno-rozsączających. Powyższe Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie.1.3. Projekt budowy linii kablowej oświetlenia ulicznego.1.4. Projekt budowy kanału technologicznego lub uzyskanie skutecznego zwolnienia z obowiązku budowy kanału technologicznego od ministra właściwego ds. informatyzacji (Minister Cyfryzacji).1.5. Projekt docelowej organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i zezwoleniem Starosty Chojnickiego, w tym zastosowanie elementów spowalniających ruch np. wyniesione przejście dla pieszych.1.6. Projekt likwidacji ewentualnych kolizji z siecią wod.-kan., energetyczną, telekomunikacyjną, gazową itp.2. Zakres prac projektowych obejmuje:2.1. Zawartość dokumentacji projektowej :2.1.1. Projekt budowlany oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę/ZRID, lub konieczne ze względów wykonawczych.2.1.2. Przedmiary robót zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t. j. - Dz. U. z 2013 r., poz. 1129).2.1.3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawierająca zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych , właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót i będą zawierać: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót.2.1.4. Ponadto należy je opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień.2.1.5. Kosztorysy inwestorskie sporządzonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego , obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389).2.1.6. Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2020 r. poz. 1609).2.2. Dokumentację należy opracować w 5 egzemplarzach wraz z oświadczeniem o jej kompletności i z 2 egzemplarzami w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD. Oryginały uzgodnień winny być złożone w 1 teczce ze spisem treści i ponumerowane.2.3. Ponadto do Wykonawcy należy:2.3.1. Uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z polskim prawem, uzgodnień, warunków, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej.2.3.2. Przeprowadzenie procedury uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, (w przypadku takiej konieczności) - koszty podziałów geodezyjnych są po stronie Wykonawcy.2.3.3. Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (w przypadku konieczności wykonania).2.3.4. Opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko (w razie wystąpienia takiej konieczności).2.3.5. Uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego.2.3.6. Uzyskanie warunków technicznych z Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Czersku na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych.2.3.7. Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.2.3.8. Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu wodno - prawnym (w przypadku konieczności uzyskania).2.3.9. Opracowanie operatu wodno-prawnego (w przypadku konieczności opracowania),2.3.10. Poniesienie kosztu opracowania podkładów geodezyjnych niezbędnych do wykonania projektów budowlanych.2.3.11. Uzgadnianie na bieżąco prac projektowych i uzyskanie akceptacji Zamawiającego.2.3.12. Na etapie prowadzenia procedury przetargowej udzielenie odpowiedzi Zamawiającemu na pytania zadane przez wykonawców w zakresie będącym przedmiotem niniejszego postępowania.2.3.13. Dokumentację niezbędną do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami Wykonawca dostarcza na swój koszt, czynności te Wykonawca wykonuje w imieniu Zamawiającego.3. Lokalizacja drogi (załącznik nr 10 do SWZ załącznik nr 2 do OPZ).3.1. Istniejący plan miejscowy.3.2. Dostęp do podziałów geodezyjnych - http://czersk.e-mapa.net/.4. Obowiązki Wykonawcy na etapie projektowania:4.1. Opracowanie dokumentacji projektowej należy podzielić na etapy:4.1.1. Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 40 dni od dnia podpisania umowy, dwóch wariantów koncepcji projektu drogowego, w tym:- I wariant o jezdni 5 m + obustronne chodniki po 1,5 m + zjazdy do posesji, nawierzchnia jezdni chodników z kostki brukowej betonowej,- II wariant w formie ciągu pieszo-jezdnego, nawierzchnia jezdni chodników z kostki brukowej betonowej. 4.1.2. Po uzyskaniu od Zamawiającego akceptacji przedstawionych rozwiązań, przystąpienie do opracowywania kompletnych materiałów (załączników) niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę lub decyzji ZRID. Każde kolejne comiesięczne, pisemne raportowanie zaawansowania prac projektowych spotkania cykliczne co miesiąc. (pierwsze spotkanie w terminie do 40 dni od dnia podpisania umowy) 4.2. Opracowanie kompletnego projektu budowlano - wykonawczego wraz dokumentacją kosztorysową będących przedmiotem zamówienia oraz pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem robót.4.3. Wykonawca przed złożeniem dokumentacji technicznej o pozwolenie na budowę lub ZRID przedstawi gotowy projekt do zatwierdzenia Zamawiającemu.4.4. Projektant podczas projektowania uwzględni sugestie Zamawiającego odnośnie rozwiązań technicznych w ramach obowiązujących przepisów.4.5. Wszelkie prace projektowe lub czynności nieopisane wyżej, a wynikające z procedur określonych w przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompleksowego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.4.6. Sprawowanie nadzoru autorskiego przez wykonawcę projektu (bez dodatkowego wynagrodzenia) w zakresie obejmującym w szczególności:4.6.1. Udzielanie wyjaśnień Zamawiającemu i Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości dotyczących projektu budowlano - wykonawczego i zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualne uzupełnienia szczegółów dokumentacji projektowej,4.6.2. Uzgodnienie z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w odniesieniu do materiałów oraz rozwiązań konstrukcyjnych i technologicznych.4.7. W przypadku gdy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych realizowanych na podstawie opracowanej dokumentacji będącej przedmiotem niniejszej umowy, będzie wszczęte w okresie od 6 miesięcy do 24 miesięcy od daty odbioru przedmiotu niniejszej umowy, Wykonawca nieodpłatnie zaktualizuje kosztorys inwestorski w oparciu o aktualne ceny na dzień wszczęcia postępowania.4.8. Zgodnie z art. 99 ust. 4 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. 4.9. Przedmiot zamówienia można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważny". Wykonawca wskazuje wówczas w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Cena ofertowa brutto -C-60%Doświadczenie osoby pełniącej funkcję projektanta branży drogowej - PD-40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby pełniącej funkcję projektanta branży drogowej
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Cena ofertowa brutto -C-60%Doświadczenie osoby pełniącej funkcję projektanta branży drogowej - PD-40 %
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Wykonanie dokumentacji projektowej budowy ul. Brzozowej w Wądołach.1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje :1.1. Projekt budowy ul. Brzozowej w Wądołach - dł. ok. 0,26 km.1.1.1. Pas drogowy stanowić będą działki nr:- 68/12; 79/2 obręb Łąg Lipki - własność Gmina Czersk- 69/5; 69/6; 69/4; 70; 68/10; 68/11 obręb Łąg Lipki - działki do częściowego przejęcia procedurą ZRID zgodnie z MPZP. Uwaga!Zamawiający nie wyklucza potrzeby częściowego przejęcia innych działek procedurą ZRID.1.1.2. Skrzyżowania z drogami dz. nr 68/13; 65/7; 52/25; 65/6; 66/2; 68/13 obręb Łąg Lipki - własność Gmina Czersk.1.2. Projekt budowy kanału technologicznego lub uzyskanie skutecznego zwolnienia z obowiązku budowy kanału technologicznego od ministra właściwego ds. informatyzacji (Minister Cyfryzacji).1.3. Projekt docelowej organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i zezwoleniem Starosty Chojnickiego, w tym zastosowanie elementów spowalniających ruch np. progi zwalniające i wyniesione przejście dla pieszych.1.4. Projekt likwidacji ewentualnych kolizji z siecią wod .-kan., energetyczną, telekomunikacyjną, gazową itp.2.2 Zakres prac projektowych obejmuje:2.1. Zawartość dokumentacji projektowej:2.1.1. Projekt budowlany oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę, lub konieczne ze względów wykonawczych.2.1.2. Przedmiary robót zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t. j. - Dz. U. z 2013 r., poz. 1129).2.1.3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawierająca zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych , właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót i będą zawierać: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót.2.1.4. Ponadto należy je opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień.2.1.5. Kosztorysy inwestorskie sporządzonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego , obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389).2.1.6. Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresui formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2020 r. poz. 1609).2.2. Dokumentację należy opracować w 5 egzemplarzach wraz z oświadczeniem o jej kompletności i z 2 egzemplarzami w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD. Oryginały uzgodnień winny być złożone w 1 teczce ze spisem treści i ponumerowane.2.3. Ponadto do Wykonawcy należy:2.3.1. Uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z polskim prawem, uzgodnień, warunków, opiniii decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej.2.3.2. Przeprowadzenie procedury uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, (w przypadku takiej konieczności) - koszty podziałów geodezyjnych są po stronie Wykonawcy.2.3.3. Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (w przypadku konieczności wykonania).2.3.4. Opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko (w razie wystąpienia takiej konieczności).2.3.5. Uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego.2.3.6. Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.2.3.7. Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu wodno - prawnym (w przypadku konieczności uzyskania).2.3.8. Opracowanie operatu wodno-prawnego (w przypadku konieczności opracowania),2.3.9. Poniesienie kosztu opracowania podkładów geodezyjnych niezbędnych do wykonania projektów budowlanych.2.3.10. Uzgadnianie na bieżąco prac projektowych i uzyskanie akceptacji Zamawiającego.2.3.11. Na etapie prowadzenia procedury przetargowej udzielenie odpowiedzi Zamawiającemu na pytania zadane przez wykonawców w zakresie będącym przedmiotem niniejszego postępowania.2.3.12. Dokumentację niezbędną do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami Wykonawca dostarcza na swój koszt, czynności te Wykonawca wykonuje w imieniu Zamawiającego.3.2 Lokalizacja drogi (załącznik nr 10 do SWZ załącznik nr 3 do OPZ).3.1. Istniejący plan miejscowy.3.2. Dostęp do podziałów geodezyjnych - http://czersk.e-mapa.net/.4.2 Obowiązki Wykonawcy na etapie projektowania:4.1. Opracowanie dokumentacji projektowej należy podzielić na etapy:4.1.1. Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 40 dni od dnia podpisania umowy, koncepcji projektu drogowego zgodnej z założeniami miejscowego planu zagospodarowania miejscowego w tym:- jezdnia 5 m + obustronne chodniki po 1,5 m + zjazdy do posesji - nawierzchnia jezdni chodników z kostki brukowej betonowej.4.1.2. Po uzyskaniu od Zamawiającego akceptacji przedstawionych rozwiązań, przystąpienie do opracowywania kompletnych materiałów (załączników) niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę lub decyzji ZRID. Każde kolejne comiesięczne, pisemne raportowanie zaawansowania prac projektowych spotkania cykliczne co miesiąc. (pierwsze spotkanie w terminie do 40 dni od dnia podpisania umowy) 4.2. Opracowanie kompletnego projektu budowlano - wykonawczego wraz dokumentacją kosztorysową będących przedmiotem zamówienia oraz pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem robót.4.3. Wykonawca przed złożeniem dokumentacji technicznej o pozwolenie na budowę lub ZRID przedstawi gotowy projekt do zatwierdzenia Zamawiającemu.4.4. Projektant podczas projektowania uwzględni sugestie Zamawiającego odnośnie rozwiązań technicznych w ramach obowiązujących przepisów.4.5. Wszelkie prace projektowe lub czynności nieopisane wyżej, a wynikające z procedur określonych w przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompleksowego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.4.6. Sprawowanie nadzoru autorskiego przez wykonawcę projektu (bez dodatkowego wynagrodzenia) w zakresie obejmującym w szczególności:4.6.1. Udzielanie wyjaśnień Zamawiającemu i Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości dotyczących projektu budowlano - wykonawczego i zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualne uzupełnienia szczegółów dokumentacji projektowej,4.6.2. Uzgodnienie z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w odniesieniu do materiałów oraz rozwiązań konstrukcyjnych i technologicznych.4.7. W przypadku gdy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych realizowanych na podstawie opracowanej dokumentacji będącej przedmiotem niniejszej umowy, będzie wszczęte w okresie od 6 miesięcy do 24 miesięcy od daty odbioru przedmiotu niniejszej umowy, Wykonawca nieodpłatnie zaktualizuje kosztorys inwestorski w oparciu o aktualne ceny na dzień wszczęcia postępowania.4.8. Zgodnie z art. 99 ust. 4 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. 4.9. Przedmiot zamówienia można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważny". Wykonawca wskazuje wówczas w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Cena ofertowa brutto -,,C"-60%Doświadczenie osoby pełniącej funkcję projektanta branży drogowej - ,,PD"-40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby pełniącej funkcję projektanta branży drogowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Cena ofertowa brutto -,,C"-60%Doświadczenie osoby pełniącej funkcję projektanta branży drogowej - ,,PD"-40%
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
NIE DOTYCZY
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty Wykonawca musi dołączyć:oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód tymczasowo zastępujący podmiotowe środki dowodowe.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1 SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w 11.1.1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 4 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.Oferta powinna być:sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy -zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
23. W związku z art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku:23.1. wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, 23.2. zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 23.3. wystąpienia siły wyższej, tj. wyjątkowego wydarzenia lub okoliczności23.3.1. na którą Strony nie miały wpływu, 23.3.2. przeciw której, Strony nie mogły się zabezpieczyć przed zawarciem umowy,23.3.3. której nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub przezwyciężyć,23.3.4. której nie można uznać za wywołaną w znaczącym stopniu przez żadną ze Stron.23.4. zmiany osób reprezentujących Zamawiającego/Wykonawcę w przypadku zmian organizacyjnych lub wynikłych z przyczyn losowych.23.5. gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy23.6. wyłączenia lub rezygnacji z wykonania części zamówienia (zmniejszenie wynagrodzenia).23.7. Istotne zmiany w umowie, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących elementów umowy:23.7.1. zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku:23.7.1.1. gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,23.7.1.2. gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, warunków itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,23.7.1.3. w przypadku konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów,23.7.1.4. w przypadku konieczności sporządzenia raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o czas od dnia otrzymania decyzji o konieczności jego sporządzenia do momentu uzyskania ostatecznej decyzji środowiskowej, 23.7.2. zmiany wysokości wynagrodzenia, w przypadku wyłączenia lub rezygnacji z wykonania części zamówienia (zmniejszenie wynagrodzenia);23.7.3. zmiany podmiotu trzeciego/podwykonawcy, w przypadku:23.7.3.1. wprowadzenia nowego podmiotu trzeciego/podwykonawcy;23.7.3.2. rezygnacji podmiotu trzeciego/podwykonawcy;23.7.3.3. zmiany podmiotu trzeciego/podwykonawcy,23.7.3.4. zmiany wartości lub zakresu usług wykonywanych przez podmiotu trzeciego/podwykonawców;23.8. Na podstawie art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, przewiduje się dokonanie zmian w umowie po spełnieniu przesłanek, o których mowa w art. 15r ustawy. Ze względu na ograniczoną ilość znaków w biuletynie pozostałe informacje dotyczące zmiany umów zawiera pkt 23 SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-26 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-26 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-15
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577 Pzp, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w pkt powyżej jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym złożono tylko jedna ofertę. Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany zawrzeć umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, powinien przedłożyć: w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej - umowę regulującą współpracę Wykonawców działających wspólnie (umowa konsorcjum lub umowa spółki cywilnej)- jeżeli dotyczyJeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców albo unieważnić postępowanie (art. 263 ustawy Pzp).Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie poinformowany przez zamawiającego o miejscu i terminie podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.